Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Six... Ofte når jeg plutselig bestemmer meg for å se om jeg har lommebok/mobil i lomma og jeg ikke har de der begynner jeg febrilsk å lete andre steder som jakkelomme osv. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sieben... Må alltid folde håndkleet fint før eg henger det opp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Slår meg selv med flat hånd gjentatte ganger helt uten grunn. Dasker hodet fra høyre til venstre flere ganger. edit: Huit Endret 1. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg prøver (note: prøver) å holde så skrivebordet (både fysisk og på maskinen) så ryddig som mulig, selv om det ikke alltid lar seg gjøre. Også klarer jeg å bl.a. ta ollie (google) med sånne små fingerbrett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg prøver (note: prøver) å holde så skrivebordet (både fysisk og på maskinen) så ryddig som mulig, selv om det ikke alltid lar seg gjøre. Også klarer jeg å bl.a. ta ollie (google) med sånne små fingerbrett. Haha, det gjør jeg og. Det med brettene, skrivebordet gir jeg blanke i. Endret 1. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Haha, det gjør jeg og. Det med brettene, skrivebordet gir jeg blanke i. Seriøst? Og jeg som ble mobbet på ungdomsskolen. x) Kan du bare ta ollie, eller kan du flere triks? Beste jeg selv har klart er kickflip nosemanual på en temmelig stor boks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg klarer det meste av triks. Jeg er ikke LITT interessert i skating, egentlig, men jeg hadde et sånt brett i penalet mitt for å ha noe å gjøre i timene Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sitter avogtil å snurrer på mobilen,... Kan sitte lenge med!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ha ha, det kan jeg også, Bolivar Og "sjonglere" med den og tomflasker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eplefe: Så gøy! Andre ting: Jeg flipper ofte mobilen i bestemte mønstre med én hånd. Er visstnok bare jeg i vennegjengen som får det til. Lenke til kommentar
Raba Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg må alltid skylle hele glasset før jeg drikker vann fra springen. Uansett om det kommer rett fra oppvaskmaskina eller ikke. Og om jeg tråkker på et strek med den ene foten, må jeg gjøre det samme med den andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Slår meg selv med flat hånd gjentatte ganger helt uten grunn.Dasker hodet fra høyre til venstre flere ganger. edit: Huit For å sitere meg selv og slenge med video til å backe opp orda: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du er en spesiell type . Akkurat sånn vi liker det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 @Datasmurf: o.O Lenke til kommentar
Syltskraeva Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Slår meg selv med flat hånd gjentatte ganger helt uten grunn.Dasker hodet fra høyre til venstre flere ganger. edit: Huit For å sitere meg selv og slenge med video til å backe opp orda: Fett skjegg Jeg går alltid inn på sol.no hvis jeg er lei/ferdig med en annen nettside. Har tatt meg selv flere ganger med å skrive inn sol.no på nytt i adresselinjen, selv om jeg var inne på sol fra før og leste overskrifter. Skjer helt automatisk, akkurat som fingrene lever et eget liv.. Og jeg snurrer rundt nesepiercingen min, udelikat vane, selv om det er kun på utsiden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eplefe: Så gøy! Andre ting: Jeg flipper ofte mobilen i bestemte mønstre med én hånd. Er visstnok bare jeg i vennegjengen som får det til. Hehe. xDDet syntes jeg og. Og jeg syntes du kan lære meg den mobilgreien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hmm.. blir kanskje litt vanskelig når webkameraet mitt suger manneballe x/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hmm.. blir kanskje litt vanskelig når webkameraet mitt suger manneballe x/Skuffet. :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Video er på vei. Takk kompaktkameraet mitt. I mens, behold fingerbrettsamlingen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Fingerbrett er ganske gøy. Mangler et hjul på det ene brettet jeg har igjen, og jeg finner ikke den lille skåla med verktøy så jeg får satt det på heller. Hadde et helt bord fullt av baner og ramper for noen år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå