Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har videreutviklet ikke-tråkk-på-streken uvanen.

Når det er hellebelagt fortau må jeg tråkke i bestemte mønstre utifra hvilket mønster hellene ligger i.

Når jeg har tråkket på en helle vil "tråkket" registreres i en hvrtikal linje utfra foten min, begge føttene registreres forskjellig.

 

På eksempelet ser det ikke sånn veldig rart ut, men når du straver ned karljohan i fullfart med valsesteg (kort, kort lang) ser du ikke akkurat skerp ut..

 

(venstrefots vertikale linje er her representert med gul og høyres grønn)

 

edit: serriøst, fortau ser sånn ut for megOo

post-73350-1200160290.png

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

lol nej for faen. jeg lover. fatter ikke hvorfor folk gidder og kaste bort livet sitt på å pusse tennene. Viss en bruker sånn liksom ca 5 minutt på å pusse tennene morgen og kveld, vil det si 10*365 = 3650*80 (viss en sier at en lever sånn ca 80 år+ da)=292000 minutt. elr nå veit ikke jeg om jeg greide det reknstyket men pointet er at folk kaster bort utrolig mye av livet sitt på å pusse tenne og jeg anbefaler ale å bare gjør det en gang i ukn eller måneden slik jeg gjør, og bare drite i ånden liksom!!

Lenke til kommentar
lol nej for faen. jeg lover. fatter ikke hvorfor folk gidder og kaste bort livet sitt på å pusse tennene. Viss en bruker sånn liksom ca 5 minutt på å pusse tennene morgen og kveld, vil det si 10*365 = 3650*80 (viss en sier at en lever sånn ca 80 år+ da)=292000 minutt. elr nå veit ikke jeg om jeg greide det reknstyket men pointet er at folk kaster bort utrolig mye av livet sitt på å pusse tenne og jeg anbefaler ale å bare gjør det en gang i ukn eller måneden slik jeg gjør, og bare drite i ånden liksom!!

 

Hva, pusser du ikke tennan?

Lenke til kommentar
Va skal du elelrs bruke de 5-10minuttene på badet til?

 

En ting jeg gjør er at av og til når jeg er ferdig i dusjen så tar jeg og skjærer grimaser i speilet :ermm:

alt anna enn å pusse tennene i hvertfall!!! det er jo dritkjedelig. syns du kanskje det er gøy? for eksempel hadde du fått mykje meir tid til å lage grimaser forann spegelen viss du slutta å pusse tennene kvar dag. :)

 

Er jeg gal dersom URIX er favorittprogrammet mitt på TV?

høyr her kammerat. Viss du er 50 år +++, så er det til ein viss grad ikkje heilt sært.

eg skal gje deg eit gått råd: bjunn heller å sjå på hotel cæcar så kjem du til å drika i urix!! eg lovar

 

 

 

lol nej for faen. jeg lover. fatter ikke hvorfor folk gidder og kaste bort livet sitt på å pusse tennene. Viss en bruker sånn liksom ca 5 minutt på å pusse tennene morgen og kveld, vil det si 10*365 = 3650*80 (viss en sier at en lever sånn ca 80 år+ da)=292000 minutt. elr nå veit ikke jeg om jeg greide det reknstyket men pointet er at folk kaster bort utrolig mye av livet sitt på å pusse tenne og jeg anbefaler ale å bare gjør det en gang i ukn eller måneden slik jeg gjør, og bare drite i ånden liksom!!

 

Hva, pusser du ikke tennan?

jo, eg pussar dei kvar sundag, men ikkje meir enn det. eg prøvar å unngå å kaste vekk livet mittt på å gjere småting eg ikkje lik, for mange små ting her og mange småting der, det blir mykje tid av sånt skal eg seie deg

Lenke til kommentar
alt anna enn å pusse tennene i hvertfall!!! det er jo dritkjedelig. syns du kanskje det er gøy? for eksempel hadde du fått mykje meir tid til å lage grimaser forann spegelen viss du slutta å pusse tennene kvar dag. :)

 

Vel.. ikke for å lage en diskusjon som er helt offtopic her men ikke alt man gjør her i livet er morsomt. Noen ting er bare nødvendig, og de tingene er som oftest ikke morsomme. Uansett, du gjør som du vil :)

 

For å være litt ON topic her da, jeg bruker alltid å sette volumet på cdspilleren / anlegget på 5, 10, 15 osv. er bare sånn det har blitt :)

Endret av ThKarlsen
Lenke til kommentar
Va skal du elelrs bruke de 5-10minuttene på badet til?

 

En ting jeg gjør er at av og til når jeg er ferdig i dusjen så tar jeg og skjærer grimaser i speilet :ermm:

alt anna enn å pusse tennene i hvertfall!!! det er jo dritkjedelig. syns du kanskje det er gøy? for eksempel hadde du fått mykje meir tid til å lage grimaser forann spegelen viss du slutta å pusse tennene kvar dag. :)

 

 

Vel kansje øve på grammatikk? Uansett så tviler jeg på at jeg hadde hatt godt av og skjære flere grimaser :p

Lenke til kommentar

Nei, munnhygiene er jo ikke viktig i det hele tatt..? :w00t:

 

Men, men. Hvis du føler du ikke trenger det, så for all del skal ikke jeg søke etter navnet ditt og finne adressen din og vente til du sover og dermed pusse tennene dine i søvne nei for all DEL!

 

Noe av greia er jo også at det er... refreshing å pusse tenna da. Kan ikke akkurat si jeg LIKER det centimetertykke laget med plakk som danner seg på perleradene...

Lenke til kommentar
Nei, munnhygiene er jo ikke viktig i det hele tatt..? :w00t:

 

Men, men. Hvis du føler du ikke trenger det, så for all del skal ikke jeg søke etter navnet ditt og finne adressen din og vente til du sover og dermed pusse tennene dine i søvne nei for all DEL!

 

Noe av greia er jo også at det er... refreshing å pusse tenna da. Kan ikke akkurat si jeg LIKER det centimetertykke laget med plakk som danner seg på perleradene...

 

omg........ folk her er verre enn mora mi :p hu har prøvd å tvinge meg til å pusse de i 3 år nå ,så tviler på du greier å skremme meg med litt plakk, fordi mine tenner får ikke det. de er helt fine og hvite, jeg lover.

Lenke til kommentar
lol nej for faen. jeg lover. fatter ikke hvorfor folk gidder og kaste bort livet sitt på å pusse tennene. Viss en bruker sånn liksom ca 5 minutt på å pusse tennene morgen og kveld, vil det si 10*365 = 3650*80 (viss en sier at en lever sånn ca 80 år+ da)=292000 minutt. elr nå veit ikke jeg om jeg greide det reknstyket men pointet er at folk kaster bort utrolig mye av livet sitt på å pusse tenne og jeg anbefaler ale å bare gjør det en gang i ukn eller måneden slik jeg gjør, og bare drite i ånden liksom!!

Bare 6 og 3kvart måneder av livet ditt da.

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Er en grunn til at hun vil du skal pusse tenna, vet du.

 

Forresten, plakk er ganske fargeløst. Det legger seg overalt og skader over tid. For at du skal skjønne sammenligner jeg med en av classene i yndlingsspillet ditt,world of warcraft, nemlig WARLOCKS;

 

Skader over tid. Kan caste curse of toothache, 550 dmg over time, med 2600 siste sekundet. Bruker cloth, tåler veldig lite, så en lett puss med tannbørste vil drepe warlockene med en gang. Pass på, vil skade VELDIG mye hvis de ikke blir fjernet fort!

 

Puss tenna vennen.

 

EDIT: Humor! Capische? :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
En ting jeg gjør er at av og til når jeg er ferdig i dusjen så tar jeg og skjærer grimaser i speilet :ermm:
Det gjør jeg også. :p

 

lol nej for faen. jeg lover. fatter ikke hvorfor folk gidder og kaste bort livet sitt på å pusse tennene. Viss en bruker sånn liksom ca 5 minutt på å pusse tennene morgen og kveld, vil det si 10*365 = 3650*80 (viss en sier at en lever sånn ca 80 år+ da)=292000 minutt. elr nå veit ikke jeg om jeg greide det reknstyket men pointet er at folk kaster bort utrolig mye av livet sitt på å pusse tenne og jeg anbefaler ale å bare gjør det en gang i ukn eller måneden slik jeg gjør, og bare drite i ånden liksom!!

 

Hva, pusser du ikke tennan?

jo, eg pussar dei kvar sundag, men ikkje meir enn det. eg prøvar å unngå å kaste vekk livet mittt på å gjere småting eg ikkje lik, for mange små ting her og mange småting der, det blir mykje tid av sånt skal eg seie deg

Unnskyld at jeg sier det, men å pusse tenna én gang i uka er jo rett og slett motbydelig. Tenk på alle bakteriene, da. Selv om tennene er hvite, så betyr ikke det at de er rene. Og gud for en ånde du må ha, stakkars de rundt deg. Ingen har det så travelt at de ikke har tid til å pusse tennene og gjøre andre slike småting. Da kan du jo like gjerne la være å låse døra når du går hjemmefra, for da kaster du jo bort tid både på å låse den og låse den opp igjen når du kommer tilbake. :roll:

 

 

Noe av greia er jo også at det er... refreshing å pusse tenna da. Kan ikke akkurat si jeg LIKER det centimetertykke laget med plakk som danner seg på perleradene...
Enig! Jeg pusser alltid tennene etter jeg har dusja, for å toppe renhetsfølelsen.
Lenke til kommentar

Konge!

 

Skal vi danne en klubb aka the freemacons?

Ja, det tror jeg jaggu vi gjør. Klubbmøter med tannhatter og hemmelige tanntrykk så vi kan gjennkjenne hverandre. Hemmelige tannpuss-seremonier på møtene, og 50% off på tannlegeavgifter til alle medlemmer.

 

PM for basic membership, da får du lov til å bære "Melketann i Tannisk Sekt" i signaturen din.

 

EDIT: La dere merke til at invitasjonen kom på innlegg nummer 1337? I sure did.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...