Moonshield Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Slik er jeg og. Når jeg skal kjøpe cola bruker jeg å stikke hånden midt inni det skapet for å hente en cola... selfølgelig på tur ut klarer jeg å rive ned alle andre flasker. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Sitter og roper "jeg og!" til annenhvert innlegg her nå. Hadde vært kult å lage en statistikk over de vanligste, rare tingene folk gjør med utgangspunkt i denne tråden. I god tro legger jeg enda en rar ting til lista; når jeg er stresset skrur jeg av og på kulene på piercingen min. Edit: Kom på en til her nå. Jeg var veldig mørkeredd før, men aldri kvelder det var fullmåne, da kunne jeg gå turer i skogen mutters alene midt på natta. Er ikke mørkeredd lenger, men føler enda et eller annet når månen er stor. Endret 14. oktober 2007 av Torinogut Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fått en ny vane med å rope ut ting når jeg kjeder meg veldig, uansett hvor jeg er Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Siden jeg spiller trommer og hører på musikk hele tiden. Så må høyrefoten min bestandig være i full fart, jeg må ALLTID spille takten til den og den sangen, eller bare for å holde rytme. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 alltid tørke meg i rumpa før jeg tisser Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jøss, så... intimt, Latterkongen. Jeg legger papir i skåla for å... hindre splash.... Skal jeg spørre om vi kan sette opp en poll..? Hvordan gjør jeg det da? Rapporterer førsteinnlegget med de punktene jeg ønsker...? Eller PM`er en moderatis..? I så fall trenger vi et par hovedpunkter. - Runde tall (volum etc) - Fikle/bite på ting Kommer ikke på fler, skriv i vei. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har alltid volumet på TV`en på 53.. UANSETT. Syntes det er litt for høyt, men når jeg skrur det ned blir jeg så irritert at jeg bare må skru det opp igjen på 53 Jeg legger også dasspapir nederst så det ikke skal skvette Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 alltid tørke meg i rumpa før jeg tisser Prøver du å ødelegge tråden? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 alltid tørke meg i rumpa før jeg tisser Prøver du å ødelegge tråden? Han er 12-13, han kan ikke for det. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Oppdaget ikke tråden før nå. Så kan hende jeg skriver noen ting som allerede har blitt sagt. Vertfall her kommer min liste. 1. Bruker å markere teksten jeg leser for så å klikke den borte og markere det neste jeg leser. Vet ikke helt hvorfor, men er bare noe jeg har fått for vane å gjøre. Kanskje jeg gjør det for å se hva jeg leser bedre. 2. Når jeg ser på film så må alltid volumet på forsterkeren stå på -30 og volumet på tven stå på 20. Eventuelt på 25 hvis jeg er hjemme alene. 3. Må ha det stilt når jeg ser på film og hater at folk stiller seg foran tven i noen sekunder så jeg ikke får med meg alt på filmen. 4. Bruker å slå sammen pekefingeren og langfingeren så det blir en høy lyd. Mye høyere enn når du knipser. Noe jeg har lært meg det siste året. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) 4. Bruker å slå sammen pekefingeren og langfingeren så det blir en høy lyd. Mye høyere enn når du knipser. Noe jeg har lært meg det siste året. På samme hand? Lag en video Edit: Mener du å knipse pekefingeren på langfingeren? Endret 15. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Venstreklikker på et tomt område på websiden når den er ferdig å laste Putter dasspapir mellom ringen og "sjefen" (som noen så fint kalte den) når jeg sitter på dass Spiser på underleppen når jeg bruker PC. Har en rødlig flekk midt på leppen pga. tynn hud Klarer ikke sove med ting i stikkontakten som ikke trenger stå i. F.eks ubrukte ladere, etc. Det er fysisk umulig for meg å sitte med en brusflaske i hendene uten å plukke på den plastbiten som henger og slenger når man har åpnet korken første gang. Den skal brettes/snurres/rives av/"bøyes ut" i alle leddene og ikke pokker om jeg klarer å la den være! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det jeg gjør er å holde tommelfingeren hardt inntil langfingeren. Og så lar jeg pekefingeren være helt slapp. Så slår jeg hånden hardt nedover slik at pekefingeren slår inn i langfingeren og det lages en høy lyd. Av og til kan det bli ganske høy lyd. Men det kreves mye trening på dette. Har snart holdt på med det i et år og det er ikke får i de siste månedene jeg har klart å få det til skikkelig. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det jeg gjør er å holde tommelfingeren hardt inntil langfingeren. Og så lar jeg pekefingeren være helt slapp. Så slår jeg hånden hardt nedover slik at pekefingeren slår inn i langfingeren og det lages en høy lyd. Av og til kan det bli ganske høy lyd. Men det kreves mye trening på dette. Har snart holdt på med det i et år og det er ikke får i de siste månedene jeg har klart å få det til skikkelig. Det får jeg også til Noen ganger. Det er litt morsomt, i grunn. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Det jeg gjør er å holde tommelfingeren hardt inntil langfingeren. Og så lar jeg pekefingeren være helt slapp. Så slår jeg hånden hardt nedover slik at pekefingeren slår inn i langfingeren og det lages en høy lyd. Av og til kan det bli ganske høy lyd. Men det kreves mye trening på dette. Har snart holdt på med det i et år og det er ikke får i de siste månedene jeg har klart å få det til skikkelig. Det får jeg også til Noen ganger. Det er litt morsomt, i grunn. Ja. Utrolig irriterende når du bommer med fingrene da og ikke får det til på en stund. Vondt gjør det av og til også. Er sånn ting som foregår på skolen jeg går på. Veldig mange som holder på med det faktisk. Nesten en slags trend. Endret 15. oktober 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Var vel så å si en trend her for et par år siden. Jeg bruker å slå hånda så hardt at jeg får vondt uansett, så lur som jeg er. Men nok OT Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 jeg er så rar jeg skammer meg jeg snurrer håret, mellom fingerene slik at det blir en høy antenne Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ang den derre knipsefingertommeltott så var det en i klassen min som beynte å blø av det Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ang den derre knipsefingertommeltott så var det en i klassen min som beynte å blø av det Da må han ha gjort det mye! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ang den derre knipsefingertommeltott så var det en i klassen min som beynte å blø av det Da må han ha gjort det mye! nei. bare veldig hardt... og mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå