mikaragua Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 På slutten der. Det skal ikkje vær mellomrom mellom ''dag'' og ''...''. Jo. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 På slutten der. Det skal ikkje vær mellomrom mellom ''dag'' og ''...''. Jo. Nemlig. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Meiner å la lest ein plass at dei skal stå saman, men om eg tar feil så har du vel rett Underpants. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skal være mellomrom Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det skal være det, men det ser idiotisk ut, imo. Apropos msn MÅ jeg ha det helt til venste, og i en viss størrelse. Hel skjerm er fy-fy. >.< Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Meiner å la lest ein plass at dei skal stå saman, men om eg tar feil så har du vel rett Underpants. Det skal stå sammen hvis det står bak et ufullstendig ord, så det du trodde var ikke så langt fra det riktige. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Når jeg skriver raskt blir ofte jeg til ejg av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Når jeg skriver raskt blir ofte jeg til ejg av en eller annen grunn... Det er nok fordi du trykker på j og e nesten likt, og når du skriver raskt, skjer det av og til at du trykker på e før j. Et annet ord dette skjer ofte med, er "ikke", som blir "ikek". Edit: Et ord som ikke skulle være der. Endret 15. april 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Når jeg skriver raskt blir ofte jeg til ejg av en eller annen grunn... Det er nok fordi du kommer trykker på j og e nesten likt, og når du skriver raskt, skjer det av og til at du trykker på e før j. Jøss, jeg trodde det var en slags sperre i kroppen som sa noe sånt som: «Hei, nå skriver du litt for fort, så jeg blander om to bokstaver for deg, så du skal slakke litt ned». Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Når jeg skriver raskt blir ofte jeg til ejg av en eller annen grunn... Det er nok fordi du kommer trykker på j og e nesten likt, og når du skriver raskt, skjer det av og til at du trykker på e før j. Jøss, jeg trodde det var en slags sperre i kroppen som sa noe sånt som: «Hei, nå skriver du litt for fort, så jeg blander om to bokstaver for deg, så du skal slakke litt ned». Godt svar! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Når jeg skriver raskt blir ofte jeg til ejg av en eller annen grunn... Det er nok fordi du kommer trykker på j og e nesten likt, og når du skriver raskt, skjer det av og til at du trykker på e før j. Jøss, jeg trodde det var en slags sperre i kroppen som sa noe sånt som: «Hei, nå skriver du litt for fort, så jeg blander om to bokstaver for deg, så du skal slakke litt ned». Er temmelig sikker på at Bozzeye har rett. Har aldri hørt om noen slik «sperre». Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er temmelig sikker på at Bozzeye har rett. Har aldri hørt om noen slik «sperre». Det var forresten en spøk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er temmelig sikker på at Bozzeye har rett. Har aldri hørt om noen slik «sperre». Det var forresten en spøk. Det er forresten det jeg tror Bozzeye sitt innlegg er òg, eller håper. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg rister automatisk med beinet når jeg sitter stille, skulle tro det var en automatisk innstilling i kroppen --> [X] Shake leg when sitting. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Når eg skriv fort ender eg ofte opp med slike feil: nie - Nei die - Dei fro - For ikjke - Ikkje Vanvittig slitande. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Lukter på fingrene etter å ha klødd meg i analen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Eh, æsj... Jeg puster nesten hele tiden i takt med en sang, selv om jeg ikke hører på noe. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er temmelig sikker på at Bozzeye har rett. Har aldri hørt om noen slik «sperre». Det var forresten en spøk. Det er forresten det jeg tror Bozzeye sitt innlegg er òg, eller håper. Hvorfor tror/håper du det? Lenke til kommentar
safags Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Når eg skriv fort ender eg ofte opp med slike feil:nie - Nei die - Dei fro - For ikjke - Ikkje Vanvittig slitande. har mange sånne. Pleier foreksempel å skrive: elelr ganske irriterendes. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Lukter på fingrene etter å ha klødd meg i analen :!: Så jeg er ikke alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå