Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Jeg må ellers alltid lese gjennom hele tråden før jeg kan poste et svar, gjorde det her nå. Leste nettopp gjennom en tråd fra februar med over 16 sider uten å poste fordi jeg følte at andre hadde postet mitt synspunkt allerede...

Da får du problemer i Forumkafeèn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag spiste jeg taco... ikke så veldig rart akurat det. men, da jeg satt der og skulle fylle min vakre wrap med no' godsaker, så fant jeg ut at jeg må ha på først kjøttdeig også ost. etter det kan jeg ha på hvasomhelst, men først kjøtt og så ost. da jeg tok på kjøttdeig og så skulle til å ha på salat fikk jeg en litt rar følelse, og ble nøtt til å vente noen minutter til min onkel var ferdig med osten, så jeg kunne ha på det før salaten. meget merkelig... :ermm:

haha. Har noe lignende her, men det går slik :

Må ha flate skjell. Nederst i skjellet smører jeg med Guacemole. Oppå den legger jeg salatblader som må dekke hele bunnen. Kjøttdeig oppå der. Så mais, løk, agurk, ananas. Og så en liten dæsj med rømme, og en liten dæsj med guacemole igjen. Ost på toppen, og salsa over der igjen.

Det er ekstremt viktig at det blir gjort riktig.

Lenke til kommentar

Om jeg kjøper pølse i brød på en bensinstasjon/lager det hjemme, MÅ jeg spise den slik at rett side av brødet peker til venstre/ut. Altså, om det er slike pølsebrød med frø på, da må frøene peke til venstre for meg når jeg tygger på pølsa. Går ikke an å spise det ellers.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Pusser tenna i dusjen.

Pusser tenna 4-5 ganger om dagen.

Poster flere ganger i denne tråden jo mer jeg kommer på merkelig nok.

Lenke til kommentar

En ting jeg synes er veldig morsomt om våren: Å tråkke på iskanter langs fortau og andre plasser slik at de brekker. At det ser rart ut når jeg går med en fot på asfalten og den andre på iskanten langs et fortau, mens det låter "knakk - knakk" bryr meg ikke. Det er gøy! Også innbiller jeg meg at isen smelter litt raskere da.

Lenke til kommentar
En ting jeg synes er veldig morsomt om våren: Å tråkke på iskanter langs fortau og andre plasser slik at de brekker. At det ser rart ut når jeg går med en fot på asfalten og den andre på iskanten langs et fortau, mens det låter "knakk - knakk" bryr meg ikke. Det er gøy! Også innbiller jeg meg at isen smelter litt raskere da.

Hehe, gjør det samme! XD

Hehe, gjør det samme! XD

Lenke til kommentar
Jeg er perfeksjonist når det gjelder digitale ting jeg eier. Alt annet greier jeg aldri å holde orden i :dontgetit:

Samme her! Må f.eks ha alle sangene (og filmene) mine med 'Artistnavn - Sang Til Artist' med store forbokstaver. Ekstremt viktig! Msn-vinduet MÅ være til høyre på skjermen.

Flate boller har gått over litt, men drev med det før. De er bedre flate :p

Ellers så har jeg som vane og rette på alle skrive/gramatikkfeil jeg får rettet på.

Hvis jeg lager meg mat og skal se på Tv eller sitte på pcen, må jeg finne noe artig å se på (/gjøre) som tidligere nevnt her.

Har også en tendens til å må få ting ferdig så fort som mulig. Har jeg en mulighet til å få gjort det på halve tiden i morgen, bruker jeg heller dobbelt så lang tid på å få det ferdig i dag...

Lenke til kommentar
Jeg har gitt opp. Jeg nekter å spise noe sidelengs igjen. Godt var det men det gikk meg på nervene. Nå knuser jeg alt inn i en grøt og bruker skjei. Takler ikke sidelengs spising lengre. Taco, you die!

eh... du trenger ikke å spise taco i skjell da :ph34r: du kan bruke sånn derre wrap sakus

Lenke til kommentar
Jeg er perfeksjonist når det gjelder digitale ting jeg eier. Alt annet greier jeg aldri å holde orden i :dontgetit:

Samme her! Må f.eks ha alle sangene (og filmene) mine med 'Artistnavn - Sang Til Artist' med store forbokstaver. Ekstremt viktig! Msn-vinduet MÅ være til høyre på skjermen.

Ellers så har jeg som vane og rette på alle skrive-/gramatikkfeil jeg får rettet på.

Hvis jeg lager meg mat og skal se på Tv eller sitte på pc-en, må jeg finne noe artig å se på (/gjøre) som tidligere nevnt her.

Har også en tendens til å må få ting ferdig så fort som mulig. Har jeg en mulighet til å få gjort det på halve tiden i morgen, bruker jeg heller dobbelt så lang tid på å få det ferdig i dag ...

As you wish. :ninja:

Uthevet er rettet.

Lenke til kommentar

Når jeg er på toalettet å pisser, så spytter jeg bestandig engang i do etter at jeg er ferdig :p snodige greier...

Og en annen ting er at hvis jeg drikker rett i fra vannkrana, så teller jeg alltid hvor mange slurker jeg har drukket, inni hodet mitt :p

Lenke til kommentar

Ellers så har jeg som vane og rette på alle skrive-/gramatikkfeil jeg får rettet på.

Hvis jeg lager meg mat og skal se på Tv eller sitte på pc-en, må jeg finne noe artig å se på (/gjøre) som tidligere nevnt her.

Har også en tendens til å må få ting ferdig så fort som mulig. Har jeg en mulighet til å få gjort det på halve tiden i morgen, bruker jeg heller dobbelt så lang tid på å få det ferdig i dag ...

As you wish. :ninja:

Uthevet er rettet.

Bra jobba. Øv på hvor det er å og hvor det er og.

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Samme her! Må f.eks. ha alle sangene (og filmene) mine med «Artistnavn - Sang Til Artist» med store forbokstaver. Ekstremt viktig! MSN-vinduet være til høyre på skjermen.

Flate boller har gått over litt, men drev med det før. De er bedre flate. :p

Ellers har jeg som vane å rette på alle skrive-/grammatikkfeil jeg får rettet på.

Hvis jeg lager meg mat og skal se på TV eller sitte på PC-en, må jeg finne noe artig å se på (/gjøre) som tidligere nevnt her.

Har også en tendens til å måtte få ting ferdig så fort som mulig. Har jeg en mulighet til å få gjort det på halve tiden i morgen, bruker jeg heller dobbelt så lang tid på å få det ferdig i dag ...

Ok, nå så jeg gjennom hele og tok alt jeg fant, så skyt meg hvis dere finner noen feil nå.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

Samme her! Må f.eks. ha alle sangene (og filmene) mine med «Artistnavn - Sang Til Artist» med store forbokstaver. Ekstremt viktig! MSN-vinduet må være til høyre på skjermen.

Flate boller har gått over litt, men drev med det før. De er bedre flate. tongue.gif

Ellers har jeg som vane å rette på alle skrive-/grammatikkfeil jeg får rettet på.

Hvis jeg lager meg mat og skal se på TV eller sitte på PC-en, må jeg finne noe artig å se på (/gjøre) som tidligere nevnt her.

Har også en tendens til å måtte få ting ferdig så fort som mulig. Har jeg en mulighet til å få gjort det på halve tiden i morgen, bruker jeg heller dobbelt så lang tid på å få det ferdig i dag ...

Ok, nå så jeg gjennom hele og tok alt jeg fant, så skyt meg hvis dere finner noen feil nå.

På slutten der. Det skal ikkje vær mellomrom mellom ''dag'' og ''...''.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...