Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går ikke på komlokk.

Jeg må ha volum lyden på partall.

Hvis det er et mørkt rom, må jeg gå med høyre bein inn først.

På MSN må jeg lukke samtalene med escape knappen.

Jeg dusjer to ganger daglig minst.

Jeg sikler når jeg sover.

Jeg må skylle glasset tre ganger, før jeg tar vann i springen.

Jeg er hysterisk på å ha like mye maskara på hvert øye.

JESSDA :D

Endret av VictoriaSophie
Lenke til kommentar

Når jeg skal lage speilegg eller omelett eller noe lignende og skal kakke egget, så kakker jeg det ALLTID 2 ganger forsiktig på kanten av steikepannen, før jeg på det tredje kakket tar litt i så det åpner seg.

Oooh, ooh! Kom på en ting til!

Har fått høre fra dama (hun har faktisk filmet meg og) at når jeg konsetrerer meg når jeg spiller guitar hero, så ser jeg helt latterlig ut. Sitter og beveger hodet rolig frem og tilbake, og tungen beint ut fra munnen :p

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
Jeg pleier å skrive slikt på forumet , men unnlar å trykke på "svar" -knappen. Istedet visker jeg det ut igjen og finner en annen tråd å lese i :)

Sånn har jeg unngått å få advarsler, hehe.. Mange ganger blir jeg rimelig oppgitt over folk, og ønsker at de aldri blitt introdusert for internett.

Lenke til kommentar

Argh, en annen irriterende ting er når folk spør om spørsmål her, du svarer jo såklart, et fint svar med kildehenvisninger og bilder for å illustrere. En annen kommer kun til spørsmålet som du svarte på, og svarer også. Hvorfor kan ikke folk lese litt lenger før de svarer på et spørsmål i tilfelle det allerede er besvart? Argh..

Denne posten passer nok bedre inn i "ting som irriterer" -tråden, men ble sagt i sammenheng med foregående poster.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Det er svært viktig for meg å vinna. Her snakker med skikkelg viktig altså. Om eg så speler kort med ein som er 2 år gammal og aldri har prøvd det før så skal eg vinna. Ingen sympati sjølv for den sartaste sjel. :devil:

Haha, that's the spirit! :D Så lenge du ikke jukser da...

Lenke til kommentar
Jeg tenker på engelsk, men når jeg legger merke til det begynner jeg å tenke på norsk. Litt etter begynner jeg å tenke på engelsk igjen. :p
Det gjør jeg og.. eller...

Når jeg bare lar tankene vandre, så tenker jeg ubevisst på engelsk. :hmm:

Jeg biter ikke negler, men biter den huden som er rundt neglene. Alle fingrene mine er hovne, og har vært det i et par år nå. Er en skikkelig uvane, men jeg klarer ikke å stoppe med det. :(:blush:

Når jeg blir veldig glad over noe. Sånn veldig spontant, så tar jeg en liten "trommesolo" på lårene mine. da tar jeg gjerne en paradiddel eller to.

For dere som ikke vet hva en paradiddel er. Her er et eksempel:

21221211

1 er venstre hånd, og 2 er høyre hånd.. Poenget er å kunne spille det så fort som mulig ;P

Lenke til kommentar
Jeg er en sinnsykt dårlig taper. Jeg tåler rett og slett ikke å tape. Hvis jeg taper må jeg spille helt til jeg vinner. Er helt sykt :p

Haha samme her! Jeg jukser om jeg må da :rofl: Humrer for meg selv, men innrømmer det etterpå.

-

Jeg knuser ting når jeg blir forbanna. Slenger det jeg kommer over veggimellom. Etterpå angrer jeg og ler av meg selv.

Jeg kan sikkert finne på å drepe noen med knyttnevene om jeg blir sint nok. :ninja:

Det er vel heller et lite hissigproblem enn en 'rar ting jeg gjør'. Men hvem bryr seg? :!:

Jeg bør vel begynne på boksing igjen for å slippe ut litt damp.

Lenke til kommentar
Jeg tenker på engelsk, men når jeg legger merke til det begynner jeg å tenke på norsk. Litt etter begynner jeg å tenke på engelsk igjen. :p

Samma her...Hvertfall når jeg dagdrømmer for ting høres mye kulere ut på engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...