Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Jeg (som mange andre tydeligvis) sjekker alltid kjøleskapet for noe godt når jeg går opp.

når jeg tar opp gitaren så må jeg spille:

- - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - -

2 - - - - - - - - -5

2 - - - - - 5-6-7--7

0 - - - - - - - - - -

Du er et levende GuitarPro-program. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm,jeg er ganske nøye på å få høyre sokk på høyre fot(og selvfølgelig omvendt). Fjernsyn og dataskjerm SKAL være hundre prosent beint innstilt på meg helst, har brukt mange timer på å vri dem frem og tilbake et par mm..

Innstilling av bilsetet mitt er også et skikkelig helvete, blir liksom aldri helt fornøyd. Er spesielt seteryggen jeg fikler med, da jeg er sånn noenlunde enig med meg selv om hvor langt bak setet må være. Dette har roa seg litt nå i det siste heldigvis :p

Lenke til kommentar

noe merkelig jeg innrømmer er at;

Jeg takler ikke å ha på meg sko.

sokker tolererer jeg men sko erubehagelig,bedre å gå på sokkelesten eller barbeint.

med en gang jeg kommer inn en dør,av med skoene,uansett om jeg er på skolen eller på kino.

ettersom jeg føler meg innesperret vist jeg har på meg sko:)

Lenke til kommentar

Jeg er nok dessverre også en kjøleskapstitter :(

EDIT: Benytter meg også grovt av den automatiserte skrivefeilrettinga på forumet. Ennå jeg har den rettskrivningsplugin-en til FireFox. Eksempler: Des-verre med én "s" blir dessverre. Ialle-fall, blir delt opp i "i alle fall"

EDIT2: Ignorér bindestrekene i "des-verre" og i "ialle-fall". De må være der, hvis ikke blir det rettet ;)

Endret av Submoose
Lenke til kommentar

Five..

Jeg teller alle tingene jeg har med meg så jeg vet at jeg må ha med feks 5 ting til og fra jobb.

Jeg avslutter alltid gitarspilling med harmonics på e strengen, og lar lyden fortsette mens jeg setter den fra meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...