Kenny™ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg (som mange andre tydeligvis) sjekker alltid kjøleskapet for noe godt når jeg går opp. når jeg tar opp gitaren så må jeg spille: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2 - - - - - - - - -5 2 - - - - - 5-6-7--7 0 - - - - - - - - - - Du er et levende GuitarPro-program. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Pleide å sjekke kjøleskapet jeg også, men det ble det slutt på når jeg flytta hjemmefra etter utallige skuffelser. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hmm,jeg er ganske nøye på å få høyre sokk på høyre fot(og selvfølgelig omvendt). Fjernsyn og dataskjerm SKAL være hundre prosent beint innstilt på meg helst, har brukt mange timer på å vri dem frem og tilbake et par mm.. Innstilling av bilsetet mitt er også et skikkelig helvete, blir liksom aldri helt fornøyd. Er spesielt seteryggen jeg fikler med, da jeg er sånn noenlunde enig med meg selv om hvor langt bak setet må være. Dette har roa seg litt nå i det siste heldigvis Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hmm,jeg er ganske nøye på å få høyre sokk på høyre fot(og selvfølgelig omvendt). Er det forskjell på det også? sokkene mine er da prikk like på begge beina.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Når jeg kjeder meg så går jeg inn på Se nye innlegg og sjekker om det er noen tråder jeg mener burde vært rapportert... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hmm,jeg er ganske nøye på å få høyre sokk på høyre fot(og selvfølgelig omvendt). Gjør jeg også. Sokkene blir irriterende hvis jeg tar høyresokk på venstrefot og omvendt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 noe merkelig jeg innrømmer er at; Jeg takler ikke å ha på meg sko. sokker tolererer jeg men sko erubehagelig,bedre å gå på sokkelesten eller barbeint. med en gang jeg kommer inn en dør,av med skoene,uansett om jeg er på skolen eller på kino. ettersom jeg føler meg innesperret vist jeg har på meg sko:) Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg er nok dessverre også en kjøleskapstitter EDIT: Benytter meg også grovt av den automatiserte skrivefeilrettinga på forumet. Ennå jeg har den rettskrivningsplugin-en til FireFox. Eksempler: Des-verre med én "s" blir dessverre. Ialle-fall, blir delt opp i "i alle fall" EDIT2: Ignorér bindestrekene i "des-verre" og i "ialle-fall". De må være der, hvis ikke blir det rettet Endret 28. februar 2008 av Submoose Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Sjekker alltid postkasse når jeg går forbi den, selv om jeg sjekka den for 5min sida. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jeg har en tendens med å se ut av vinduet ganske ofte noen ganger.. uten noe jævela grunn XD.. Volumstreken pleier alltid være på 2.. går den over det så kommer fatter`n =/ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Pleide å sjekke kjøleskapet jeg også, men det ble det slutt på når jeg flytta hjemmefra etter utallige skuffelser. Hvem gjør ikke det? Hjemme el bort til folk. ingen hindring. haha. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jeg har en tendens med å se ut av vinduet ganske ofte noen ganger.. uten noe jævela grunn XD.. Volumstreken pleier alltid være på 2.. går den over det så kommer fatter`n =/ 2? det hørtes VELDIG, lavt ut ? Fattern = Bat ? : O Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) bor asso i blokk. og har logitech z-5500 så... trur du ikke jeg har hatt nabonene flere ganger i døra XD men tru meg.. 2 er jævela høyt.. av 20 XD Endret 28. februar 2008 av tranzer Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Sjekker alltid postkasse når jeg går forbi den, selv om jeg sjekka den for 5min sida. Samme prinsipp som oss kjøleskaptittere :!: Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Når jeg går ut av huset. Så må jeg skjekke at jeg låste døren, at jeg har penger,mobil og nøkkler i lommen, selv om jeg vet at jeg har de der ! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hehe. Jeg slår meg selv alltid i høyre og venstre lomme med jevne mellomrom bare for å sørge for at kortholder, mobil og bilnøkler og annet ligger trygt. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hehe. Jeg slår meg selv alltid i høyre og venstre lomme med jevne mellomrom bare for å sørge for at kortholder, mobil og bilnøkler og annet ligger trygt. Da er vi to. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Make that three... Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Five.. Jeg teller alle tingene jeg har med meg så jeg vet at jeg må ha med feks 5 ting til og fra jobb. Jeg avslutter alltid gitarspilling med harmonics på e strengen, og lar lyden fortsette mens jeg setter den fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå