Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja hvor skal jeg starte.

Når jeg surfer og får opp en ny side så må jeg klikke på siden før jeg kan begynne å scrolle. Prøver å treffe et område uten noe på, men hvis jeg treffer en reklame osv som åpner en ny side så blir jeg irritert.

Sjekker alltid vekkerklokken 3-4 ganger før jeg får sove. Og alle bein og armer må være innenfor senga :)

Når jeg sitter å skriver PHP eller holder på med Photoshop så må jeg gjøre noe annet et lite øyeblikk som å hente noe å spise eller lignende selv om jeg vet akkurat hva jeg skal gjøre for å få ønsket resultat. Utsetter ting som ikke er nødvendig hehe.

Må alltid sjekke flere gangner om døren er låst når jeg skal ut av huset.

Ser at mange andre også ser på klokken en gang bare for å glemme det å må se en gang til.

Flate boller er også en stor hit.

Er vel det jeg kommer på nå :)

Lenke til kommentar

Når jeg surfer og får opp en ny side så må jeg klikke på siden før jeg kan begynne å scrolle. Prøver å treffe et område uten noe på, men hvis jeg treffer en reklame osv som åpner en ny side så blir jeg irritert.

wooo, welcome to my world!

Lenke til kommentar

wooo, welcome to my world!

Glad jeg ikke er den eneste :p Bare at jeg Klikker minst en gang hver gang jeg skroller ned eller opp

Endret av greveen
Lenke til kommentar

hvis jeg skal se på tv og spise samtidig, MÅ jeg alltid finne noe bra å se på før jeg kan begynne å spise. klarer bare ikke å spise før jeg har noe underholdene å se på :p maten kan stå på bordet i 10-15 minutter hvis det ikke er noe på tv.

Endret av epqr
Lenke til kommentar
hvis jeg skal se på tv og spise samtidig, MÅ jeg alltid finne noe bra å se på før jeg kan begynne å spise. klarer bare ikke å spise før jeg har noe underholdene å se på :p maten kan stå på bordet i 10-15 minutter hvis det ikke er noe på tv.

Samme her :p hehe

også låser jeg ALLTID låsen på doen, selv om jeg bare skal pusse tennene, så låser jeg, og selv om jeg vet at jeg er aleine hjemme låser jeg osv. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Piller meg i nesa

snuser (huff)

trykker alt for mye på Caps Lock

Uvane og trykke på venstre musetast, høyre musetast og samme.

Er ryddefreak

Godtesyk

Ipod avhengig

Lenke til kommentar

Holder pusten når det går forbi folk :yucky:

Værste jeg vet er å få en vind av stygg parfymelukt, el hvitløkslukt av vår nye landsmenn.

MÅ sminke meg før jeg går ut, om det så er en liten tur med bikkja rundt nabolaget.

Jeg kan til nøds ha på meg store solbriller og hettegenser. Må nesten skjule meg..

Det er hardt å være kjendis.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...