Simen1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 wwwerner: Jeg gidder sjelden å plukke opp fjernkontrollen for det og bruker heller noen sekunder på å irritere meg over alt for skiftende lydstyrke. Det er forresten en bevisst strategi fra produsentene. Høye lydeffekter, musikk, reklame og vignetter mens tale er stilt lavt. Det skal vist være mer "effektfullt" og påvirkende enn jevnt lydnivå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vet ikke om det er en rar ting å gjøre (å sovne på skolen) men jeg gjør det kun en gang i uken Hva, ikke mer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nah, jeg følger med i timene. Bortsett fra akkurat de timene. Læreren er så.. ekkel. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vet ikke om det er en rar ting å gjøre (å sovne på skolen) men jeg gjør det kun en gang i uken Hva, ikke mer? Haha! Beste kommentaren på lenge! :!: Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 En ting som er utrolig flaut. Jeg liker komedie, veldig! Russell peters. Han synes jeg er heeelt konge. Og noenganger, etter jeg har sett på han. Så skal jeg liksom prøve å dra vitsene hans, noe som overhode ikke blir morsomt. Og da sitter jeg og synes synd på meg selv, og er flau på vegne av meg selv! Noen andre komikere her? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 En ting som er utrolig flaut. Jeg liker komedie, veldig! Russell peters. Han synes jeg er heeelt konge. Og noenganger, etter jeg har sett på han. Så skal jeg liksom prøve å dra vitsene hans, noe som overhode ikke blir morsomt. Og da sitter jeg og synes synd på meg selv, og er flau på vegne av meg selv! Noen andre komikere her? Du er heller ikke alene Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 En ting som er utrolig flaut. Jeg liker komedie, veldig! Russell peters. Han synes jeg er heeelt konge. Og noenganger, etter jeg har sett på han. Så skal jeg liksom prøve å dra vitsene hans, noe som overhode ikke blir morsomt. Og da sitter jeg og synes synd på meg selv, og er flau på vegne av meg selv! Noen andre komikere her? Jeg og noen kompiser digger Russell Peters. Vi står ofte å prøver å gjenfortelle vitsene, men kompisene mine er helt elendige, mens jeg er rå på parodiering og etterligning. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det blandet me sjampo i øynene når jeg skyller sjampoen ut av håret er ikke godt. Lukke øynene? Bra jeg ikke er alene om dusje-tingen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg dusjer også lenge Litt kjipt, siden jeg må rekke skolen... =/ Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 En ting som er utrolig flaut. Jeg liker komedie, veldig! Russell peters. Han synes jeg er heeelt konge. Og noenganger, etter jeg har sett på han. Så skal jeg liksom prøve å dra vitsene hans, noe som overhode ikke blir morsomt. Og da sitter jeg og synes synd på meg selv, og er flau på vegne av meg selv! Noen andre komikere her? Du er heller ikke alene Hehe, det er godt og høre. For det er helt seriøst pinlig. Jeg liksom flau over meg selv Russell peters får sagt det Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg kan ALDRI sitte stille Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg kan ALDRI sitte stille ikke jeg heller. Av en eller annen grunn må jeg puste :think: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg skjelver alltid når jeg skal konsentrere meg om noe lite. F.eks. å tre en tråd gjennom en tynn nål er håpløst fordi jeg skjelver skikkelig. Ikke pga kulde, redsel elns. Endret 8. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Beatboxer ofte helt ukontrollert hvorsomhelst. På OCn, i klasserommet, på skole veien, på do .... heh Jeg beatboxer til basstester. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg beatboxer hele tiden jeg. Kommer helt random og alle rundt meg setter opp et skikkelig "wtf-blikk" fordi jeg gjør det ganske høylytt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skjelver alltid når jeg skal konsentrere meg om noe lite. F.eks. å tre en tråd gjennom en tynn nål er håpløst fordi jeg skjelver skikkelig. Ikke pga kulde, redsel elns. Og det er en smårar ting du gjør? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skjelver alltid når jeg skal konsentrere meg om noe lite. F.eks. å tre en tråd gjennom en tynn nål er håpløst fordi jeg skjelver skikkelig. Ikke pga kulde, redsel elns. Og det er en smårar ting du gjør? Det kan ha en naturlig årsak da, tror ikke det går under kategorien smårar ting. Har ei venninne som har en slags sykdom som gjør at hun skjelver litt, ikke sånn at du legger spesielt merke til det, er kun i slike tilfeller som du beskriver. Alle skjelver forøvrig litt i sånne situasjoner. Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skjelver alltid når jeg skal konsentrere meg om noe lite. F.eks. å tre en tråd gjennom en tynn nål er håpløst fordi jeg skjelver skikkelig. Ikke pga kulde, redsel elns. Og det er en smårar ting du gjør? Det kan ha en naturlig årsak da, tror ikke det går under kategorien smårar ting. Har ei venninne som har en slags sykdom som gjør at hun skjelver litt, ikke sånn at du legger spesielt merke til det, er kun i slike tilfeller som du beskriver. Alle skjelver forøvrig litt i sånne situasjoner. Jeg skjelver når jeg ikke får'n opp tihi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg skjelver alltid når jeg skal konsentrere meg om noe lite. F.eks. å tre en tråd gjennom en tynn nål er håpløst fordi jeg skjelver skikkelig. Ikke pga kulde, redsel elns. Jeg skjelver hele tiden, det suger når man skal sette inn dvd plater og sånne finurlige ting. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har det med å svelge tyggisen med en gang den begynner å miste smaken, og så tar jeg en ny med en gang. Slik holder jeg ofte på til jeg er tom for tyggis (eller tar til vett fordi jeg vet jeg får vondt i magen av å spise for mye tyggis) Extra-tyggis er bare god med en gang sånn... Og så spiser jeg alltid pastiller 2 og 2. Og de må ligge med undersiden mothverandre sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå