Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter ofte å fikler med dekselet på fjernkontrollen selv. Og mamma klikker litt, fordi de blir så fort slitt... -.-'

Samme her, siiter og fikler med dekselet. Nå er en kontroll ødelagt og den andre har blitt surd inn i svart teip.

 

En annen ting jeg gjør er og sette inn komma der det ikke passer. Jeg vet sånn noenlunde hvor de skal vær men setter de bare i hytt og pine.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Har i det siste begynt å sjekke mobilen nesten med en gang jeg står opp!

OT

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Man får jo rent lættis av Latterkongen bare man ser bilde av nicket og teksten under :D

Hvilket program bruker dere for å beskjære bildene deres?(enkelt og lettvint takk) Trenger et til printsceens.

Takk for hjelpen.

Hva er morsomt med det?

Lenke til kommentar
Det er det ikke. Har du andre forslag Bjørn? jeg må ha noe for å få ned størrelsen på diverse printscreens som er lagt ut her og lignende. Også til sensurering.

By the Way. Dette er ikke "Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post* "

Forresten, dette er ikke "Bilderedigering og programvare".

Lenke til kommentar
Det er det ikke. Har du andre forslag Bjørn? jeg må ha noe for å få ned størrelsen på diverse printscreens som er lagt ut her og lignende. Også til sensurering.

By the Way. Dette er ikke "Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post* "

Forresten, dette er ikke "Bilderedigering og programvare".

Nei og dette er ikke "fortsett off-topicen tråden" heller. Det er ikke vits å fortsette videre etter denne

Strek

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Når jeg er ferdig å prate med noen på msn hender det at jeg glemmer å lukke vinduet senere. Når samtalepartneren kommer tilbake, må jeg lukke vinduet og åpne det igjen slik at loggen forsvinner fra vinduet for at det ikke skal se altfor rart it.

 

Han sier:

Stikker nå

 

Jeg sier:

Ok. Snakkes

 

Han sier:

Snakkes

 

Jeg sier:

Halla

 

Han sier:

Hei du

 

 

Edit: Når jeg er alene, som regel nr jeg er ute og går/sykler, har jeg vane å nynne til basstest-sanger. :p

 

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...