Bozzeye Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg nevnte noe lignende. Ble litt usikker på om det var du som posta det innlegget jeg snakket om, fant det ikke igjen. Anyway, jeg sover heller på siden med hodet rettet litt nedover. Bare en sjelden gang ligger jeg på ryggen, men da snur jeg meg etter en stund. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ojoj, kom på noe nytt tror jeg. Bare meg som virkelig liker å ha varmt vann rennende over henda mine? Kan stå sånn i flere minutter . Go me. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Driver med det samme chokke. Utruleg herleg er det ikkje? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Driver med det samme chokke. Utruleg herleg er det ikkje? Better then sex. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når jeg går rundt på kjøkken/stuen og glemmer det jeg skulle, åpner jeg kjøleskapet og stirrer... Hahaha, trodde det bare var meg som holdt på med det :!: Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ojoj, kom på noe nytt tror jeg. Bare meg som virkelig liker å ha varmt vann rennende over henda mine? Kan stå sånn i flere minutter . Go me. Jeg og...Digg hvis man fryser for det varmer hele kroppen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ojoj, kom på noe nytt tror jeg. Bare meg som virkelig liker å ha varmt vann rennende over henda mine? Kan stå sånn i flere minutter . Go me. Gjør det hele tiden, siden det er iskaldt på rommet mitt, fordi jeg bor i kjelleren. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Ojoj, kom på noe nytt tror jeg. Bare meg som virkelig liker å ha varmt vann rennende over henda mine? Kan stå sånn i flere minutter . Go me. Jeg og...Digg hvis man fryser for det varmer hele kroppen. Gjør det ooofte, er digg Prøver å skru opp varmen litt og litt , så tenker jeg "Pain is just an Illusion" som på Matrix XD Værste er at det funker Endret 26. mars 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ''Pain is weakness leaving the body'' Lenke til kommentar
GeO Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) ''Pain is weakness leaving the body'' ... eventuelt et varslingssystem som kroppen bruker for å fortelle at det du driver med er farlig, og som det er idiotisk å ignorere? Edit: FORRESTEN. Til dere som er i ferd med å stikke direkte over til irritasjonstråden for å la det regne eiter og galle over meg som er teit nok til å quote innlegget rett over: det er HELT bevisst at jeg gjør det. Jeg synes det er hensiktsmessig. Endret 26. mars 2008 av TwinMOS Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 KLARER ikke tallet 43!! vet ikke hvorfor, men hver gang jeg ser det, blir jeg sint og tenker; å faen...så må jeg se på partall etterpå, helst 22! det er best.. har også en tendens til å kalle tallet 3 for råttent og heslig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ojoj, kom på noe nytt tror jeg. Bare meg som virkelig liker å ha varmt vann rennende over henda mine? Kan stå sånn i flere minutter . Go me. Husker jeg hadde feber og bare satt på huk med henda i vasken i nesten en halvtime^^ Jeg må alltid oppdatere ting på en PC, dvs windows update, virusdefinisjoner osv. Hvis det ikke er antivirus, så må jeg installere det. Er så mange jeg kjenner som må ha en million virus på pcen. Av og til så har PCen til en eller annen klikka etter det, men det er jo det man skal gjøre Lenke til kommentar
Cornugon Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Det er utrolig sjeldent at jeg sover uten å lese noe i senga først - og det må være en tegneserie. Når jeg spiller et Metroid-spill, uansett hvilket, MÅ jeg alltid sjekke absolutt alle dørene og veiene før jeg går dit jeg egentlig skal. Hver gang jeg skal dusje, sjekker jeg om døra er låst utallige ganger. Selv etter at jeg har hoppa i dusjen, blir jeg nødt til å gå og sjekke om den er låst. Når jeg skal pisse eller bæsje glemmer jeg derimot ofte å låse døra! Når jeg drikker halvlitere med brus, må jeg tømme den ganske fort etter at jeg kjøpte den. Hvis jeg ikke gjør det, ender jeg opp med å bare bære den rundt, uten av å drikke noe av den i dete hele tatt - for så å kaste den til slutt. Synes jeg har mange tvangstanker, men bare dette jeg kommer på akkurat nå. Redigerer når jeg kommer på flere. Endret 27. mars 2008 av Cornugon Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 ^^ Den med å lese ting på senga holder jeg med deg i ^^ Lenke til kommentar
Elij Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Lese, høre på musikk, spille på mobilen... et eller annet før jeg prøver å sove. Funker sjeldent uten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg sover med vinduet åpent og varmeovnen på 5-6. Ellers blir det sjelden god temperatur når jeg våkner. Lenke til kommentar
TheUnforgiven Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har den uvanen at det må være kjørlig i rommet jeg skal sove i. På hytta nå i påsken var det faktisk så kaldt på rommet at kaldtvannsrøret frøys og sprakk Har fler men orker ikke å skrive de ned nå. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 -Må se en South Park episode før jeg sovner. -Kanskje litt herslig å lese men, når jeg skal drite, så må jeg urinere å skylle ned før jeg driter, samt at jeg legger et par lag med dasspapir nede i dasset slik at jeg ikke får sprut på rompa =P Oppdaga det en gang jeg var forkjøla, bodde på en hybel som hadde et dass som skvetta meg på skinka hver jævla gang jeg dreit, så jeg snøyt meg en gang før jeg skulle gjøre ifra meg og siden den gang har jeg bestandig lagt litt dass-papir i dasset før jeg bajser (: -Har tastaturet liggende på skrå, greier ikke å spille hvis det ligger vannrett. Var det jeg kom på i farta Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Tastatur skal ligge RETT! som alle andre ting XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå