Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Når jeg sitter ved data'n og hører på musikk, hakker og skjærer jeg tenner i takt med musikken uten at jeg merker det. Ender som oftest med mye smerte i kjeften ja.

Og dette er bare når jeg hører musikk på data'n og ingen andre steder hvor det er musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leker med pennen.

Ser alltid på meg selv i noe som reflekterer, speil, vindu etc.

Volumen til tv'en må stå på 20, volumet til tuneren er ikke viktig den går på 55-60-65 osv av seg selv.

Glemmer at jeg låser døren til baderommet, må alltid sjekke rett etterpå.

Må vaske hendene uansett hvis jeg skal spise noe som jeg må ta på.

Dekker hele kroppen med dynen utenom ansiktet.

 

Det var det jeg kom på :p

Lenke til kommentar

Når jeg tenker tanker, så staver jeg dem med bokstaver på samme måte som man skriver. Dette gjør jeg for det meste med beina. Alle ord går etter touch-metoden, og skal jeg stave "banan", blir det i denne rekkefølgen med beina som "dunker":

høyre-venstre-høyre-venstre-høyre. Om dere skjønner? :O

har holdt på med det lenge, og hater det. :(

Lenke til kommentar

Feks i ski bakken. Må alltid sjekke om jeg har alt på meg. penger, ski kort og mobil. Minst 2 ganger på 1 tur!! Og hvis jeg har filmet litt og lagt video kameraet ned i baggen. og er ready to go ned i bånn. Så må jeg åpne baggen for å se om den ligger der. Og når jeg er helt nede åpne igjen for å se om kameraet fortsatt ligger der. Prøver å kvitte meg med de, blir litt irritert.

 

Og jo en kamerat av meg, fortastt i skibakken. Han tenker sånn når han kjører mot et hopp. "Nei jeg glemte å spytte før jeg begynte å kjøre, nå kommer alt til å gå til hælvette!!!"

 

eller at den ene bindingen er to hakk strammere en den ene. Eller at han glemte å gi katten mat, så nå kommer katten til å ta igjen når han hopper, så han tryner skikkelig. Men det går alltid bra. Eller untatt en eller to ganger da, da gikk det skikkelig ille!!

 

EDIT: kom på noe, Jeg må ha det ryddig på pcn min. Orker ikke ha maaasse forskjellige vinduer oppe samtidig. Hvis jeg feks låner en pc av en kamerat og skal sjekke noe. Hater jeg at sånne små msn vinduer som lyser orange kommer opp i trynet mitt. Blir helt manisk, og bare må få bort alt untatt det jeg selv skal ha opp. Og de sier bare "Heey har du lagt ned alle msn samtalene mine?" Jeg " Um jaa, hehe syntes de var litt rotete"

 

EDIT 2: haha kom på en ny en. Jeg kommer hjem fra skolen. Setter meg på pcn. Kanskje spille litt Cod4. Njaaa skal bare sjekke litt på forums og nyhetsider. Og der sitter jeg helt hypnotisert etter å ha linket og linket og linket meg videre til nye sider. "Våkner" så etter

2 - 5 timer. Ganske irriterende. Dette pleier å skje nesten hver dag hihi

Endret av greveen
Lenke til kommentar

Når jeg ser noen ord, f.eks. brukernavn jeg ikke vet hva betyr, sier/tenker jeg ordet baklengs. Ordet sier meg som oftest ikke noe mer baklengs.

 

Edit: Dette er bare ord som ikke har noen som helst betydning når jeg leser de. Et eksempel er brukeren over meg, greveen, det ser jeg at er en vri av ordet "greven" (jeg tolker det i hvert fall som det), så det sier jeg ikke baklengs.

Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar
Når jeg ser noen ord, f.eks. brukernavn jeg ikke vet hva betyr, sier/tenker jeg ordet baklengs. Ordet sier meg som oftest ikke noe mer baklengs.

 

Edit: Dette er bare ord som ikke har noen som helst betydning når jeg leser de. Et eksempel er brukeren over meg, greveen, det ser jeg at er en vri av ordet "greven" (jeg tolker det i hvert fall som det), så det sier jeg ikke baklengs.

 

Helt riktig, bruker GreVen. Men siden det er brukt endel steder blir det GreVeen der de er brukt ;)

Haha kom også på at kari blir Irak baklengs. Conspiracy anyone?

Lenke til kommentar

om jeg møter en enkelt person når jeg går ute, helst en gammal eller stygg person,,,eller det bare er en mann (alt untatt fine damer) så må jeg puste ut med en gang jeg møter han og puste ut så lenge jeg klarer.

 

Vil nemlig ikke innta noe luft han har puste inn eller fis eller andre ting og tang :p

 

edit: jeg og høyreklikker og venstreklikker raskt

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
om jeg møter en enkelt person når jeg går ute, helst en gammal eller stygg person,,,eller det bare er en mann (alt untatt fine damer) så må jeg puste ut med en gang jeg møter han og puste ut så lenge jeg klarer.

 

Vil nemlig ikke innta noe luft han har puste inn eller fis eller andre ting og tang tongue.gif

Samme her, høyrest kanskje litt slemt ut, men eg kan ikkje noko for det. :S

Endret av Registrert-Brukar
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er små rart eller bare irriterende for vennene mine, kanskje en blanding.

Spacer ut når jeg ser på tv/leser. Folk snakker til meg og jeg svarer ja, ok, mhm o.l. Når de er ferdig med å snakke og venter på en svar eller noe i den duren så har jeg ikke fått med meg en drit og de må gjenta alt(hvis de gidder).

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er små rart eller bare irriterende for vennene mine, kanskje en blanding.

Spacer ut når jeg ser på tv/leser. Folk snakker til meg og jeg svarer ja, ok, mhm o.l. Når de er ferdig med å snakke og venter på en svar eller noe i den duren så har jeg ikke fått med meg en drit og de må gjenta alt(hvis de gidder).

 

Skjønner godt hva du mener. Du vil helst følge med på tv'en eller boken, men for å "tilfredstille" de som spør deg svarer du bare ja... Men så vil du vite hva de sa, hvis det var noe viktig du gikk glipp av... Sånn er det hverfall noen ganger for meg.. De som spør blir lett irritert av å fortelle ting på nytt.. skjønner de igrunn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...