paa99 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Er ikke så interisert å vite hva de sa egentlig. er det viktik så gjentar de det. Er som oftest: De:"blablabalablab" Jeg:"mhm" De:"blablablabla" Jeg:"ja" Osv..... De: "Jonas!"(når de skjønner at jeg ikke følger med eller venter på svar) Jeg:"hæ!?" De:"Drit i det" Endret 16. mars 2008 av paa99 Lenke til kommentar
kebabtryne Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er ikke så interisert å vite hva de sa egentlig. er det viktik så gjentar de det. Er som oftest: De:"blablabalablab" Jeg:"mhm" De:"blablablabla" Jeg:"ja" Osv..... De: "Jonas!"(når de skjønner at jeg ikke følger med eller venter på svar) Jeg:"hæ!?" De:"Drit i det" Hehe.. Glad jeg slipper å rope på deg:P Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hehe. Eneste sære vanen jeg har må vel være... - Jeg kan aldri ha volumet på TVèn på 13, fordi dette betyr ulykke. Men kan ha alt annet på 13. Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sjekker alltid minst 3 ganger om vekkerklokka er på før jeg sovner om kvelden... Det er egentlig ganske irriterende, men jeg bare må... :S Lenke til kommentar
inspo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Viss jeg sitter med PC-en og har på meg headset og må hente noe, gidder jeg ikke ta det av meg.. Går rundt å vandrer med headset og en kabel dinglende etter.. Kjører pc-rens med Ccleaner minst 3 ganger før jeg slår av PC-en.. Markerer nesten alt av tekst jeg leser på nettet.. Også drar jeg ALLTID ut alle ledninger på PC-en før jeg legger meg.. Desse tingene har liksom bare blitt standard Lenke til kommentar
kebabtryne Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sjekker alltid minst 3 ganger om vekkerklokka er på før jeg sovner om kvelden...Det er egentlig ganske irriterende, men jeg bare må... :S Haha.. ser det for meg. Du vokner midt på natten for å sjekke vekkerklokken:P Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Når jeg setter meg ved pc-en slår jeg normalt alltid på forsterkeren selv om jeg ikke har tenkt å sette på noe musikk. Er for at det ikke skal bli så "tomt" når jeg ikke hører lyder når jeg bure det, så er det så stress å lene seg fram til POWER-knappen når jeg har tenkt å se eller høre på noe. Lenke til kommentar
kebabtryne Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Når jeg går rundt på kjøkken/stuen og glemmer det jeg skulle, åpner jeg kjøleskapet og stirrer... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Når jeg går rundt på kjøkken/stuen og glemmer det jeg skulle, åpner jeg kjøleskapet og stirrer... Haha, jeg å :!: Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Markerer nesten alt av tekst jeg leser på nettet.. Ja, huff, det gjør jeg også... Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sjekker alltid minst 3 ganger om vekkerklokka er på før jeg sovner om kvelden...Det er egentlig ganske irriterende, men jeg bare må... :S samme her:), sjekker også bestandig minst 4-5 ganger om at døren til badet er låst, vet ikke hvorfor, bare en uvane:o Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hver gang jeg skal på et offentlig toalett (på jobb, kjøpesenter osv) er jeg livredd for at det skal sitte noen på do når jeg går inn. Pleier derfor alltid å åpne døren saaaaaaaaaakte slik at vedkommende får tid til å hyle slik at jeg kan lukke døra igjen uten å se noe. Da jeg var på dass i Bryllupet til ei i familien til samboeren min presterte jeg å ikke klare å låse døra slik at brudens mor kom inn der jeg satt Vi ble vel ca like flaue begge to Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har en fin tendens til å åpne opp kjøleskapet og se etter noe nytt veeeeeldig mange ganger om dagen... Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har en fin tendens til å åpne opp kjøleskapet og se etter noe nytt veeeeeldig mange ganger om dagen... Same here... Men jeg har og veldig dårlig hukommelse så noen ganger ligger det en sjokolade jeg har glemt der Og samme med alarmklokken... minst 3 ganger før sengetid. Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har en fin tendens til å åpne opp kjøleskapet og se etter noe nytt veeeeeldig mange ganger om dagen... Samme her . ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hver gang jeg skal på et offentlig toalett (på jobb, kjøpesenter osv) er jeg livredd for at det skal sitte noen på do når jeg går inn. Pleier derfor alltid å åpne døren saaaaaaaaaakte slik at vedkommende får tid til å hyle slik at jeg kan lukke døra igjen uten å se noe. Sånn er jeg også! Men jeg har det slik privat også, blitt tatt med buksene nede bokstavelig talt mer enn én gang selv, samt gjort det samme mot kompiser og slektninger og venninner av meg og søstrene mine nok til å ikke forvente at alle klarer å låse døra når de gjør sitt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Om jeg poster en post og det blir den første posten på den siden, må jeg alltid gå tilbake en side for å se om noen har postet noe mens jeg skrev posten min. Kanskje ikke så smårart. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ifølge en annen tråd her så gjør jeg noe uvanlig. Jeg sover med dyna godt over bakhuet så kun det er et lite hull til ansiktet og luft. Ellers så sover jeg med vinduet åpent og er like forbanna hver morgen når det er altfor kaldt her. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Ifølge en annen tråd her så gjør jeg noe uvanlig.Jeg sover med dyna godt over bakhuet så kun det er et lite hull til ansiktet og luft. Ellers så sover jeg med vinduet åpent og er like forbanna hver morgen når det er altfor kaldt her. Hvis det er meg du sikter til i den tråden: Jeg tenkte ikke på "et lite hull til ansiktet og luft". Da du skrev "over hodet" tenkte jeg meg ingen hull til luft og postet i vei. Jeg sover selv med dyna godt over meg, gjerne over hodet (og slik du beskriver) når det er kaldt, eller er dynekanten litt over halsen. Edit: La til smiley. Endret 24. mars 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvis det er meg du sikter til i den tråden: Jeg tenkte ikke på "et lite hull til ansiktet og luft". Da du skrev "over hodet" tenkte jeg meg ingen hull til luft og postet i vei. Jeg sover selv med dyna godt over meg, gjerne over hodet (og slik du beskriver) når det er kaldt, eller er dynekanten litt over halsen. Edit: La til smiley. Og siden kommunikasjon er basert på min tolkning av dine ytringer så tolka jeg det som at "alle" sov på ryggen med dyna oppunder haka (og med armene på siden, men over dyna, eller på brystet over dyna for å ikke ta på tissen ). Jeg husker ikke om det var du eller hvem det var som nevnte det. Og det er digg med 2.20-dyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå