Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Når jeg er i butikken velger jeg

- aldri den fremste potetgullposen (den kan være "most")

- aldri et brød som står fremst (det kan være tatt på av andre kunder og tørrere enn resten)

- aldri den fremste avisa (den er mest krøllet)

- aldri fremste kjølevare fra åpne kjørereoler (de kan være varmere enn de bør)

- aldri frysevarer som ligger på toppen (de kan være varmere enn de bør)

- aldri sjokoladeplater som er knekt (jeg vil ha gleden av å knekke den selv)

- alltid frukt og grønnsaker med omhu (jeg vil ikke ha stygge merker)

 

Jeezes, det er sånne folk vi butikkansatte ikke er fullst så glad i. Dere roter så mye mer enn andre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg må alltid lage mat "riktig" dvs. først brød, så pølse/skinke osv. og til slutt 4 skiver med ost... :ph34r: dette gjelder oxo for andre matretter. som for eksempel grøt, der jeg må ha på smør og så sukker oppå det (eventuelt kanel).

 

Edit: i den rekkefølgen

Endret av heggen77
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det skulle vært skuddpremie på de som knuser chipsen i de fremste posene.. makan til hensynsløshet. Jeg forsyner meg av de fremste, da jeg er alt for lat til å rote bakover i stativet. Hadde jo vært månedens nedtur om en eller annen tulling hadde knust chipsen i posen min..hehe :p

 

Kanskje den dummeste uvanen jeg har er å trykke hardere på fjernkontrollen når batteriene blir dårlig :p Blir batteriene skikkelig dårlig kan jeg til og med finne på å riste fjernkontrollen også, selv om enhver idiot sjønner at det ikke hjelper en døyt :p

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Når jeg handler tar jeg som ofte ikke den fremste varen, men det er vel ikke så veldig uvanlig kan jeg tenke meg.

 

Og når jeg slår av tv'en før jeg går å legger meg må jeg alltid trykke på en spesiell knapp på fjernkontrollen. Jeg er redd jeg kommer til å gå i søvne for å trykke på den knappen, og jeg liker ikke tanken på å gå i søvne med tanke på alt som kan skje :p

 

Føler meg litt rar nå :!:

 

Kommer sikkert på flere ting senere.

 

Edit: Når jeg sitter i en bil og kjeder meg bruker jeg av og til å forestille meg at jeg strekker foten og sparker veistikkene langt, langt bort, som en fotball :blink:

Endret av ertestuing
Lenke til kommentar
Kanskje den dummeste uvanen jeg har er å trykke hardere på fjernkontrollen når batteriene blir dårlig :p Blir batteriene skikkelig dårlig kan jeg til og med finne på å riste fjernkontrollen også, selv om enhver idiot sjønner at det ikke hjelper en døyt :p

Det hjelper!!

 

Jeg fant enn ny ting !

Hver gang jeg kjører 3dmark, så sitter jeg å lager "replikker" til alle filmene inne i hodet mitt.

 

>_>

Holy shit, kjenner meg igjen der ja... :blush:

 

Når jeg var liten, hvis jeg gikk 360 grader rundt måtte jeg gå tilbake igjen. ellers ble alt feil.. :p

:blush:

 

Jeg har enn ganske upraktisk ting..

Når jeg sitter å klokker, (les: gpu/cpu/ram) så må jeg ha klokken til ett rundt tall (les: 900/910/920) etc. Har hatt noen problemer med den ó.ò

Enhver overklokker med respekt for seg selv gjør det samme...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Selv om klokken aldri blir akkurat slik du satt den :roll:
Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

I bilen eller bussen tenker jeg på mulige ulykkescenario. F.eks treåringer som springer ut i veien, andre sjåfører som ikke ser seg for, får hjerteinfarkt, tung last som ramler av lastebiler eller annet.

 

Jeg glemmer selvsagt aldri sikkerhetsbeltet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...