Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Dummeste jeg har hørt.

Man kan skrive FTW, LOL, ROFL, WTF etc hvor man vil.

Så klart, men prøv å lure det inn i hvilken som helst norskstil, og jeg kan garantere deg at du får feil. ;)

Lenke til kommentar

AgentP, sant, men går til tider.

 

Alexander og Frode satt hjemme hos Frode og spilte CS mot boter.

"Boter eier", utbrøt Frode, helt uten videre.

"Ja, bots FTW!" istemte Alexander, før han igjen konsentrerte seg om å massakrere flest mulig av botene som sprang rundt som hodeløse gjess med en kniv i hånda.

Lenke til kommentar

Det som er irriterende er alle disse kjendisene som blir tatt for fyllekjøring.. hvor er logikken hen her? Når vi "vanlige" mennesker klarer å betale for en taxi for å få oss fra A til B etter vi har drekki, så må da vel for faen meg disse super-rike kjendisene også klare det vel? :blink: herrregud, de kunne jo ha kjøpt ett helt taxi firma om de ville! Eller ha en limo sjåfør som står klar for service eller noe sånt.. Nei, det blir for dumt å høre om Paris Hilton som griner i fyllearresten..!

 

Idioti er vel ordet... :hrm:

Lenke til kommentar

Det er så mye smårare ting jeg gjør.

 

1. Appelsin- og klementinskall skal av i en remse.

2. Tannkremen skal vannes før børsten skal inni munnen.

3. Toalettet må sikres mot sprut før nummer to skal utføres, da ved å slippe ned litt papir.

4. Snorer på hettegensere er der fordi man skal sutte på dem.

5. Lokket på kameraet på mobilen skal tas opp og ned hele tiden mens mobilen er i lomma mens man prater med folk.

6. All tekst som leses på skjermen skal merkes.

7. Når jeg kjører bil later jeg som om jeg hopper over alle skyggene på bakken. Når det kommer et skyggeområde (liten skog, hus osv.) ser jeg for meg at hele bilen hopper over og lander igjen når det blir sol.

8. Når den daglige trandosen skal tas må jeg være sikker på at jeg får i meg alt. Jeg fyller opp skjeen med tran, tar den inn i munnen, tar skjeen ut og tar skjeen inn i munnen igjen for å være sikker på at jeg får med alt. Dette gjentas gjerne fire-fem ganger.

 

Det er sikkert mye mer også.

Endret av krompraft
Lenke til kommentar
2. Tannkremen skal vannes før børsten skal inni munnen.

 

Gjør ikke alle det a? :ermm:

 

6. All tekst som leses på skjermen skal merkes.

 

Kjenner en som gjør det... Er det mest irriternde som finns!

 

Ok, her er mine småting....

 

1. Må subbe med den høyre skoen før jeg går inn i en bestemt gang på skolen.

2. Må slå tre ganger på skoleskapet mitt (pekefinger, langfinger,ringfinger) før jeg kan åpne det.

3. Må alltid smile når jeg ser anskitet mitt i et speil. (ikke fordi jeg syns jeg er så pen)

4. Må alltid lukke igjen klapptelefonen min med hodet etter jeg har snakket med noen.

5. Det er en lita bru over en bekk på skolen... Den må jeg alltid sparke steiner uti når jeg går over. Hvis jeg ikke får det til på første forsøk, må jeg stoppe opp og prøve på nytt... Da ser folk rart på meg :blush:

 

Er sikkert masse flere ting! Men kommer ikke på dem nå :(

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Det er da ikke så rart.

Det er i og for seg bare praktisk, slipper man at det skvetter skittent dovann opp i anus når ting og tang treffer vannet.

Hør hør.

Fikk det som vane etter å ha lest "Rutetid" i Pondus. :p

Haha! xD Akkurat det samme her! :green:

 

Me too! Omg, Frode Øverli har laget en ny mote!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det er da ikke så rart.

Det er i og for seg bare praktisk, slipper man at det skvetter skittent dovann opp i anus når ting og tang treffer vannet.

Hør hør.

Fikk det som vane etter å ha lest "Rutetid" i Pondus. :p

Haha! xD Akkurat det samme her! :green:

 

Me too! Omg, Frode Øverli har laget en ny mote!

En av oss burde skrive et takkebrev eller noe. x)

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det siden 6. klasse, da noen kompiser laga klubb om det.

Tidligere hadde jeg ikke gjort det, men begynte med det for å få være med i klubben :p

 

 

Sånn ellers har jeg det sånn at når jeg kjører / går gjennom skygger, så må jeg holde pusten gjennom hele skyggen, hvis ikke blir kroppen min åpen for demoner fra skyggesiden som kan ta over meg.

Riktignok bare på dager med sol, aldri ellers.

Lenke til kommentar

Fordi når man åpner den, er den en slags "skorpe" på utsiden av osten, om du er med på hva jeg mener :) Så etter at jeg har begynt å skjære av den, så går det jo greit, men det er den "skorpen" på toppen.

 

Ja, jeg gjør sånn med brunost også, men ikke med andre typer pålegg, a là leverpostei. (Syltetøy var vel litt på jordet ? )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...