Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Jeg har videreutviklet ikke-tråkk-på-streken uvanen.

Når det er hellebelagt fortau må jeg tråkke i bestemte mønstre utifra hvilket mønster hellene ligger i.

Når jeg har tråkket på en helle vil "tråkket" registreres i en hvrtikal linje utfra foten min, begge føttene registreres forskjellig.

 

På eksempelet ser det ikke sånn veldig rart ut, men når du straver ned karljohan i fullfart med valsesteg (kort, kort lang) ser du ikke akkurat skerp ut..

 

(venstrefots vertikale linje er her representert med gul og høyres grønn)

 

edit: serriøst, fortau ser sånn ut for megOo

tipper du er irritert over at ingen svarte paa det lange innlegget ditt! Jeg har dessverre en underlegen gaa-paa-fortauet-teknikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, munnhygiene er jo ikke viktig i det hele tatt..? :w00t:

 

Men, men. Hvis du føler du ikke trenger det, så for all del skal ikke jeg søke etter navnet ditt og finne adressen din og vente til du sover og dermed pusse tennene dine i søvne nei for all DEL!

 

Noe av greia er jo også at det er... refreshing å pusse tenna da. Kan ikke akkurat si jeg LIKER det centimetertykke laget med plakk som danner seg på perleradene...

 

omg........ folk her er verre enn mora mi :p hu har prøvd å tvinge meg til å pusse de i 3 år nå ,så tviler på du greier å skremme meg med litt plakk, fordi mine tenner får ikke det. de er helt fine og hvite, jeg lover.

 

 

Schnell,Bilde av tenna dine pl0x<3

Lenke til kommentar
lol nej for faen. jeg lover. fatter ikke hvorfor folk gidder og kaste bort livet sitt på å pusse tennene. Viss en bruker sånn liksom ca 5 minutt på å pusse tennene morgen og kveld, vil det si 10*365 = 3650*80 (viss en sier at en lever sånn ca 80 år+ da)=292000 minutt. elr nå veit ikke jeg om jeg greide det reknstyket men pointet er at folk kaster bort utrolig mye av livet sitt på å pusse tenne og jeg anbefaler ale å bare gjør det en gang i ukn eller måneden slik jeg gjør, og bare drite i ånden liksom!!

Schnell, du slutter aldri å forbløffe meg, men det meste av det nye du kommer med passer jo godt inn i det bildet jeg allerede har dannet meg av deg, så du er i det minste konsekvent og gjennomført. :) Men hva bruker du tiden du sparer, til?

 

Jeg har for øvrig merket at jeg, i løpet av det siste halvåret, har begynt å snakke mer og mer med meg selv. Litt skremmende egentlig, men det skjer heldigvis bare når jeg er alene (tror jeg).

 

Dessuten lager jeg også mine egne regler for strekene på fortauet. Litt avhengig av hvordan fortauet er inndelt, egentlig.

Lenke til kommentar
jo, eg pussar dei kvar sundag, men ikkje meir enn det. eg prøvar å unngå å kaste vekk livet mittt på å gjere småting eg ikkje lik, for mange små ting her og mange småting der, det blir mykje tid av sånt skal eg seie deg

Hvis du snakker sant, så må du ha sykt stygge tenner. Du har også noe sånt tidssparings-compulsive-disorder eller noe sånt, kanskje? :p

Lenke til kommentar
Begynner alltid bakerst når jeg leser aviser eller blader. Ikke bøker tho :ermm:

Ooh, jeg også.

F.eks. med Donald, jeg leser alltid fortsettelses-historien bakerst i bladet først, og jeg begynner bakerst i avisen med tegneseriene og jobber meg frem til de interessante delene.

Noe jeg gjør konsekvent med alle aviser unntatt Klassekampen. Den leser jeg på 'normal' måte.

Sært.

Lenke til kommentar

Må ha klesmerkelappen på hua mi på høyresiden av hode mitt, rett over øye... å er det ikke noen på dn så bruker jeg den ikke i det hele tatt.

Vær gang jeg går ute så bruker jeg å spiller luftgitar i jakkelommene mine, med og uten headsett. :p

Kan heller ikke se speil når jeg drikker.. :p

Endret av dask
Lenke til kommentar
Jeg har videreutviklet ikke-tråkk-på-streken uvanen.

Når det er hellebelagt fortau må jeg tråkke i bestemte mønstre utifra hvilket mønster hellene ligger i.

Når jeg har tråkket på en helle vil "tråkket" registreres i en hvrtikal linje utfra foten min, begge føttene registreres forskjellig.

 

På eksempelet ser det ikke sånn veldig rart ut, men når du straver ned karljohan i fullfart med valsesteg (kort, kort lang) ser du ikke akkurat skerp ut..

 

(venstrefots vertikale linje er her representert med gul og høyres grønn)

 

edit: serriøst, fortau ser sånn ut for megOo

tipper du er irritert over at ingen svarte paa det lange innlegget ditt! Jeg har dessverre en underlegen gaa-paa-fortauet-teknikk

Takk!

Det varmer..

Lenke til kommentar
Hvis jeg snurrer en gang til høyre MÅ jeg snurre til venstre xD

Er sånn jeg også. Hvis jeg hamrer fingrene i bordet feks. så må alle fingrene være like mange ganger i bordet hver. Er sånn med alt egentlig. Når jeg tramper må begge føtter ha vært like mange ganger i gulvet hvis jeg skal stoppe og helst et partall.

Lenke til kommentar
Jeg biter ikke negler, men jeg biter huden rundt og nelbåndene. Har klart å slutte i noen dager, men begynner igjen med en gang. Har holdt på sånn i rundt 10 år nå. Begynner å bli ganske lei av å gå rundt og blø langs neglene hele tiden.

Jeg biter også på huden. Men jeg klarer ikke neglebåndene. Skjønner ikke hvoran det er mulig å gjøre engang o:

Forklar !

Endret av krattlusker
Lenke til kommentar
Hvis jeg snurrer en gang til høyre MÅ jeg snurre til venstre xD

Er sånn jeg også. Hvis jeg hamrer fingrene i bordet feks. så må alle fingrene være like mange ganger i bordet hver. Er sånn med alt egentlig. Når jeg tramper må begge føtter ha vært like mange ganger i gulvet hvis jeg skal stoppe og helst et partall.

 

Vi må ha den samme hjernen, fordi jeg også er sånn, men plages mest av at vis jeg snur meg til høyre må jeg tilbake:P

Lenke til kommentar
Hvis jeg snurrer en gang til høyre MÅ jeg snurre til venstre xD

Er sånn jeg også. Hvis jeg hamrer fingrene i bordet feks. så må alle fingrene være like mange ganger i bordet hver. Er sånn med alt egentlig. Når jeg tramper må begge føtter ha vært like mange ganger i gulvet hvis jeg skal stoppe og helst et partall.

 

Vi må ha den samme hjernen, fordi jeg også er sånn, men plages mest av at vis jeg snur meg til høyre må jeg tilbake:P

Det er skikkelig irriterende, men hvis ikke det er riktig så faller det ikke på plass. Etter jeg har begynt å feks. trampe med føttene så angrer jeg og skulle ønske jeg aldri hadde begynt for da hadde det vært nullstilt i stedet for at jeg må jobbe meg frem til et pent tall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...