Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en merkelig ting jeg gjør. Jeg har en fascinasjon for kantene på dynetrekket. Der er det gjerne en "kant" som jeg bare gnir på :p Ikke spør, jeg vet det høres ganske sykt ut.

 

Er det den myke/glatte merkelappen du mener? Er ofte en sånn glatt merkelapp på selve dynen, og den er god å gni på utenpå dynetrekket:P Høres litt rart ut ja. Jeg har gjort det siden jeg var liten, og måtte alltid ha det hjørnet rette veien. Kalte den til og med for "goe'holdå" før, siden den var god å holde i:P.

Lenke til kommentar
eg pusser tennene max ein gong i veka (eg treng ikkje meir, tennene mine er heilt kvite og fine og eg har aldreg ahtt hol meir enn to gonger)

og eg drikk cola kvar dag nesten

 

Hah! Det er bare tannlegen din som sier at du ikke har hull for at du skal få kjempetrøbbel (rotfylling f.eks.) med tennene senere, slik at han kan håve inn. Selv om man har hull i tennene trenger det ikke å gjøre vondt...

Lenke til kommentar

Kan ikkje sitja i ro når eg snakker i mobilen.

Clearer history på nett browseren min minst kvar time. Ikkje noko spesiell grunn.

Trommer svakt med fingrene på tastaturet, ofte i rytme med evt. musikk.

Må alltid ha beina i bevegelse (ruller med foten, trommer i bakken osv).

Former knyttneve og strammer hardt heile tida overalt. Aner ikkje kvifor. Antar at det kan vær for å overbevisa meg sjølv om noko, eg veit ikkje. :)

Myser alltid. Eg har godt syn, men allikevel begynner eg å myse når eg leser eller ser på ting generelt.

 

Sikkert mykje meir, men eg orkar ikkje skriva ein stil her. ;)

Lenke til kommentar

snusen skal alltid plaseres på høyre siden av leppa, hvis den skal være på midten eller til venstre så må den først opp på høyre sia så dyttes på plass med tuga.

Venstre skoen skal alltid på først.

Når jeg spiller og bruker msn så har jeg alltid musa i høyre handa, men ellers så bruker jeg venstre.. :dontgetit:

Når jeg skal sove må jeg alltid ligge på venstre siden av senga med hodet inn om veggen.

Når jeg sitter på med noen i bil/sitter på bussen må jeg alltid sitte på høyre siden..

 

sikkert masse andre ting, var bare detta jeg kom på i farta :)

Lenke til kommentar
Kan ikkje sitja i ro når eg snakker i mobilen.

Clearer history på nett browseren min minst kvar time. Ikkje noko spesiell grunn.

Trommer svakt med fingrene på tastaturet, ofte i rytme med evt. musikk.

Må alltid ha beina i bevegelse (ruller med foten, trommer i bakken osv).

Former knyttneve og strammer hardt heile tida overalt. Aner ikkje kvifor. Antar at det kan vær for å overbevisa meg sjølv om noko, eg veit ikkje. :)

Myser alltid. Eg har godt syn, men allikevel begynner eg å myse når eg leser eller ser på ting generelt.

 

Sikkert mykje meir, men eg orkar ikkje skriva ein stil her. ;)

Jeg og gjør alt det utenom og Cleare Historien :D

Noe jeg også gjør er og knytte tærne. Vet virkelig ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...