Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 På sørlandet sier dem "Purke". Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hopper nesten alltid 3-4-5 trappetrinn hjemme og på skolen. Og går stort sett bare to trinn om gangen. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hver gang jeg skal skru opp volumet på f.eks. stereoanlegg eller tv må jeg sette den på tall som slutter på 0 eller 5, eller partall... Får noia hvis noen setter lyden på f.eks. 17 og jeg legger merke til det... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og har dere ikke sett de bollene med kokkos og vanilje(gul farge) klatt i midten?? Det er det som er "kokkos-bolle" Der jeg kommer fra heter dette skolebolle. Andre ord jeg har hørt for dette, er skolebrød. Ikke bruk kokkosbolle, finn et annet ord som ikke er tatt. Og har dere ikke sett de bollene med kokkos og vanilje(gul farge) klatt i midten?? Det er det som er "kokkos-bolle" Skjønte at du snakket om skolebolle, bare terger litt :!: Aldri hørt ordet "skolebolle" før. Kokkosbolle heter det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når jeg leser innlegg så retter jeg dem, ellers blir det ikke riktig å lese det. Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 1. Jeg snakker med maten min. Type : "jaja gutta, dere erstatter fylla i deg " (sagt til en kola og kvikk-lunsj en fredag jeg var hjemme).. Er litt som han på laban reklamen 2. Tørker meg likt med hånkle hver gang 3. Barberer meg eksakt på samme måte hver gang (kanskje ikke så rart, men barberer meg symmetrist, altså ett "drag" på ene siden, så et på samme sted på andre siden ) 4. VOLUM = PARTALL 5. Må ha garderobeskapene mine lukket for å få sovne Det er det jeg kom på nå hvertfall ... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og har dere ikke sett de bollene med kokkos og vanilje(gul farge) klatt i midten?? Det er det som er "kokkos-bolle" Der jeg kommer fra heter dette skolebolle. Andre ord jeg har hørt for dette, er skolebrød. Ikke bruk kokkosbolle, finn et annet ord som ikke er tatt. Og har dere ikke sett de bollene med kokkos og vanilje(gul farge) klatt i midten?? Det er det som er "kokkos-bolle" Skjønte at du snakket om skolebolle, bare terger litt :!: Aldri hørt ordet "skolebolle" før. Kokkosbolle heter det. Jeg må bare Kokosboller/Fløteboller : ( sikkert flere navn) De har akkurat samme utseende her i Norge , bare annen embalasje Skolebrød/Skolebolle/12 øres : Du finner også slike skolebrød som er avlange i formen og har mer gul gugge i midten Men hva vet vel jeg, kansje du bare har vokst opp med helt andre ord Lenke til kommentar
Falstaff Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Må si dette til noen Hver gang jeg blir nervøs av mange folk starter jeg å legge sammen tall som tilsammen blir 21. wææeæ masse folk = 16hmmm 16+5=21 7hmmm 7+14=21 ... funker fett Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du finner også slike skolebrød som er avlange i formen og har mer gul gugge i midten Vi er tydeligvis litt av samme ulla. Jeg må bare, jeg også. Du sikter vel til hvetestang. Ellers er jeg helt enig med deg når det gjelder navn på skolebolle og kokosbolle. On topic: Kan heller ikke sove med åpne skapdører på rommet. Kan ikke ligge med kroppsdeler utenfor sengekanten eller i sprekken mellom veggen og senga. Disse tingene henger vel igjen fra barndommen vil jeg tro. Det var en grunn til at jeg gikk inn hit og skulle skrive noe, men det er borte nå. Litt smådistrahert av sidediskusjonen. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Haha, forøvrig et interressant tema det der. Selv er jeg vandt til å si skolebolle for bollene med gul vanilje i midten, og skumbolle til de med sjokolade med kokkos på og skum/krem inni. Sovner forresten ikke med skapdøra igjen jeg heller. Har stort garderobe skap, som på en måte er et eget ekstra rom, og der må alltid døra være igjen når jeg legger meg. Døra inn til rommet skal også være på gløtt, ikke helt igjen, men på helt inntil sånn at jeg ikke ser lysglipa imellom. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Må si dette til noen Hver gang jeg blir nervøs av mange folk starter jeg å legge sammen tall som tilsammen blir 21. wææeæ masse folk = 16hmmm 16+5=21 7hmmm 7+14=21 ... funker fett Hørt om filmen The Number 23 ? Hehe, litt sånn du Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Aldri hørt ordet "skolebolle" før. Kokkosbolle heter det. Så søt du er Synd du tar feil . Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Aldri hørt ordet "skolebolle" før. Kokkosbolle heter det. Så søt du er Synd du tar feil . Skolebolle FTW! Kokosbolle er noe helt annet. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 På sørlandet sier dem "Purke". nei det gjør dem ikke, vi sier 12-øres eller skolebolle. Kokosbolle er forresten sånn sjokoladeklatt med kokos inni. Sånn er det bare. Slå opp i en ordbok Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 På sørlandet sier dem "Purke". nei det gjør dem ikke, vi sier 12-øres eller skolebolle. Ok, men i Grimstad gjør dem i hvert fall det. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ja det er mulig, det kommer vel litt an på bygda Når jeg var yngre pleide jeg forresten å legge masse dopapir i doen før jeg dreit, i tilfelle de hadde skjult kamera nedi der som filma meg Endret 7. februar 2008 av sjeefen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er da ikke så rart. Det er i og for seg bare praktisk, slipper man at det skvetter skittent dovann opp i anus når ting og tang treffer vannet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er da ikke så rart.Det er i og for seg bare praktisk, slipper man at det skvetter skittent dovann opp i anus når ting og tang treffer vannet. Hør hør. Fikk det som vane etter å ha lest "Rutetid" i Pondus. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er da ikke så rart.Det er i og for seg bare praktisk, slipper man at det skvetter skittent dovann opp i anus når ting og tang treffer vannet. Hør hør. Fikk det som vane etter å ha lest "Rutetid" i Pondus. Haha! xD Akkurat det samme her! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Sparker på ting som ligger på bakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå