Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Menn er rare! Spytte på strålen når man tisser.. ikke rart det ofte er mye gris på og rundt dassen vi jenter må vaske :D

Man har full kontroll når man spytter i strålen og det blir aldri noe søl av det. Den siste dråpen som skal ristes løs er derimot det som lager søl på ringen. Akkurat som hos jenter. Søl som vi gutta må vaske bort. (Jepp, vi vasker dass og dassring vi også)

Lenke til kommentar

Jeg elsker å skremme typen min mens han dusjer og vet at jeg er skikkelig slem... (men det er litt hans skyd og siden han ikke låser døren) Det er like artig hver gang! Snike meg inn og stikke en hand inn i dusjen slik at han skvetter. Kaste ett glass kaldt vann over dusjforhenget.. og sist gang. .. Løfte opp bikkja og stikke henne inn forhenget i hode-høyde.

Dritartig, og jeg MÅ gjøre det hver gang han dusjer uten å låse døra.. Neste gang har jeg ondskapsfulle planer om å ta på meg frankenstein-masken og åpne forhenget. Men da må jeg tåle slaget som kommer også :D

Lenke til kommentar
Det er ikke rart de fleste ulykker skjer i hjemmet og de fleste ulykker i hjemmet skjer på badet. :wee:

Jeg lover deg, det er verdt det :D Å skremme noen så de hyyler er det beste jeg vet :!:

:ph34r:

Jeg liker å bli skremt selv også da :innocent: Og så synes jeg det er koselig å bli kilt til jeg ler så jeg griner (men bør stoppe før jeg flirer så jeg nesten tisser på meg for det er ikke artig)

Lenke til kommentar

- Jeg MÅ sminke meg før jeg går ut. MÅ! Gidder jeg ikke sminke øynene (mascara/eyeliner) -har jeg på meg solbriller, samme om det er sol eller overskyet. Foundation er et møst uansett. Jeg spyr av å se ut som et vandrende lik. :wow:

- Jeg må også pille rur. Greier ikke å la småsår være i fred. Jeg er full av arr. Rispa meg opp for å pille rur da jeg var yngre :!:

- Må ha hårbånd/diadem eller strikk.

- Snurrer på piercingen min når jeg kjeder meg eller er nervø/spent.

- Jeg spytter en del.

- Tar meg nøyaktig tre sekunder å smekke til folk som irriterer meg :ph34r:

- Jeg elsker å pille nupper av alle slag. I natt våknet typen å kjefta fordi jeg pilla på han, jeg lot som jeg sov :rofl:

Lenke til kommentar
Det er ikke rart de fleste ulykker skjer i hjemmet og de fleste ulykker i hjemmet skjer på badet. :wee:

Selv hater jeg å bli skremt, og jeg ser for meg at hvis jeg hadde blitt utsatt for noe à la det L_C bedriver, så kunne det fort skjedd en "ulykke" på badet, ja. ^^

Lenke til kommentar
Anyways, fant ut idag at en tyggispakke kun holder et par timer uansett hvor mange det er :(

Har noe lignende, men de holder ei stund så sant jeg ikke er på skolen eller i nærheten av jakken min. Ikke nok med at jeg skal ha tyggis, men alle andre skal ha tyggis og. Så jeg går for tida rundt med 4 forskjellige tyggistyper der en smak har to pakker. Altså 5 pakker til sammen. Vurderer å gå opp til 6, men lomma begynner liksom å bli full, og alle sier jeg er gal.

Dessuten holder jeg på å klikke hvis pakken(e) blir åpnet feil. Måtte gi bort en pakke til typen fordi han åpnet den i feil ende. Da går det nemlig ikke an å rulle/brette dem sammen slik de skal brettes sammen. Det er vel egentlig under brettinga at folk ser rart på meg og kaller meg gal...

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
ja,og eg ler hvertfall det er jævli morsomt

Henrik? :scared:

Noe jeg gjør mye over msn/rl er at jeg trøster folk. Sitter over msn og trøster folk(mest jenter da). Sitter og prøver og finne en god løsning på problemet os.v

De fleste blir så glade att, mener at jeg burde bli Sykolog(?) og at det er akkurat slik en gutt skal være os.v *stolt*

Men gjett hva som skjer når jeg forteller det til de andre gutta? De ler :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg starter alltid trapper med venstre beinet og det siste trinnet tar jeg med venstre beinet som regel. :hmm:

Hallo, du må stoppe på det som du ikke begynte med da. Det skal være like mange tramp på hver av føttene. :dontgetit:

Blir jo på en måte det da, for venstre beinet treffer gulvet først. Så høyre beinet var det siste som trampa i trappa, og venstre beinet som trampa først :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...