Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Dessuten holder jeg på å klikke hvis pakken(e) blir åpnet feil. Måtte gi bort en pakke til typen fordi han åpnet den i feil ende. Da går det nemlig ikke an å rulle/brette dem sammen slik de skal brettes sammen. Det er vel egentlig under brettinga at folk ser rart på meg og kaller meg gal...

 

kan jeg få en guide på hvordan man skal "rulle/brette" en tyggispakke? sliter med å forestille meg at det er forskjell fra å rulle fra den ene siden eller den andre :/

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dessuten holder jeg på å klikke hvis pakken(e) blir åpnet feil. Måtte gi bort en pakke til typen fordi han åpnet den i feil ende. Da går det nemlig ikke an å rulle/brette dem sammen slik de skal brettes sammen. Det er vel egentlig under brettinga at folk ser rart på meg og kaller meg gal...

 

kan jeg få en guide på hvordan man skal "rulle/brette" en tyggispakke? sliter med å forestille meg at det er forskjell fra å rulle fra den ene siden eller den andre :/

 

 

 

rull slik at de lange endene av sølvpapiret kommer på innsiden; er hvertfall slik jeg gjør det

Lenke til kommentar
Jeg elsker å skremme typen min mens han dusjer og vet at jeg er skikkelig slem... (men det er litt hans skyd og siden han ikke låser døren) Det er like artig hver gang! Snike meg inn og stikke en hand inn i dusjen slik at han skvetter. Kaste ett glass kaldt vann over dusjforhenget.. og sist gang. .. Løfte opp bikkja og stikke henne inn forhenget i hode-høyde.

 

Dritartig, og jeg MÅ gjøre det hver gang han dusjer uten å låse døra.. Neste gang har jeg ondskapsfulle planer om å ta på meg frankenstein-masken og åpne forhenget. Men da må jeg tåle slaget som kommer også :D

Steike. Glad jeg ikke bor med deg. Takler ikke å bli skremt. Blir jeg skremt er jeg å se i fosterstilling i nærmeste hjørne lol.

Lenke til kommentar
Noe jeg gjør mye over msn/rl er at jeg trøster folk. Sitter over msn og trøster folk(mest jenter da). Sitter og prøver og finne en god løsning på problemet os.v

De fleste blir så glade att, mener at jeg burde bli Sykolog(?) og at det er akkurat slik en gutt skal være os.v *stolt*

Men gjett hva som skjer når jeg forteller det til de andre gutta? De ler :ph34r:

Ooh, jeg også!

Gjort i alle år, dog, jeg trøster til tider gutta også, men da må jeg love på hell og ære å ikke fortelle det til noen, ellers får jeg pryl :p

 

Ellers så kommer jeg stadig inn her for å innrømme noen små-rare ting jeg gjør, men så begynner jeg å lese litt, og så forsvinner det.

Lenke til kommentar
Den delen av dyna som er nede med beina må være samme veien hele tiden..kan ikke komme opp i fjeset..

Jeg sparer det gule i kokkosbollen til slutt...

 

Hvis det er gult i kokkosbollen din bør du kaste den!!!

 

 

Haha, jeg tenkte det samme!

 

Rare ting jeg gjør:

- gardinskjøten på soverommet må alltid vende fra meg slik at jeg ikke kan se ut om det blir splik.

- volum må alltid stå på partall, der dette er mulig

- smågodt må alltid plukkes to/fire/seks av hver ting - kan bli dyrt :p

- partall er liksom "da shit" i flere sammenhenger

- når jeg er ferdig i dusjen tørker jeg meg i samme rekkefølge hver gang

- åpninga på dynetrekket skal ligge på den sida som ikke er mot veggen om den er på langsida, og ned mot fotenden om den er på kortsida

- kan ikke ha den minste flekk på klærne om jeg skal utenfor døra

- alltid tre dæsjer med parfyme selv om tre er et stygt tall(jeg klarer å beherske meg her,da fire dæsjer ville blitt litt for mye)

- når jeg skal skrive noe spesielt/viktig så skriver jeg og fjerner jeg hundre tusen ganger før jeg er fornøyd.

 

Kommer ikke på mer atm., men synes dette er mer enn nok :roll:

 

edit: leif kom på besøk

Endret av tradhtare
Lenke til kommentar

Når eg går inn på rommet mitt låser eg av og til døra. Dette er HEILT ubevisst. Det har skjedd meir enn ein gong at mamma/pappa skal inn på rommet og oppdager at døra er låst. Dei må jo tru at eg sit å runkar/kuttar meg osv. Først trudde eg det semi-spøka på rommet mitt, men her ein dag fann eg ut at det var meg sjølv. Eg gjekk inn på rommet til kjæresten, og snur meg mot ho idet eg lukkar/låser døra. "Kvifor låser du døra?" spør ho. Eg står der med eit dumt uttrykk i auga og anar ikkje sjølv kvifor eg låste ho. Så mykje for spøkelsa altså :(

Lenke til kommentar

Jeg har en slags angst for å stå på bussen og måtte fikle med småmynter for å finne rette summen og lage kø bak meg. Derfor finner jeg alltid frem pengene i lang tid i forveien, gjerne med en gang jeg vet jeg skal ta buss, selv om jeg må gå ett stykke først, og holder de da i hånda eller legger de i en egen lomme.

 

Har egentlig busskort, men det er slikt som må fylles opp og det kan gå litt tid mellom hver gang kortet blir tomt og jeg får fyllt opp, så i mellomtiden bruker jeg da mynter. Og det må være mynter, for bussen tar ikke i mot sedler og veksler heller ikke, så man må ha akkurat (eller over) i mynter. Ikke en så helt ille angst da, er ganske praktisk egentlig.

Lenke til kommentar
Og har dere ikke sett de bollene med kokkos og vanilje(gul farge) klatt i midten?? Det er det som er "kokkos-bolle" :p

 

Der jeg kommer fra heter dette skolebolle.

Andre ord jeg har hørt for dette, er skolebrød.

 

Ikke bruk kokkosbolle, finn et annet ord som ikke er tatt. :p

Endret av tradhtare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...