Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg skriver raskt blir ofte jeg til ejg av en eller annen grunn... :p

Det er nok fordi du trykker på j og e nesten likt, og når du skriver raskt, skjer det av og til at du trykker på e før j. Et annet ord dette skjer ofte med, er "ikke", som blir "ikek".

Edit: Et ord som ikke skulle være der.

Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar

Det er nok fordi du kommer trykker på j og e nesten likt, og når du skriver raskt, skjer det av og til at du trykker på e før j.

Jøss, jeg trodde det var en slags sperre i kroppen som sa noe sånt som: «Hei, nå skriver du litt for fort, så jeg blander om to bokstaver for deg, så du skal slakke litt ned».

Lenke til kommentar

Det er nok fordi du kommer trykker på j og e nesten likt, og når du skriver raskt, skjer det av og til at du trykker på e før j.

Jøss, jeg trodde det var en slags sperre i kroppen som sa noe sånt som: «Hei, nå skriver du litt for fort, så jeg blander om to bokstaver for deg, så du skal slakke litt ned».

Godt svar! :ph34r:

Lenke til kommentar

Er temmelig sikker på at Bozzeye har rett. Har aldri hørt om noen slik «sperre».

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...