Bozzeye Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har tastaturet "rett" nå, men når jeg spiller pleier jeg å ha det litt skrått. Venstre siden litt lenger opp og høyre litt lenger ned. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har tastaturet "rett" nå, men når jeg spiller pleier jeg å ha det litt skrått. Venstre siden litt lenger opp og høyre litt lenger ned. Det gjør eg også Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har tastaturet "rett" nå, men når jeg spiller pleier jeg å ha det litt skrått. Venstre siden litt lenger opp og høyre litt lenger ned. det gjør jeg også Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Møtte en på LAN for 1 måned siden som spilte med tastaturet vridd 90 grader mot høyre. Artig Lenke til kommentar
Kald Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tja hvor skal jeg starte. Når jeg surfer og får opp en ny side så må jeg klikke på siden før jeg kan begynne å scrolle. Prøver å treffe et område uten noe på, men hvis jeg treffer en reklame osv som åpner en ny side så blir jeg irritert. Sjekker alltid vekkerklokken 3-4 ganger før jeg får sove. Og alle bein og armer må være innenfor senga Når jeg sitter å skriver PHP eller holder på med Photoshop så må jeg gjøre noe annet et lite øyeblikk som å hente noe å spise eller lignende selv om jeg vet akkurat hva jeg skal gjøre for å få ønsket resultat. Utsetter ting som ikke er nødvendig hehe. Må alltid sjekke flere gangner om døren er låst når jeg skal ut av huset. Ser at mange andre også ser på klokken en gang bare for å glemme det å må se en gang til. Flate boller er også en stor hit. Er vel det jeg kommer på nå Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tja hvor skal jeg starte. Når jeg surfer og får opp en ny side så må jeg klikke på siden før jeg kan begynne å scrolle. Prøver å treffe et område uten noe på, men hvis jeg treffer en reklame osv som åpner en ny side så blir jeg irritert. wooo, welcome to my world! Lenke til kommentar
safags Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Tja hvor skal jeg starte. Når jeg surfer og får opp en ny side så må jeg klikke på siden før jeg kan begynne å scrolle. Prøver å treffe et område uten noe på, men hvis jeg treffer en reklame osv som åpner en ny side så blir jeg irritert. wooo, welcome to my world! Glad jeg ikke er den eneste Bare at jeg Klikker minst en gang hver gang jeg skroller ned eller opp Endret 30. mars 2008 av greveen Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ser at mange andre også ser på klokken en gang bare for å glemme det å må se en gang til. Det er så sant ! Er litt morsomt :!: Lenke til kommentar
epqr Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) hvis jeg skal se på tv og spise samtidig, MÅ jeg alltid finne noe bra å se på før jeg kan begynne å spise. klarer bare ikke å spise før jeg har noe underholdene å se på maten kan stå på bordet i 10-15 minutter hvis det ikke er noe på tv. Endret 30. mars 2008 av epqr Lenke til kommentar
sebben Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 hvis jeg skal se på tv og spise samtidig, MÅ jeg alltid finne noe bra å se på før jeg kan begynne å spise. klarer bare ikke å spise før jeg har noe underholdene å se på maten kan stå på bordet i 10-15 minutter hvis det ikke er noe på tv. Samme her hehe også låser jeg ALLTID låsen på doen, selv om jeg bare skal pusse tennene, så låser jeg, og selv om jeg vet at jeg er aleine hjemme låser jeg osv. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg kan sitte timesvis forran pcen og redigere bilder i et bilderedigeringsprogram, for bare å lukke det uten å lagre fordi jeg ikke synes det var bra nok. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg kan sitte timesvis forran pcen og redigere bilder i et bilderedigeringsprogram, for bare å lukke det uten å lagre fordi jeg ikke synes det var bra nok. Glad jeg ikke har det problemet lenger Men morsomt da :!: Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Eg tar vare på alt mogleg rart. Kan nevna nokre ting eg har plukka opp som ligger på nattbordet mitt. Ein rusten kjetting. Eit silkebånd. Paraply (slik som du får i tropiske drikkar) Vernebriller. Eit pass for trikken i San Francisco. Ein gammal tic-tac boks. Utallige kino bilettar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Piller meg i nesa snuser (huff) trykker alt for mye på Caps Lock Uvane og trykke på venstre musetast, høyre musetast og samme. Er ryddefreak Godtesyk Ipod avhengig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har og kinobilletter, silkebånd og vernebriller liggende på nattbordet mitt xD Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Legger papir i baklomma... Lønningslipper til skulepapir... Og når ej kjem heim so skal alt på golvet. Mobil, busskort, lommebok, kamera, ladere, of faktisk so ligg der 3 stk fulle brus no Havonzid: Du som slit med Caps Lock... Prøv ditta... http://www.dinside.no/php/art.php?id=491228 Endret 31. mars 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 jeg sjekker alltid dato på melken før jeg drikker av den. Det merkelige er at jeg aldri sjekker på jus, saft, osv.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Holder pusten når det går forbi folk Værste jeg vet er å få en vind av stygg parfymelukt, el hvitløkslukt av vår nye landsmenn. MÅ sminke meg før jeg går ut, om det så er en liten tur med bikkja rundt nabolaget. Jeg kan til nøds ha på meg store solbriller og hettegenser. Må nesten skjule meg.. Det er hardt å være kjendis. Endret 31. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ang. det å holde pusten når folk passerer gjør jeg også. Dog, jeg holder pusten når jeg går gjennom skygger, forbi søppelkasser, restauranter, fisk, det meste egentlig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg er perfeksjonist når det gjelder digitale ting jeg eier. Alt annet greier jeg aldri å holde orden i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå