Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ooh, baner og ramper. Sweet. : D Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det eneste vettuge jeg noensinne har gjort i sløyd er vel å bygge en satans svær samling av fingerboardstuff..sånn går det når man skater og ikke har noe å gjøre på skolen i sine yngre dager. Lenke til kommentar
VictoriaSophie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg går ikke på komlokk. Jeg må ha volum lyden på partall. Hvis det er et mørkt rom, må jeg gå med høyre bein inn først. På MSN må jeg lukke samtalene med escape knappen. Jeg dusjer to ganger daglig minst. Jeg sikler når jeg sover. Jeg må skylle glasset tre ganger, før jeg tar vann i springen. Jeg er hysterisk på å ha like mye maskara på hvert øye. JESSDA Endret 4. mars 2008 av VictoriaSophie Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Når jeg skal lage speilegg eller omelett eller noe lignende og skal kakke egget, så kakker jeg det ALLTID 2 ganger forsiktig på kanten av steikepannen, før jeg på det tredje kakket tar litt i så det åpner seg. Oooh, ooh! Kom på en ting til! Har fått høre fra dama (hun har faktisk filmet meg og) at når jeg konsetrerer meg når jeg spiller guitar hero, så ser jeg helt latterlig ut. Sitter og beveger hodet rolig frem og tilbake, og tungen beint ut fra munnen Endret 5. mars 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg er rimelig sær. Jeg nekter å drikke av samme flaske som min kjære, men kysse henne dypt og lidenskapelig har jeg ikke problemer med! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, man må for all del ikke drikke av feil glass mellom kline-øktene. Man kan jo få basiller og det som verre er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Når jeg vet at jeg holder på å skrive noe som er over grensen her påforumet skriver jeg det heller i word eller noe, omtrent som for å blåse av damp. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg pleier å skrive slikt på forumet , men unnlar å trykke på "svar" -knappen. Istedet visker jeg det ut igjen og finner en annen tråd å lese i Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg pleier å skrive slikt på forumet , men unnlar å trykke på "svar" -knappen. Istedet visker jeg det ut igjen og finner en annen tråd å lese i Sånn har jeg unngått å få advarsler, hehe.. Mange ganger blir jeg rimelig oppgitt over folk, og ønsker at de aldri blitt introdusert for internett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Internett burde hatt en sånn prøve, om du evner å være noenlunde saklig eller om du bare er tilbakestående. Om den siste stemmer kan de sikkert refereres til noen *chans. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er svært viktig for meg å vinna. Her snakker med skikkelg viktig altså. Om eg så speler kort med ein som er 2 år gammal og aldri har prøvd det før så skal eg vinna. Ingen sympati sjølv for den sartaste sjel. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Argh, en annen irriterende ting er når folk spør om spørsmål her, du svarer jo såklart, et fint svar med kildehenvisninger og bilder for å illustrere. En annen kommer kun til spørsmålet som du svarte på, og svarer også. Hvorfor kan ikke folk lese litt lenger før de svarer på et spørsmål i tilfelle det allerede er besvart? Argh.. Denne posten passer nok bedre inn i "ting som irriterer" -tråden, men ble sagt i sammenheng med foregående poster. Endret 5. mars 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dette er små-rare ting du gjør-tråden. Jeg er litt smårar når jeg kommenterer at innlegget ovenfor kanskje passer best i "ting som irriterer" - tråden? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg tenker på engelsk, men når jeg legger merke til det begynner jeg å tenke på norsk. Litt etter begynner jeg å tenke på engelsk igjen. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg er en sinnsykt dårlig taper. Jeg tåler rett og slett ikke å tape. Hvis jeg taper må jeg spille helt til jeg vinner. Er helt sykt Lenke til kommentar
Syltskraeva Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er svært viktig for meg å vinna. Her snakker med skikkelg viktig altså. Om eg så speler kort med ein som er 2 år gammal og aldri har prøvd det før så skal eg vinna. Ingen sympati sjølv for den sartaste sjel. Haha, that's the spirit! Så lenge du ikke jukser da... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg tenker på engelsk, men når jeg legger merke til det begynner jeg å tenke på norsk. Litt etter begynner jeg å tenke på engelsk igjen. Det gjør jeg og.. eller...Når jeg bare lar tankene vandre, så tenker jeg ubevisst på engelsk. Jeg biter ikke negler, men biter den huden som er rundt neglene. Alle fingrene mine er hovne, og har vært det i et par år nå. Er en skikkelig uvane, men jeg klarer ikke å stoppe med det. Når jeg blir veldig glad over noe. Sånn veldig spontant, så tar jeg en liten "trommesolo" på lårene mine. da tar jeg gjerne en paradiddel eller to. For dere som ikke vet hva en paradiddel er. Her er et eksempel: 21221211 1 er venstre hånd, og 2 er høyre hånd.. Poenget er å kunne spille det så fort som mulig ;P Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg er en sinnsykt dårlig taper. Jeg tåler rett og slett ikke å tape. Hvis jeg taper må jeg spille helt til jeg vinner. Er helt sykt Haha samme her! Jeg jukser om jeg må da Humrer for meg selv, men innrømmer det etterpå. - Jeg knuser ting når jeg blir forbanna. Slenger det jeg kommer over veggimellom. Etterpå angrer jeg og ler av meg selv. Jeg kan sikkert finne på å drepe noen med knyttnevene om jeg blir sint nok. Det er vel heller et lite hissigproblem enn en 'rar ting jeg gjør'. Men hvem bryr seg? :!: Jeg bør vel begynne på boksing igjen for å slippe ut litt damp. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tenker på engelsk, men når jeg legger merke til det begynner jeg å tenke på norsk. Litt etter begynner jeg å tenke på engelsk igjen. Samma her...Hvertfall når jeg dagdrømmer for ting høres mye kulere ut på engelsk. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 QUOTE(Bozzeye @ 05/03-2008 : 17:37) *Jeg tenker på engelsk, men når jeg legger merke til det begynner jeg å tenke på norsk. Litt etter begynner jeg å tenke på engelsk igjen. tongue.gif Samme her. Tenker alltid på engelsk, sjølv når eg legger merke til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå