mikaragua Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Etter jeg dusjer så prøver jeg alltid å "skubbe" av meg alt vannet. Jeg gjør det for å få vekk så mye vann som mulig før jeg tørker meg, slik at håndkleet blir minst mulig vått. Rart O.o Samme her. Gøy å dra hendene nedover kroppen for å se vannet flekke av før man tar tak i håndkleet. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Av og til hører jeg på j-pop. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Etter jeg dusjer så prøver jeg alltid å "skubbe" av meg alt vannet. Jeg gjør det for å få vekk så mye vann som mulig før jeg tørker meg, slik at håndkleet blir minst mulig vått. Rart O.o Samme her. Gøy å dra hendene nedover kroppen for å se vannet flekke av før man tar tak i håndkleet. Høres sååå kinky ut. Anyway, samme gjør jeg :| vist ikke blir bare hånduken våt med EEENGANG, så er det umulig å bli tørr.- Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Etter jeg dusjer så prøver jeg alltid å "skubbe" av meg alt vannet. Jeg gjør det for å få vekk så mye vann som mulig før jeg tørker meg, slik at håndkleet blir minst mulig vått. Rart O.o Samme her. Gøy å dra hendene nedover kroppen for å se vannet flekke av før man tar tak i håndkleet. Hmm, tror nesten at jeg også må begynne med denne tingen, virker ikke så små-rart egentlig, bare praktisk Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Etter jeg dusjer så prøver jeg alltid å "skubbe" av meg alt vannet. Jeg gjør det for å få vekk så mye vann som mulig før jeg tørker meg, slik at håndkleet blir minst mulig vått. Rart O.o Samme her. Gøy å dra hendene nedover kroppen for å se vannet flekke av før man tar tak i håndkleet. Høres sååå kinky ut. Anyway, samme gjør jeg :| vist ikke blir bare hånduken våt med EEENGANG, så er det umulig å bli tørr.- Gjør en blanding av det, og riste på kroppen som en jævla hund Har litt mye hår nå så da er det greit å riste. EDIT:på hodet Endret 19. februar 2008 av paa99 Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg markerer tekst og venstreklikker hele tiden, veit ikke hvorfor egentlig. Sikkert en uvane. Edit: Glemte å lage firkanter(markering) når Windos laster og at jeg hiver på eks mobilen når jeg sitter i ro og ikke har noe å gjøre. hehe har det samme problemet.. sitter å markerer tekst hele tiden. Kan også sitte å markere ikoner på skrivebordet Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Av og til hører jeg på j-pop. Jeg også. Men hører mer på c-pop enn j-pop egentlig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hører mer på Jazz, klassisk eller blues når jeg kjeder meg Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dere vet den plast-skjeen som følger med for eksempel God Morgen yoghurt, eller med Rislunsj ? Jeg er av en eller annen grunn veldig glad i å tygge på denne etter at jeg har spist opp. Denne skjeen kan jeg sikkert sitte med en time eller 2 og bare tygge på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Av en eller annen grunn trykker jeg venstre musknapp selv i områder hvor det ikke er ting å trykke på. Ofte flere ganger. Antageligvis bare for å bekrefte at den fortsatt fungerer :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Av en eller annen grunn trykker jeg venstre musknapp selv i områder hvor det ikke er ting å trykke på. Ofte flere ganger. Antageligvis bare for å bekrefte at den fortsatt fungerer :!: Men om du trykker på et område hvor det er ingenting å trykke på, hvordan kan du da vite at den fremdeles fungerer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Tja, at knappen faktisk går ned, og den audielle bekreftelsen iform av en klikkelyd. Finner fort ut om den fungerer eller ei neste gang jeg trykker en plass det faktisk går an å trykke på. : ) Endret 21. februar 2008 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg MÅ spille bubble breaker hver gang jeg er på do. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Når jeg kommer hjem (skolen typisk) å setter meg på ramma skrur jeg ikke av ipoden, men lar koss øreklokkene ligge på gulvet å spillet mens jeg trøkker. Soundtrack to my escape lissom! okei den var tør! Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har en uvane at jeg alltid åpner nye faner i firefox i stedet for og bare gå inn på de :S utformer for det meste alltid setninger i hodet før jeg snakker :S Skriver alltid lister over ting jeg skal gjøre psycho Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Når jeg har fyrt opp en sigarett så rister jeg på lighteren som om det skulle vært en fyrstikk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har en uvane at jeg alltid åpner nye faner i firefox i stedet for og bare gå inn på de :S Meiner du å høgreklikke og trykkje "Åpne lenke i ny fane" i staden for å berre trykkje på dei sjølv om dei opnar i nye fanar uansett? Det gjer eg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har en uvane at jeg alltid åpner nye faner i firefox i stedet for og bare gå inn på de :S Meiner du å høgreklikke og trykkje "Åpne lenke i ny fane" i staden for å berre trykkje på dei sjølv om dei opnar i nye fanar uansett? Det gjer eg. samme her. holder alltid ctrl når jeg trykker på en link i FF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå