MrBjoern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg irriterer meg på MS Paint, og det at det fakisk finnes folk som tror det er DET man redigerer bilder i =/ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Det er det ikke. Har du andre forslag Bjørn? jeg må ha noe for å få ned størrelsen på diverse printscreens som er lagt ut her og lignende. Også til sensurering. By the Way. Dette er ikke "Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post* " Endret 4. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Spiser ostepop med gaffel. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har en hel haug ting som jeg IKKE gjør som gjør meg små-rar Jeg spiser IKKE julemat Jeg drikker ALDRI brus med sukker i Og ja, jeg fikk en rar vane på videregående. Jeg gikk på do hvis timen var ekstremt kjedelig- Da fikk jeg tiden til å gå litt samtidig som jeg fikk lufta bena. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har en hel haug ting som jeg IKKE gjør som gjør meg små-rarJeg spiser IKKE julemat Jeg drikker ALDRI brus med sukker i , hæh? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Sitter ofte å fikler med dekselet på fjernkontrollen selv. Og mamma klikker litt, fordi de blir så fort slitt... -.-' Samme her, siiter og fikler med dekselet. Nå er en kontroll ødelagt og den andre har blitt surd inn i svart teip. En annen ting jeg gjør er og sette inn komma der det ikke passer. Jeg vet sånn noenlunde hvor de skal vær men setter de bare i hytt og pine. Endret 4. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har i det siste begynt å sjekke mobilen nesten med en gang jeg står opp!OT Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Man får jo rent lættis av Latterkongen bare man ser bilde av nicket og teksten under Hvilket program bruker dere for å beskjære bildene deres?(enkelt og lettvint takk) Trenger et til printsceens. Takk for hjelpen. Hva er morsomt med det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er det ikke. Har du andre forslag Bjørn? jeg må ha noe for å få ned størrelsen på diverse printscreens som er lagt ut her og lignende. Også til sensurering.By the Way. Dette er ikke "Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post* " Forresten, dette er ikke "Bilderedigering og programvare". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Latterkongen har 80% warn 80% er _mye_.. Ligger selv på 0%, og har aldri hatt mer heller. Oppfør deg pent nå, latterkongen. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Latterkongen har 80% warn 80% er _mye_.. Ligger selv på 0%, og har aldri hatt mer heller. Oppfør deg pent nå, latterkongen. beklager ot mn hvordan ser man warn på andre brukere? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Man gjør ikke det, med mindre de screenshoter fra sin konto. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og ja, jeg fikk en rar vane på videregående. Jeg gikk på do hvis timen var ekstremt kjedelig- Da fikk jeg tiden til å gå litt samtidig som jeg fikk lufta bena. Hmm, hvem er som ikke gjør det? Gjør det hele tiden på skolen jeg. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Når jeg spiser Risifrutti spiser jeg syltetøy og riskrem hver for seg. Og så må jeg alltid fikle med _alt_. Fattern blir gal. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg gikk på 'do' -og ble der resten av timen.. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Snakker ofte til meg selv på engelsk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 By the Way. Dette er ikke "Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post* " Jeg har for mange vinduer oppe samtidig, og veksler ofte mellom denne, og den tråden. Stygg uvane det Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Det er det ikke. Har du andre forslag Bjørn? jeg må ha noe for å få ned størrelsen på diverse printscreens som er lagt ut her og lignende. Også til sensurering.By the Way. Dette er ikke "Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post* " Forresten, dette er ikke "Bilderedigering og programvare". Nei og dette er ikke "fortsett off-topicen tråden" heller. Det er ikke vits å fortsette videre etter denne Strek Endret 4. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Kom no ikkje her og øydelegg steminga! Bytte bakgrunn fordi jeg kjeder meg. Endret 4. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lese på forum emner som ikkje intereserer meg Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Når jeg er ferdig å prate med noen på msn hender det at jeg glemmer å lukke vinduet senere. Når samtalepartneren kommer tilbake, må jeg lukke vinduet og åpne det igjen slik at loggen forsvinner fra vinduet for at det ikke skal se altfor rart it. Han sier:Stikker nå Jeg sier: Ok. Snakkes Han sier: Snakkes Jeg sier: Halla Han sier: Hei du Edit: Når jeg er alene, som regel nr jeg er ute og går/sykler, har jeg vane å nynne til basstest-sanger. Endret 5. januar 2008 av ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå