Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Ser i kjøleskapet uten grunn..

- Åpner alle baggene på WoW hver gang jeg kjeder meg.

- Klarer ikke å få limet på Rizla til å fungere. Limet suger, eller så gjør jeg noe galt ;p

 

Så har jeg også en tendens til å føle noe/noen rundt meg av og til, som om at noen ser på meg. Vet ikke helt hva dette kan være. Har fått vite at jeg er "åpen" for overnaturlige ting, men ikke dårlig beskyttet mot dem.

 

Nå vet jeg ikke 100% om det er skrømt ol. jeg har sett, men jeg var i Nidarosdommen når jeg var rundt 10-11 år gammel. Vi gikk inn i kirken. Gruppen vi var med gikk på den ene siden, men på andre siden så gikk det en gammel mann [?] iført en slags munkekappe. Jeg så bort et lite sekund og da var han borte..

 

Da var det en flause mindre. Veldig få som jeg har fortalt dette til ;o

Lenke til kommentar
Veldig mye av tankene mine foregår på engelsk. Aner ikke hvorfor, men har gjort det i lange tider. :)

 

Samme her! Merkelige saker.

 

Ja jeg gjør vel det jeg og, og det er i spesielle situsasjoner jeg tenker på engelsk. Jeg bruker også å prate til meg selv på engelsk, også banner jeg på tysk når jeg tenker. Har også laget meg et kraftuttrykk som er sammensatt av 3 tyske ord som ikke har sammenheng i det hele tatt, hehehe.. Scheisse bitte liebe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...