Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

hver gang jeg tisser spytter jeg i doen, og prøver å treffe spyttet imens det faller med tissestrålen. Det er ganske heftig å se spyttet bli med i strålen.

 

Det gjør jeg og :dribble:

og jeg fant akkurat ut at det er en venn av meg som jeg har kjent lenge som også gjør det. Jeg føler at det er mange av oss der ute. det er bare å finne dem

Jeg og! Jeg må også uansett spytte i doen før jeg skyller ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hver gang jeg tisser spytter jeg i doen, og prøver å treffe spyttet imens det faller med tissestrålen. Det er ganske heftig å se spyttet bli med i strålen.

 

Det gjør jeg og :dribble:

og jeg fant akkurat ut at det er en venn av meg som jeg har kjent lenge som også gjør det. Jeg føler at det er mange av oss der ute. det er bare å finne dem

 

 

Haha , sitter 3stk her på lan og alle innrømte faktisk at vi gjorde det hele gjengen! :p

Lenke til kommentar
hver gang jeg tisser spytter jeg i doen, og prøver å treffe spyttet imens det faller med tissestrålen. Det er ganske heftig å se spyttet bli med i strålen.

 

Det gjør jeg og :dribble:

og jeg fant akkurat ut at det er en venn av meg som jeg har kjent lenge som også gjør det. Jeg føler at det er mange av oss der ute. det er bare å finne dem

 

 

Haha , sitter 3stk her på lan og alle innrømte faktisk at vi gjorde det hele gjengen! :p

 

Um.. jeg også - men bare når jeg er full.

Lenke til kommentar

Jeg har en ting med parkettgulv og lignende... Jeg kan aldri trø på skjøter, hele foten må være innenfor en plate. Vet ikke hvorfor.

 

Klemmer boller flate , som mange andre. Dette gjelder også horn med skinke og ost.

 

Så brøler jeg ut i bilen på vei til jobb når jeg er alene og ingen hører meg. Føles faktisk veldig bra.. Kan være ting som "dæjååå" eller andre meningsløse ting.

 

Når jeg snuser porsjon snus, så må jeg ALLTID ha den "bretten" inn mot mot munnen, altså inn mot tannkjøttet. Noe annet er uaktuelt :p

 

Jeg gjør det jeg også :)

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Jeg starter alltid trapper med venstre beinet og det siste trinnet tar jeg med venstre beinet som regel. :hmm:

jeg finner alltid ut om en trapp har oddetall eller partal trappetrinn, fordi jeg pleier å gå annenhvert trinn, og hater og avslutte det øverste trinnet med ett trinn. derfor må jeg ta det første trinnet som et enkelttrinn hvis det er oddetall trinn ^^

 

(start alltid med høyrebenet hvis jeg kan hoppe over det første trinnet, og med venstre hvis jeg må tråkke på det nederste trinnet først)

 

 

huff, så dum jeg føler meg når jeg skriver dette :blush:

Lenke til kommentar
Når jeg skal i dusjen så tar jeg meg under pungen og lukter på handa mi :!: HAHAHAHAHAHAH

Men særiøst jeg gjør det...Det er ekkelt...

 

Jeg er en gris :cry:

Huh? Gris? Gjør vi ikke alle det? :>

Joa...Egentilg så sa jeg det bare tilfelle noen tenkte:"jævlig nasty" ,men nå som jeg vet jeg ikke er aleine så kan jeg innrømme at jeg liker det og gjør det ganske ofte egentlig :)

Lenke til kommentar
Jeg starter alltid trapper med venstre beinet og det siste trinnet tar jeg med venstre beinet som regel. :hmm:

Samme her. Prøver ofte å unngå det.

 

Når jeg var mindre var jeg helt besatt av å telle trapper, og å ta alle trapper med to skritt. Litt annerledes med meg da, enn dere andre som må begynne med ett trinn. Jeg avslutta med 3^^, Jeg visste hvor mange trinn det var i trappene til alle jeg kjente til og med :p Klart å venne meg av det nå heldigvis.

Lenke til kommentar

Menn er rare! Spytte på strålen når man tisser.. ikke rart det ofte er mye gris på og rundt dassen vi jenter må vaske :D '

 

Små-rare ting jeg gjør... hisser meg opp veldig raskt .. Litt flaut..

Tåler ikke å bli irrettesatt/korrigert/kjefta på.. Da blir jeg dritsur /lei meg

Har ei halv-nasty lørvete pute som jeg klemmer om natta.. får ikke sove uten.. det er vel litt små-rart?

Jeg lister meg litt på tå når jeg går hjemme fordi jeg er redd for at han under skal synes jeg bråker

Jeg synger HØYT i bilen når jeg er alene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...