Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Jeg gjør ikke så veldig mange slike ting, heldigvis, men jeg må ha noe å gjøre med hendene nesten hele tide. Til og med når jeg sitter å ser på film så hender det jeg finner fram ett eller annet som jeg kan tukle med. Rett før jeg skrev dette innlegget satt jeg å klemte på en liten gul tang.

Boller klemmer jeg sjeldent flate. Derimot liker jeg å klemme dem sammen til harde små baller. Jo hardere, jo bedre. :wee:

Red.: Ofte ødelegger jeg viskelær også ved å bøye på dem til de revner. Revner de ikke så kutter jeg forsiktig i dem også bøyer dem på nytt.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Når jeg går over veien, må jeg tråkke på de hvite stripene og kan ikke tråkke utenfor, da føler jeg meg nedfor =/

-Prøver helst å unngå å tråkke på streker og slikt, vanskelig når man går på brostein og har dårlig tid, men prøver så godt jeg kan. Tror det er noe som henger igjen fra da jeg var liten og alltid tråkka over streken når jeg hoppa parris.

-Bøyer alltid tomlene bakover mot armen og knekker fingre og bøyer det meste av fingre alle slags veier, føler meg stiv og jævlig i hele kroppen om jeg ikke gjør det.

-Alle sangene mine må være renamed til mitt eget system og alt ligger pertentlig punktlig og tilrettelagt.

Eks 1: O:\Rock\Skandinavia\Norge\deLillos\Gamle Sanger Om Igjen\deLillos - Gamle Sanger Om Igjen - 01 - Suser Avgårde Alle Mann.mp3

Eks 2: O:\Dunk\Trance\Definitive 100% Trance\Definitive 100% Trance - 16 - Carlos - The Silmarilla

Dette må være sånn, ellers får jeg ikke sove. Når man plutselig har godt over 40.000 MP3er og skal passe på at alt ligger i rett mappe sortert etter sjanger og artist/band, og at på til ser sånn ut, blir det mye slit :/

-Sjekker alltid at alt ligger på rett sted i lommene. Kortholder og snus i venstre bukselomme, mobil og penn i høyre bukselomme, lighter, negleklipper og lypsyl i minilomma over høyre bukselomme.

-Snurrer konstant på tommelringen på venstre tommelfinger og tar meg dit med venstre pekefinger for å sjekke at den er der. Hvis den ikke er der, får jeg lett panikk og må avbryte hva jeg holder på med for å finne den igjen / huske hvor jeg la den fra meg.

-Jeg klarer ca ikke åpne notepad uten å starte å skrive HTML-koder.

-Må alltid ha sol.exe åpen, jeg legger noen kort der de skal være, går gjennom bunken et par ganger, merker meg at det ikke går og starter en ny. Kan holde på sånn i noen timer.

-Når jeg legger kabal, må jeg ha essene i rekkefølgen: Spar Kløver Hjerter Ruter og Spar og Ruter skal alltid ligge sammen, akkurat som Kløver og Hjerter. Noe annet gjør meg uggen og gir meg dårlig samvittighet.

-Holder pusten når jeg er ute og går/kjører og passerer gjennom skygge, i min evige tro på at hvis jeg ikke gjør det, så kan sjela mi bli sugd ut til skyggesiden eller at jeg kan bli besatt av skyggedemoner og annet rask som lever i skyggeverdenen.

-Sparker på ting som ligger på bakken, prøver å få de med meg så langt som mulig. Skal jeg inn et sted, kan jeg plukke det opp og fortsette å sparke på det når jeg kommer ut igjen.

-Legger alltid prisen øverst til høyre når jeg snuser, klarer ikke ha den andre steder oO

-Får ikke sove om jeg ikke vet nøyaktig hvor jeg har et spesielt kosedyr. Han må alltid være i nærheten, uansett. Hvis jeg glemmer ham når jeg drar et sted hvor jeg skal sove over, blir jeg på gråten og får veldig dårlig samvittighet fordi jeg glemte ham og unnskylder meg kraftig til ham når jeg kommer hjem igjen søvnløs dagen(e) derpå.

Tror det var alt :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

-Det _første_ jeg gjør om morgenen er å knekke fingrene, så slå på PC-en selv om jeg ikke har tid til pc

-Jeg ser i kjøleskapet uten grunn

-Jeg går gjerne et par minutter rundt i huset, uten noe mål eller mening

-Det aller første jeg gjør når jeg plukker opp den akkustiske gitaren min, er å spille en Gdur, på den elektriske blir det hovedriffet i walk this way. på bassen spiller jeg alltid litt av den ene låta til bandet mitt før noe annet.

-Full effektivitet på PC-en om natta må skje! jeg setter på noe musikk eller film, setter en automatisk restart til å begynne etter 40 min(da har jeg sovna) og når PC-en starter opp igjen begynner nedlasting. klokka 5/6 om morran slår PC-en seg av igjen, for å hvile i en halvtime før jeg slår den på igjen. (se punkt 1)

-Når jeg kjører firehjuling trykker jeg på blinklys-knappen for å slå av ca hvert 15de sekund, bare for å være sikker.

-Jeg har en tendens til å gjøre alt lettvint eller om du vil, tungvint. eksempler er pc-bruken min om natta, + at jeg har en bryter som slår på PC-en som reagerer på klapping(hvor jeg må klappe 2 ganger etter hverandre i nøyaktig hastighet og høyt nok), Jeg kjøper simpel morsom elektronikk for å gjøre den sterkere/bedre, jeg sorterer så mye på PC-en at det blir vanskelig å finne fram; jeg må jo huske alle navnene på ting.

-Jeg sjekker høyrelomma mi hvert minutt for å se om mobilen fortsatt er der.

tror dette var alt, men kan garantere at det kommer mer senere.

Lenke til kommentar
Sånn at du "åpner" noen kanaler så det kommer sånn dyp lyd når du puster? Som om noen blåser deg i øret? Kan også lette på trykket på dnene måten, praktisk når man flyr å bruke disse fancy musklene istedet for å se ut som en og annen tulling.

Ingen har blåst meg i øret før, bare slikket og gnagd. Men det du sier høres ganske riktig ut. Tror ikke det er to forskjellige måter som er nesten helt like. Vi snakker nok om det samme ja. Skal prøve det neste gang jeg flyr ;)

Lenke til kommentar
Ingen har blåst meg i øret før, bare slikket og gnagd. Men det du sier høres ganske riktig ut. Tror ikke det er to forskjellige måter som er nesten helt like. Vi snakker nok om det samme ja. Skal prøve det neste gang jeg flyr ;)

Det er ganske effektivt, jeg har klart det i mange år. kan også nesten erstatte vanlig gjesping.

Lenke til kommentar

Dette er ikke en ting jeg fortsatt gjør, men har for mange slike ting til å begynne å liste de opp så sent. Dette er en skikkelig druser av en uvane jeg hadde når jeg var liten tass. Dette skjedde særlig når min mor dro meg med inn i en eller annen kjedelig butikk, det var akkurat som om uvanen kom og tok meg.

Med en gang jeg kom inn døren så følte jeg at min vandring igjennom butikken hadde en slags tråd etter seg. Hvis jeg gikk rundt en reol, så måtte jeg gå tilbake rundt den for å ikke "vikle" tråden min. Etter 20 minutter i en klesbutikk var jeg rimelig sliten og stressa, dette var en skikkelig tvangstanke. :p Tok faktisk lang tid før jeg klarte å venne meg helt av med det, men er glad jeg klarte det..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må alltid fikle med fringrene mine, enten om det er mynter, blyanter, ting jeg finner på skrivebordet.

Jeg legger meg aldri til tida, selv om jeg sier til meg selv at jeg skal legge meg om 5 min så sitter jeg der i en time, gjorde det sist gang i dag, skulle legge meg for tre kvarter siden.

Jeg vipper på alt jeg sitter på, enten det er en kontorstol eller en lett sofa, så lener jeg meg bakover og nesten faller hver gang.

Jeg må alltid sjekke om jeg har det jeg skal ha i lommene mine, nøkler, minnepenn, notatbok, div ledninger osv.

Jeg klarer ikke å legge meg uten å gå over om alt er som det skal, låste dører, lukkede vinduer, TVen er av, alt dette må jeg gjøre selv om jeg ikke har sett på TVen eller åpnet vinduet.

Lenke til kommentar

Kjæresten skal absolutt stikke finger'n i alle parkeringsautomater for å sjekke om det er noe der. Han nekter å kalle det en tvangstanke riktignok, så det går vel under kategorien "små rare ting som han gjør".

Jeg biter på blyanter og kaster på håret ganske ofte (det er i veien).

Mye morsomt her btw =D

Lenke til kommentar
Jeg markerer tekst og venstreklikker hele tiden, veit ikke hvorfor egentlig. Sikkert en uvane.

Edit: Glemte å lage firkanter(markering) når Windos laster og at jeg hiver på eks mobilen når jeg sitter i ro og ikke har noe å gjøre.

haha, jeg gjør akkurat det samme xD

Lenke til kommentar

-Sjekker alltid under senga at det ikke er noen der før jeg legger meg.

-skruer av og på lyset ti ganger, hver gang jeg egentlig bare skal ha det av/på EN gang..

-spiser alltid yougurt med venstre hånd selv om jeg er høyrehendt

-med en gang jeg hører en trønder snakke må jeg lage en slags plystrelyd

-Alle ting på være gjort i partall og ikke oddetall.

Lenke til kommentar
På alle slags maskiner (telefoner man legger på penger/cola maskiner/parkerings automater) sjekker jeg om det er penger der. på en maskin på ekeberg fant jeg 22 kroner :)

På Color line til tyskland pleide jeg å trykke CashOut på alle maskinene jeg gikk forbi som liten. engang fosset det ut 200 kroner :p

Lenke til kommentar
Jeg markerer alltid teksten jeg leser på internett med musa. Hvis jeg ikke får gjort det så pleier jeg vanligvis å surfe videre fordi det blir så ukomfortabelt å lese. :D

Glad jeg ikke er den eneste. Jeg gjør det konstant! :p

Sitter å lukter meg på armen og hånda ganske ofte. Dårlig vane, bare gjør det. Jeg lukter godt :wee:

Jeg spytter i dusjen. Prøver å ikke gjøre det, men får så mye vann inn i munnen selv om jeg holder den lukket. Står og spytter hele tiden :(

edit: "knekker" fingrene hele tiden

Når jeg går på gata, senteret o.l så prøver jeg alltid å gå på streker og sånt osv...

Jeg stjeler bamsen til lillebroren min (9 år) hele tiden (bare på kødd) :wee:

edit: klokka 1337 :p

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...