Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg merker nesten alltid teksen jeg leser, og høyreklikker og venstreklikker kjapt. Også mens Windows loader, lager jeg firkanter på skrivebordet Ganske rart indeed. ellers beveger jeg pekemusen overalt på skjermen. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg synger når jeg sitter på dataen... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg synger når jeg sitter på dataen... hvem gjør ikke? Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Lærer meg sære sanger på gitaren. Nå nylig har jeg lært meg "Hit me baby, one more time" til husstandens store overaskelse! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg snurrer og piller på piercingen i overleppa når jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Synger når jeg spiller Guitar Hero Trommer alltid en solo med fingrene fra sanger jeg hører mye på, alle slags steder... Endret 6. januar 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har funnetut at jeg har begynt å synge i dusjen, Gud forby! Synger farlige falsktgjør jeg også. Men men.... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har funnetut at jeg har begynt å synge i dusjen, Gud forby! Synger farlige falsktgjør jeg også. Men men.... You're not alone. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Synger når jeg spiller Guitar Hero Trommer alltid en solo med fingrene fra sanger jeg hører mye på, alle slags steder... Det gjør jeg også av og til tar jeg helt av.. Så mye at jeg blir skremt over hvor rar/kul jeg egentlig er Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg tar alltid musepekeren helt til venstre på siden jeg er på. Gjelder når jeg skriver og spiller og leser . Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Beatboxer ofte helt ukontrollert hvorsomhelst. På OCn, i klasserommet, på skole veien, på do .... heh Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Beatboxer ofte helt ukontrollert hvorsomhelst. På OCn, i klasserommet, på skole veien, på do .... heh Det hadde nok jeg syntes var utrolig irriterende også hvis jeg gikk i klassen din eller møtte deg på skoleveien Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har fått høre det ja... Men søstern min liker det ijaffall, og noen få syns jeg er flink... heh :cool: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Spiller Tetris inne i hodet når jeg kjeder meg. Det eneste som er dumt med det, er at jeg ikke klarer å rekne ut hvor mye poeng jeg får, så det blir litt meningsløst. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har vel den uvanen at hvis noe firkantet ligger skjevt på noe annet som er firkantet (f.eks et cd/dvd-cover på et bord), så må de ligge på linje. Dette gjelder ikke for alle ting da, men noen ganger.. Også hvis jeg stiller på lyden i Windows media player, så må det være et helt tall. Kan ikke være 67, 53, 81, osv. helst 30, 50, eller 100.. har vel mange andre stygge uvaner, men kommer ikke på mer i farta. I'm a freak! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Æsj det er det værste jeg vet, og er 100% enig med deg. Når noen skrur volumet på 31, skrur jeg tilbake til 30.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 For de som har sånn at lyden må være på 10, 20, 30 osv, hadde ikke overlevd med TV'en vi har. Den er veldig høy allerede på 5. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg tror jeg hadde klart meg i det tilfellet.. men når tallene blir sånn 48 og sånn! HUFF! Det går bare ikke Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skrur temperaturen på vannet gradvis opp ettersom jeg dusjer. Vil at det hele tiden skal kjennes litt varmt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skrur temperaturen på vannet gradvis opp ettersom jeg dusjer. Vil at det hele tiden skal kjennes litt varmt. Jeg også! Blir iskaldt når jeg går ut av dusjen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå