Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanonkent: Skorpe unngår du ved å pakke inn osten godt. Altså kaste originalemballasjen og putte den i en matpose eller i en osteboks. Problem løst ;)

 

Det blir jo dyrt i lengden å kaste "halve osten". Og unødvendig sløsing.

 

Nei, du misforstår :) Det er kun første gang jeg skjærer av osten, den ytterste osten at jeg kaster de 3-4 første skivene. Etter det, så holder osten seg fin i egen osteklokke.

Lenke til kommentar

Noen ganger så skyller jeg glasset mitt mange ganger før jeg drikker av det.

 

Jeg MÅ ha bamsen min i senga, gjerne liggende på halsen min. (nå har han en pause, da bikkja har spist litt på han. må vaskes).

 

Når jeg spiser potetgull tar jeg meg ikke en neve og dytter inn i kjeften.

Neida, jeg tar meg feks fire el seks. Kan ikke ta FEM! iiik. da blir det krise i hodet :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Finnes det folk som spiser de ytterste osteskivene?Den skorpa er jo bare tørr og ekkel.

Jeg trodde folk kasta den siden det var den som lå intill pakkeplasten og dermed fikk en slags plastsmak? o.O

Lenke til kommentar

noe rare ting jeg gjør:

 

- Jeg skal feks. hente noe, så glemmer jeg det underveis også går jeg åpner kjøleskapet og står å ser in der i 10 sec uten å tenkte over det.

- klikke med i pennen under timen :p

- jeg nettopp vert å skjekket mine innlegg så lukker jeg firefox, men så kjeder jeg meg å går inn på mine innlegg to sec etter

- skal inn å ha noe å drikke låser opp døra tar meg med nøkkelen. underveis som jeg skaffer saft/melk/juice/vann og glass forsvinner nøkelen og jeg leter 5-10 min etter den :p

Lenke til kommentar
Når jeg pisser på pisoar, så pleier jeg å flytte den little duft tingen så langt som mulig om det er sånn avlang renne.

Og jeg som trodde du var jente. :blink:

 

Haha !

 

Mange som tror jeg er jente på utenlandske forum også. Jeg heter Kim, det er hovedsakelig et jentenavn i england og usa.

 

( Jeg må revurdere avataren, nicket og signaturen min )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...