Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

hvis jeg leter etter noe, men underbevisstheten tar over så ender det med at jeg leter i kjøleskapet, selv om det er leksebok eller mobilen min, spør alltid hvorfor jeg går til kjøleskapet, ryddet på kjøkkenet, merker at kjøleskapet ikke lokker seg ordentlig, da jeg ser inni har jeg puttet kjevla inn :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg markerer tekst og venstreklikker hele tiden, veit ikke hvorfor egentlig. Sikkert en uvane.

 

Edit: Glemte å lage firkanter(markering) når Windos laster og at jeg hiver på eks mobilen når jeg sitter i ro og ikke har noe å gjøre.

 

Tok med selv i å gjøre det samme akkurat når jeg leste svaret ditt^^ Dvs å merke tekst og venstreklikke. I tillegg til det så lager jeg også firkanter på skrivebordet (både når det laster inn og når jeg tilfeldigvis ender opp på skrivebordet.) Og ikke nok med det.. Kaster også telefonen min rundt når jeg ikke har noe å gjøre. Prøver å snurre den flest mulig ganger og å få den til å snurre i kun en retning(vanskeligere enn det høres ut^^)

 

Hmm... Merkelig..

Lenke til kommentar
Hvis noen sier noe høyt mens jeg konsertrer meg, skriver jeg det de sier helt automatisk.

 

Husker på tentamen, skulle skrive "Han skulle drepe" ett eller annet, så spurte noen om å låne viskelæret mitt, så skrev jeg "Han skulle låne" istedet.

 

Skjedde idag også, husker bare ikke hva jeg skrev.

Det gjør jeg også.

 

Ei jeg kjenner var lærer (vikar) en gang (ikke for min klasse, en annen), og så hadde hun gjort det samme. Hun hadde skrevet det på tavla og sagt det til elevene. Hun sa «I dag skal vi ha gruppesex» elns. :p

Lenge siden jeg hørte dette, så kan være noen feil, men jeg mener å huske at det var slik.

 

Edit: Skrivefeil.

 

Edit 2: Hun tenkte «I dag skal vi ha gruppesex» eller noe sånt etter det jeg har hørt. Det må jo ha vært en grunn til at hun sa det.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
Hvis noen sier noe høyt mens jeg konsertrer meg, skriver jeg det de sier helt automatisk.

 

Husker på tentamen, skulle skrive "Han skulle drepe" ett eller annet, så spurte noen om å låne viskelæret mitt, så skrev jeg "Han skulle låne" istedet.

 

Skjedde idag også, husker bare ikke hva jeg skrev.

 

Å, dette er gøye greier! Samboeren min har ledd av meg mange ganger pga sånn. Jeg så på tv og så spurte han hvor askebegret var. "Det står i kjøleskapet." Da snakket de om kjøleskap på tv'en.

 

Og apropos askebeger så kakker jeg alltid røyken mellom hvert trekk. Opp til flere ganger til og med. Har hendt at jeg har kakket brødskiva også.

 

Så snakker jeg i søvne. Jeg tror jeg er våken og når jeg snakker gir det total mening, helt til jeg faktisk våkner.

Lenke til kommentar
Hvis noen sier noe høyt mens jeg konsertrer meg, skriver jeg det de sier helt automatisk.

 

Husker på tentamen, skulle skrive "Han skulle drepe" ett eller annet, så spurte noen om å låne viskelæret mitt, så skrev jeg "Han skulle låne" istedet.

 

Skjedde idag også, husker bare ikke hva jeg skrev.

 

Skjer med meg og.

Dessuten kan jeg ikke gå forbi kjøleskapet uten å åpne det for å se etter noe digg, selv om jeg egentlig vet hva som er der..

Lenke til kommentar

He he, her var det mye gærninger... :D

 

Her er mine tics.

-Skal man bruke en kniv (gjelder alle typer utenom leatherman) må man "tappe" spissen på bord eller spekefjøl

to ganger.

Tror grunnen til at leatherman slipper dette er at den kan man rote seg inn i masse andre ritualer med.. :!:

(folde ut/inn kniv, rotere 2 ganger med riktige fingre osv)

 

-Kontakt mellom overleppa og nesetipp (klassiker i grunn)

 

-Noen ganger må kopper og glass settes ned på bordet i en ren bevegelse. Dvs at "hele" koppens bunn må treffe

bordet samtidig. Dette er jævli plagsomt når man sliter med å være sikker på at siste treff var godkjent.

 

Har også en kompis som sleit litt før.

Han hadde stort behov for å komme med ørsmå brummelyder. Slik at stemmebåndene dirrer littegrann.

Dette var noe ingen kunne unngå å legge merke, og derfor ganske plagsomt. Tror han jobbet litt for å kvitte seg med den.

Eller var det vanskelig å sitte på med han i bil, da han konstant måtte presse gasspedalen kort i bunn samtidig som han gjorde en lyd (mellomting av host og kremt)

 

Moralen er at slike ting er det mange som er igjennom fra tid til annen. But be aware...!

Kommer man til ett visst punkt samtidig som uro i kroppen er stor kan det ta overhånd.

Tvangstanker sender små "belønninger" i hjernen og før du vet ordet av det sliter du med

-gass-kremt-gass-kremt uten at det er mulig å unngå......

 

Forresten, morro tråd... :)

 

Edit: innlegget kom inn dobbelt (ikke en vanlig uvane..hehe)

Endret av ghjens
Lenke til kommentar

Når jeg jobber i Linux må rekkefølgen på programmene ligge riktig på skrivebordene. Internett (Firefox og Opera) og MSN må ligge på skrivebord 1. VNC klientprogrammet til serveren må ligge på skrivebord 2. Andre ting som spill og oppdatering må ligge på skrivebord 3 dersom det ikke ligger noe annet på skrivebord 1. Musikkspiller må ligge på skrivebord 4, og musikkmapper må også ligge der dersom de brukes til musikkspilleren.

Lenke til kommentar
Hvis noen sier noe høyt mens jeg konsertrer meg, skriver jeg det de sier helt automatisk.

 

Husker på tentamen, skulle skrive "Han skulle drepe" ett eller annet, så spurte noen om å låne viskelæret mitt, så skrev jeg "Han skulle låne" istedet.

 

Skjedde idag også, husker bare ikke hva jeg skrev.

 

Skjer med meg og.

Dessuten kan jeg ikke gå forbi kjøleskapet uten å åpne det for å se etter noe digg, selv om jeg egentlig vet hva som er der..

Samma her, irriterende... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...