Psychotron Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sheisse bitte liebe...Drit værsågod kjære elns :!: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tror det blir "Fa*n versegod elske!". Makes sense right? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det blir "fa*n, vær så snill, elske Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, såklart. Uansett, en litt merkelig måte å banne på... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 rar ting jeg gjør: Om jeg eller noen jeg kjenner starter å ta noe medisin så slår jeg det opp på felleskatalogen.no og leser absolutt alt nøye Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 rar ting jeg gjør: Om jeg eller noen jeg kjenner starter å ta noe medisin så slår jeg det opp på felleskatalogen.no og leser absolutt alt nøye Haha, det bruker jeg også å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 har en tendens til å legge ut om favorittmat o.l. på mic når jeg spiller cod4, så scoren har det med å være litt lav siden jeg fokuserer så lite på den, men jeg møter faktisk overraskende mange online som deler mine interesser for mat o.l. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Når jeg spiser pizza alene, så skjærer jeg den ikke opp først! Jeg bare spiser meg inn:P Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Når jeg spiser pizza alene, så skjærer jeg den ikke opp først! Jeg bare spiser meg inn:P hahaha, gjør akkurat det samme selv. kniv og gaffel ftw Lenke til kommentar
Tjaldr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg løper på enter- tasten, slår ekstremt hardt den, og jeg venstreklikker alltid på musa, for så å dra pekefingeren over kanten til venstre Har faktisk fått træler på det ytterste leddet på pekefingeren... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hver gang jeg tisser spytter jeg i doen, og prøver å treffe spyttet imens det faller med tissestrålen. Det er ganske heftig å se spyttet bli med i strålen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Når jeg spiser pizza alene, så skjærer jeg den ikke opp først! Jeg bare spiser meg inn:P hahaha, gjør akkurat det samme selv. kniv og gaffel ftw Hvem sa noe om kniv og gaffel? :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Når jeg spiser pizza alene, så skjærer jeg den ikke opp først! Jeg bare spiser meg inn:P hahaha, gjør akkurat det samme selv. kniv og gaffel ftw Hvem sa noe om kniv og gaffel? :!: du er et monster! Lenke til kommentar
Tjaldr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hver gang jeg tisser spytter jeg i doen, og prøver å treffe spyttet imens det faller med tissestrålen. Det er ganske heftig å se spyttet bli med i strålen. Det gjør jeg og Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg banner på fransk hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg banner på fransk hvordan gjør man det? MERDE! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg banner på fransk hvordan gjør man det? MERDE! Exactly what he said Nyttig når man føler for å banne under familieselskaper...og familien kan ikke fransk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hver gang jeg tisser spytter jeg i doen, og prøver å treffe spyttet imens det faller med tissestrålen. Det er ganske heftig å se spyttet bli med i strålen. Det gjør jeg og og jeg fant akkurat ut at det er en venn av meg som jeg har kjent lenge som også gjør det. Jeg føler at det er mange av oss der ute. det er bare å finne dem Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når jeg spiser pizza alene, så skjærer jeg den ikke opp først! Jeg bare spiser meg inn:P hahaha, gjør akkurat det samme selv. kniv og gaffel ftw Hvem sa noe om kniv og gaffel? :!: du er et monster! Det samme gjør jeg. Bruker ikke tallerk en gang, spiser bare rett fra "fatet" (sånn rund plate som kan snurres rundt på en måte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå