Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

wwwerner: Jeg gidder sjelden å plukke opp fjernkontrollen for det og bruker heller noen sekunder på å irritere meg over alt for skiftende lydstyrke. Det er forresten en bevisst strategi fra produsentene. Høye lydeffekter, musikk, reklame og vignetter mens tale er stilt lavt. Det skal vist være mer "effektfullt" og påvirkende enn jevnt lydnivå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som er utrolig flaut.

 

Jeg liker komedie, veldig! Russell peters. Han synes jeg er heeelt konge. Og noenganger, etter jeg har sett på han. Så skal jeg liksom prøve å dra vitsene hans, noe som overhode ikke blir morsomt. Og da sitter jeg og synes synd på meg selv, og er flau på vegne av meg selv! :p Noen andre komikere her? :tease:

Lenke til kommentar
En ting som er utrolig flaut.

 

Jeg liker komedie, veldig! Russell peters. Han synes jeg er heeelt konge. Og noenganger, etter jeg har sett på han. Så skal jeg liksom prøve å dra vitsene hans, noe som overhode ikke blir morsomt. Og da sitter jeg og synes synd på meg selv, og er flau på vegne av meg selv! :p Noen andre komikere her? :tease:

 

Du er heller ikke alene :green:

Lenke til kommentar
En ting som er utrolig flaut.

 

Jeg liker komedie, veldig! Russell peters. Han synes jeg er heeelt konge. Og noenganger, etter jeg har sett på han. Så skal jeg liksom prøve å dra vitsene hans, noe som overhode ikke blir morsomt. Og da sitter jeg og synes synd på meg selv, og er flau på vegne av meg selv! :p Noen andre komikere her? :tease:

 

Jeg og noen kompiser digger Russell Peters. Vi står ofte å prøver å gjenfortelle vitsene, men kompisene mine er helt elendige, mens jeg er rå på parodiering og etterligning.

Lenke til kommentar
En ting som er utrolig flaut.

 

Jeg liker komedie, veldig! Russell peters. Han synes jeg er heeelt konge. Og noenganger, etter jeg har sett på han. Så skal jeg liksom prøve å dra vitsene hans, noe som overhode ikke blir morsomt. Og da sitter jeg og synes synd på meg selv, og er flau på vegne av meg selv! :p Noen andre komikere her? :tease:

 

Du er heller ikke alene :green:

 

Hehe, det er godt og høre. For det er helt seriøst pinlig. Jeg liksom flau over meg selv :p Russell peters får sagt det :D

Lenke til kommentar
Jeg skjelver alltid når jeg skal konsentrere meg om noe lite. F.eks. å tre en tråd gjennom en tynn nål er håpløst fordi jeg skjelver skikkelig. Ikke pga kulde, redsel elns.

Og det er en smårar ting du gjør?

 

Det kan ha en naturlig årsak da, tror ikke det går under kategorien smårar ting. Har ei venninne som har en slags sykdom som gjør at hun skjelver litt, ikke sånn at du legger spesielt merke til det, er kun i slike tilfeller som du beskriver. Alle skjelver forøvrig litt i sånne situasjoner.

Lenke til kommentar
Jeg skjelver alltid når jeg skal konsentrere meg om noe lite. F.eks. å tre en tråd gjennom en tynn nål er håpløst fordi jeg skjelver skikkelig. Ikke pga kulde, redsel elns.

Og det er en smårar ting du gjør?

 

Det kan ha en naturlig årsak da, tror ikke det går under kategorien smårar ting. Har ei venninne som har en slags sykdom som gjør at hun skjelver litt, ikke sånn at du legger spesielt merke til det, er kun i slike tilfeller som du beskriver. Alle skjelver forøvrig litt i sånne situasjoner.

 

Jeg skjelver når jeg ikke får'n opp :p tihi

Lenke til kommentar

Jeg har det med å svelge tyggisen med en gang den begynner å miste smaken, og så tar jeg en ny med en gang. Slik holder jeg ofte på til jeg er tom for tyggis (eller tar til vett fordi jeg vet jeg får vondt i magen av å spise for mye tyggis) Extra-tyggis er bare god med en gang sånn...

 

Og så spiser jeg alltid pastiller 2 og 2. Og de må ligge med undersiden mothverandre sånn :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...