Kibs Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg også! Blir iskaldt når jeg går ut av dusjen da. Da har du ikke hatt det varmt nok eller dusjet lenge nok. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skrur også opp varmen på vannet... Når man står så lenge i dusjen som jeg, blir det rimelig kaldt om jeg ikke skrur opp. Og lyden på pc osv... Det er ikke 10, 20 eller 50. Det er 100% Skrur godt ned på miksebordet mitt, though... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skrur temperaturen på vannet gradvis opp ettersom jeg dusjer. Vil at det hele tiden skal kjennes litt varmt. Endelig en annen . Får alltid spørsmål om hvordan jeg orker å dusje på så varmt av de som skal etter... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Lyden i Winamp må alltid være stilt på 80%. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Lyden i Winamp må alltid være stilt på 80%. Pga. lyden eller tallet? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tallet. Om det blir for høyt eller lavt stiller jeg på lyden på høyttalerene. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skrur temperaturen på vannet gradvis opp ettersom jeg dusjer. Vil at det hele tiden skal kjennes litt varmt. Endelig en annen . Får alltid spørsmål om hvordan jeg orker å dusje på så varmt av de som skal etter... Hva med meg? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kan ikke ha lyden på tv på 13. Vet egentlig ikke helt hvorfor. Kanskje fordi det er et "ulykkestall"? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kan ikke ha lyden på tv på 13. Vet egentlig ikke helt hvorfor. Kanskje fordi det er et "ulykkestall"? Jeg ble født fredag den 13. og jeg blir 13 år trettende januar. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du kommer til og dø av ulykke, "Latterkongen" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skrur temperaturen på vannet gradvis opp ettersom jeg dusjer. Vil at det hele tiden skal kjennes litt varmt. Samme gjør jeg, synes også deter deilig at vannet kjennes varmt. Det er though to problemer med den vanen. For det første får jeg alltid vondt i ansiktet og øynene fordi det er så varmt. Det blandet me sjampo i øynene når jeg skyller sjampoen ut av håret er ikke godt. Og siden badet er kaldt blir jeg dritkald når jeg kommer ut av dusjen. Noe som ikke akkurat er digg. Men overlever vel det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må også skru det opp hele tia. Noen andre som dusjer i sånn 20-30 min her? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må også skru det opp hele tia. Noen andre som dusjer i sånn 20-30 min her? Guilty as charged! Tror jeg blir nødt til å vende om på det til den dagen jeg flytter hjemmefra. Går hardt ut over strømregningen. ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dusjer rimelig lenge.. starter å dusje på ca. 38C .. så skrur jeg litt og litt opp. Pleier å ende opp på 42-44C Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Må også skru det opp hele tia. Noen andre som dusjer i sånn 20-30 min her? Jeg dusjer gjerne en time. Prøv å sov i dusjen du, da våkner du opp med kuldesjokk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Må også skru det opp hele tia. Noen andre som dusjer i sånn 20-30 min her? Jeg dusjer gjerne en time. Prøv å sov i dusjen du, da våkner du opp med kuldesjokk. Sover ofte i dusjen om morra, men det er ikke så lenge så det er skikkelig digg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Forventer vfaktisk å sovne på skolen i dag. Sov 3 timer i natt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Må også skru det opp hele tia. Noen andre som dusjer i sånn 20-30 min her? Guilty as charged! Tror jeg blir nødt til å vende om på det til den dagen jeg flytter hjemmefra. Går hardt ut over strømregningen. ^^ Når ble det uvanlig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Forventer vfaktisk å sovne på skolen i dag. Sov 3 timer i natt. Vet ikke om det er en rar ting å gjøre (å sovne på skolen) men jeg gjør det kun en gang i uken, og mer for å demonstrere ovenfor læreren. Derimot sover jeg gjennomsnittlig 4-4,5 time natten når jeg er frisk, og fungerer med det. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når jeg ser på tv, så sitter jeg hele tiden og stiller volumet opp og ned. Klarer aldri å finne lydstyrken som passer perfekt, fordi det hele tiden er forskjellige scener der lyden plutselig blir kjempehøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå