Bozzeye Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg samler på 50-øringer . Ikke nok med det, leg leker med de når jeg kjeder meg, de er sååå behagelige å holde da... Samler også på 50-øringer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ( Jeg må revurdere avataren, nicket og signaturen min ) Må du vel ikke. Slike misforståelser kan gi deg fordeler noen ganger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Samler også på 50-øringer. Yey! Hvor mange har du? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Samler også på 50-øringer. Yey! Hvor mange har du? 124 til nå. Husker ikke hvor lenge jeg har samlet eller når jeg begynte, men det er ikke lenge siden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 En merkelig ting jeg tok meg selv i gjøre i går er at når jeg går langs gangveien trekker jeg hele tiden mot grøfta, og når jeg kommer ut i grøfta fortsetter jeg å gå der. Akkurat som om beina mine "må" gå i grøfta Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Når jeg åpner ny pakke med ost tar jeg av de 2-3 første lagene og kaster dem. smaker alltid plastikk.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Når jeg åpner ny pakke med ost tar jeg av de 2-3 første lagene og kaster dem. smaker alltid plastikk.. Det første laget ser ikke engang godt ut. Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har mange sånne små-rare ting jeg gjør, men begynner ikke å tenke over det før noen andre nevner det. Som f.eks. alt det som blir nevnt i denne tråden, kjenner meg selv igjen på ganske mange av tingene. Men før jeg hører/leser om det, er det rutine for meg, altså helt vanlig, og tenker ikke over det. Dette jeg gjør nå f.eks. gjør jeg ofte. Jeg skriver masse meningsløse ting om og om igjen på samme post, noe som jeg aldri ville funnet på om jeg var ordentlig våken. Jeg tenker faktisk på hva slags inntrykk jeg gjør hos andre folk på forumet, men det er jo bare dumt. Siden jeg sikkert ikke kommer til å møte på 1/100 av dere eller noe. Tror jeg skal stoppe her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg "knekker" fingrene nå og da, samt nakken. o.O Prøver å venne meg av med å knekke fingrene, da jeg har blitt fortalt at jeg kan få leddgikt når jeg blir eldre.. lurer på hvordan nakken kommer til å ende opp. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Selv knekker jeg konstant i fingrene, skuldrene, ryggen, samt tærne. : << Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Selv knekker jeg konstant i fingrene, skuldrene, ryggen, samt tærne. : << samma her!! Fingre og tær Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Selv knekker jeg konstant i fingrene, skuldrene, ryggen, samt tærne. : << samma her!! Fingre og tær Henger meg på den ... fingrene, håndleddet og skulderen. Og nakken Lenke til kommentar
GeO Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er jeg den eneste her inne som synes at de to øverste skivene er det beste med hele osten? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Når jeg åpner ny pakke med ost tar jeg av de 2-3 første lagene og kaster dem. smaker alltid plastikk.. Det første laget ser ikke engang godt ut. Samme gjør jeg. Første skivene smaker balong. TwinMOS: JA! Endret 17. februar 2008 av Gautegutten Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg klikker unødvendig mye på Datamusa... bare for å klikke liksom Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Etter jeg dusjer så prøver jeg alltid å "skubbe" av meg alt vannet. Jeg gjør det for å få vekk så mye vann som mulig før jeg tørker meg, slik at håndkleet blir minst mulig vått. Rart O.o Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Alle vet jo at det er den nederste skiva i ostepakken som smaker røykt ekorn. Er jo den som blir klistra ned i den fæle plasten. Er ikke spesielt glad i den øverste sneia jeg heller, men den nederste er verre. Endret 18. februar 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Etterhvert som ting nevnes her, så ser jeg at jeg er ikke den eneste som gjør litt merkelige ting BlåseJobb : Jeg også "skubber" av meg mest mulig vann før håndkleet tar over. Ikke så merkelig, ganske lurt egentlig, da slipper man at håndkleet er kliss vått før man er halvveis ferdig med tørkingen AlltidRett : Man spiser simpelten aldri den nederste delen. Den har gjerne stått på bordflater og diverse, og ser lite spiselig ut. Den siste cm'ern går alltid i bosset! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Alle vet jo at det er den nederste skiva i ostepakken som smaker røykt ekorn. Er jo den som blir klistra ned i den fæle plasten. Er ikke spesielt glad i den øverste sneia jeg heller, men den nederste er verre. Saken (for min del i alle fall) er at det fint går å spise den nederste skiva, men kun hvis den først tilbringer x antall minutter på full guffe i mikrobølgeovnen. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Veldig mye av tankene mine foregår på engelsk. Aner ikke hvorfor, men har gjort det i lange tider. Samme her! Merkelige saker. Haha! Tenkte jeg var helt normal siden jeg ikke kom på no, helt til dette innlegget. Når jeg er sosial og med andre i nærheten, så tenker jeg på norsk, og når jeg er alene så tenker jeg på engelsk. Tar meg selv i å gjøre dette ofte, men det er blitt en vane. haha Edit: OOh, kom på en til:D Når jeg spiller wow så er det veldig viktig at baggen lengst til venstre på actionbaren min inneholder det jeg bruker ofte, typ Hearthstone, mount, etc, medmindre Soulshardbaggen er lengst til venstre. Endret 18. februar 2008 av ebc92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå