heggen77 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 jeg fant ut at etter jeg har barbert meg så sitter jeg som oftest og stryker meg selv på kinnet/overleppa for å kjenne the smoothness lzm Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg peller alltid av neglene mine når jeg er stressa, redd, eller har lite å gjøre (tror jeg). Synes egentlig ikke at det er en så dårlig vane, da jeg slipper å bruke neglsaks eller no sånt. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sitter og smiler får meg selv når jeg snakker på MSN. Feks, hvis jeg gir en jente ett kompliment og hun gir ett tilbake så gliser jeg fornøyd for meg selv Du er ikke alene Og når jeg gjesper, så kommer det nesten alltid en rapelyd :S Utrolig irriterende når jeg gjesper i timen, alle tror jo at jeg bare slenger ut en superrap :o Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 JEg har enn til ! Når jeg er skikkelig nervøs. Sånn, før muntlig eksamen etc. Så gjesper jeg, og.. Raper, eller vent, raping er kanskje når jeg er kvalm.. ANYWAY! Jeg gjesper, konstant, uten stopp så å si D: Samme greia hos meg Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 - Ser i kjøleskapet uten grunn - Ser i skuffer uten grunn - Markerer tekst på dataen når jeg kjeder meg - Volumet på dataen: Alltid 95, eller 5. - Klemmer boller flate før jeg spiser dem (uten rosiner) - Ser i skap uten grunn Kommer ikke på mer nå Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 - Ser i kjøleskapet uten grunn - Ser i skuffer uten grunn - Markerer tekst på dataen når jeg kjeder meg - Volumet på dataen: Alltid 95, eller 5. - Klemmer boller flate før jeg spiser dem (uten rosiner) - Ser i skap uten grunn Kommer ikke på mer nå Hvem markerer ikke tekst når de kjeder seg? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Når jeg skal åpne sjokolader, må jeg ha åpningen i rett ende, slik at når åpningen vender oppover, er fuglene på sjokoladen rett vei. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Når jeg skal åpne sjokolader, må jeg ha åpningen i rett ende, slik at når åpningen vender oppover, er fuglene på sjokoladen rett vei. Så du kan spise hodene først? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tenkte meg det var noen som ikke forsto. Jeg gjør det med Freia Melkesjokolade, på de sjokoladene er det fugler på alle rutene. Skal prøve å illustrere med bilde: Den enden du ser nå, er den jeg åpnet i. Her kan du se at fuglene er "rett vei". Lenke til kommentar
safags Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg knekker opp alltid sjokolade med hodet, da de er inni pakka. Da jeg deilier platen i hodet noen ganger så bitene deler seg. Endret 26. april 2008 av greveen Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hver gang jeg er på en matbutikk og handler, tar jeg aldri med meg handlekurv eller vogn. Tenker alltid at jeg skal sikkert ikke handle så mye, så når jeg kommer fram til kassa er det bare så vidt jeg klarer å bære alt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Når jeg er i butikken velger jeg - aldri den fremste potetgullposen (den kan være "most") - aldri et brød som står fremst (det kan være tatt på av andre kunder og tørrere enn resten) - aldri den fremste avisa (den er mest krøllet) - aldri fremste kjølevare fra åpne kjørereoler (de kan være varmere enn de bør) - aldri frysevarer som ligger på toppen (de kan være varmere enn de bør) - aldri sjokoladeplater som er knekt (jeg vil ha gleden av å knekke den selv) - alltid frukt og grønnsaker med omhu (jeg vil ikke ha stygge merker) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg tar heller ikke noe som står fremst eller øverst. Har det nok etter søstra mi. Jeg blir sur hvis sjokoladeplata er knekt. Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 En av de merkeligste tingene jeg gjør er vel å hikke nøyaktig samme lyd som froskene lager. En venn av meg trodde jeg gjemte en frosk under gensern. =D Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Jeg sitter alltid å høreklikker hvis jeg f.eks leser anmeldelser av spill på gamer.no. Veldig irriterende da du får opp den boksen hele tiden Endret 27. april 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sjokoladen kan ikke være knekt. Da mister den 90 % av smaken og verdien. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Når jeg er i butikken velger jeg - aldri den fremste potetgullposen (den kan være "most") - aldri et brød som står fremst (det kan være tatt på av andre kunder og tørrere enn resten) - aldri den fremste avisa (den er mest krøllet) - aldri fremste kjølevare fra åpne kjørereoler (de kan være varmere enn de bør) - aldri frysevarer som ligger på toppen (de kan være varmere enn de bør) - aldri sjokoladeplater som er knekt (jeg vil ha gleden av å knekke den selv) - alltid frukt og grønnsaker med omhu (jeg vil ikke ha stygge merker) Hehe, jeg gjør faktisk akkurat det samme. Vil ha så uberørte varer som mulig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Når jeg er i butikken velger jeg - aldri den fremste potetgullposen (den kan være "most") - aldri et brød som står fremst (det kan være tatt på av andre kunder og tørrere enn resten) - aldri den fremste avisa (den er mest krøllet) - aldri fremste kjølevare fra åpne kjørereoler (de kan være varmere enn de bør) - aldri frysevarer som ligger på toppen (de kan være varmere enn de bør) - aldri sjokoladeplater som er knekt (jeg vil ha gleden av å knekke den selv) - alltid frukt og grønnsaker med omhu (jeg vil ikke ha stygge merker) Men, ærlig talt da, noen må da ta de og. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg sitter alltid å høreklikker hvis jeg f.eks leser anmeldelser av spill på gamer.no. Veldig irriterende da du får opp den boksen hele tiden Gjør alltid det når jeg bruker en ukjent mus/sittestilling. Plagsomt til tusen. Blir også skuffa når sjokoladeplater knekker på skrått over bitene . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå