Piratpjokken Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg sitter og spiller luftgitar i skoletimene av og til jeg... Særs mye dersom jeg hører på musikk. For ikke lenge siden så var det like før jeg begynte med alvorlig headbanging (var hyper, ok?) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du er ikke alene peter. Jeg skulle jogge i gymmen idag me mp3 spilleren. Alt gikk greit men hva skjer? Det kommer en Solo. Så jeg prøver og stå imot men nei jeg setter meg på huk og begynne å spilleluft gitar og headbange Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du er ikke alene peter. Jeg skulle jogge i gymmen idag me mp3 spilleren. Alt gikk greit men hva skjer? Det kommer en Solo. Så jeg prøver og stå imot men nei jeg setter meg på huk og begynne å spilleluft gitar og headbange haha, det må jo ha sett forferderlig latterlig ut :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vel det gjorde og hun som jogget på siden av meg begynte og knall le og fikk visst nokk sting. Jeg må slutte med det og slutte og leke-synge med øynene igjen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 I tysken idag begynte jeg å nynne melodien og beatboxe trommene til en lang Metallica-låt, inkludert gitar og bass-soloer Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Når jeg ikke bruker tastaturet, så sitter jeg med fingrene mine på Shift, A, W og D. Hah. Scary, jeg og Zomg, jeg og, med tommelen på spacebaren. Vel, det er resultatet av alle åra med spilling vil jeg tro. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nei det er vel i større grad resultatet av hvordan hånden din er utformet Man bruker wasd fordi det passer bedre til hånden. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Og hvorfor ikke ESDF, ASDX? Tenker på WASD ettersom man bruker disse i 95% av alle spill. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Og hvorfor ikke ESDF, ASDX? Tenker på WASD ettersom man bruker disse i 95% av alle spill. Hvertfall jeg synes at wasd passer mye bedre til hånden, kan godt hende det er vane, men sikkert flere enn meg som synes det vil jeg tro. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er enig i det da lillefingeren og tommelen treffer ganske perfekt der tastene slutter om du skjønner. Godt mulig at det var dette spillutviklerne tenkte på også da det første spillet som brukte disse tastene kom... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hos meg ligger tommelen på venstre ctrl og langefingeren på W. Surfer en del på nettet ja Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 langefingeren på litt på W og S, pekefingeren på D, ringefinger på A, lillefinger på Shift og tommelen på Space her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 asdf, space og jklø her... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Alle fingra på space her, for det er space jeg bruker når jeg scroller nedover på forumet. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Og hvorfor ikke ESDF, ASDX? Tenker på WASD ettersom man bruker disse i 95% av alle spill. Satt faktisk akkurat å vurderte å prøve det i wow : p Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 langefingeren på litt på W og S, pekefingeren på D, ringefinger på A, lillefinger på Shift og tommelen på Space her. Word! Helt samme oppsett som meg. ^_^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 langefingeren på litt på W og S, pekefingeren på D, ringefinger på A, lillefinger på Shift og tommelen på Space her. Samme her , blir litt irriterende når neglene gror fritt noen ganger, da gjør det skikkelig vondt i lillefingeren etter noen timer BF2 o.l. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og hvorfor ikke ESDF, ASDX? Tenker på WASD ettersom man bruker disse i 95% av alle spill. Satt faktisk akkurat å vurderte å prøve det i wow : p Det er mange som bruker det innen WoW, du får lettere tilgang på flere keybindings siden du da har WQA som du kan bruke til det. Du får jo egentlig ikke fler. men lettere å komme til Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har en merkelig ting jeg gjør. Jeg har en fascinasjon for kantene på dynetrekket. Der er det gjerne en "kant" som jeg bare gnir på Ikke spør, jeg vet det høres ganske sykt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå