Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel her er noe av de Små-rare ting jeg gjør, og innrømmer i denne tråden;

-Jeg takler ikke å ha på meg sko(bedre å gå på sokkelesten eller barbeint.)

-når jeg skal sove må det vere helt mørk.

-Lyden på tven må av i reklamepausen,eller så svitcher jeg gjennom alle kanalene.

-ser på serier(Buffy Angel eller noe sånt) [/size] med komentarer(det er så koselig :p)

-jeg diskuterer alt med meg selv før jeg gjør /sier /skriver noe.

-tenker på engelsk(altså diskusjonene foregår på engelsk).

-sier som oftest ingenting i sosiale samenhenger(er for opptatt med å diskutere med meg selv :p)

Men når jeg først sier noe,sier jeg litt for mye,eller noe som ikke passer inn i det hele tatt.

Endret av Missy9001
Lenke til kommentar

-tenker på engelsk(altså diskusjonene foregår på engelsk).

-sier som oftest ingenting i sosiale samenhenger(er for opptatt med å diskutere med meg selv :p)

Men når jeg først sier noe,sier jeg litt for mye,eller noe som ikke passer inn i det hele tatt.

'Second that^^,

Lenke til kommentar
vel her er noe av de Små-rare ting jeg gjør, og innrømmer i denne tråden;

-når jeg skal sove må det vere helt mørk.

Fjerna alternativene som ikke angikk meg.. :p

Jeg må ellers alltid lese gjennom hele tråden før jeg kan poste et svar, gjorde det her nå. Leste nettopp gjennom en tråd fra februar med over 16 sider uten å poste fordi jeg følte at andre hadde postet mitt synspunkt allerede...

-Bruker alt for mange punktum i alt for mange setninger, også alt for mange komma i alt for mange setninger selv om jeg vet at det egentlig ikke skal være sånn...

-må som regel lese gjennom en hel tråd før jeg kan poste, i frykt av at noen har postet det samme før meg.

-mens jeg spiller WoW må jeg alt-tabbe ofte for å se om det har dukket opp noen dialogbokser/msn samtaler/virusadvarsler osv.

-må høre på lydbok når jeg skal sove, helst Douglas Adams...

-må prøve det alle har skrevet om i denne tråden i noen sekunder for å sjekke om jeg pleier å gjøre det samme. :D

-når jeg skal legge til et ord/bokstav i en setning jeg har skrevet, visker jeg ut alt tilbake til ordet som er feil eller bokstaven som mangler og skriver alt på nytt(dog ikke om det gjelder i et avsnitt 'lenger oppe' jeg har glemt) selv om jeg vet at jeg kan legge til bokstaven/ordet og spare litt tid.

Er sikkert mye mer, men kommer ikke på/tør ikke innrømme det nå.. Sikkert endel jobbrelaterte "tvangstanker" også.

-Jo forresten! Må alltid lese gjennom min egen post flere ganger og forhåndsvise denne før jeg kan poste(selv om jeg ikke finner skriveleifene som sikker er der), har ikke "tro" på quickreply.. :p

Lenke til kommentar

I dag spiste jeg taco... ikke så veldig rart akurat det. men, da jeg satt der og skulle fylle min vakre wrap med no' godsaker, så fant jeg ut at jeg må ha på først kjøttdeig også ost. etter det kan jeg ha på hvasomhelst, men først kjøtt og så ost. da jeg tok på kjøttdeig og så skulle til å ha på salat fikk jeg en litt rar følelse, og ble nøtt til å vente noen minutter til min onkel var ferdig med osten, så jeg kunne ha på det før salaten. meget merkelig... :ermm:

Lenke til kommentar

Har sikkert mye jeg kunne tatt meg selv på her jeg også, men når jeg leste tittelen på tråden kan jeg ikke la være å tenke på veninna mi. På den lokale kiwibutikken selger de halve horn med ost og skinke. Hun _må_ ha den venstre delen sett på hornet fra åpningen. Viss det kun er "høyre-horn" igjen, så kjøper hun ikke. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...