Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde jeg var en person som hadde masse slike ting, men klarer ikke å komme på noen. De få tingene som jeg driver med som er litt rart, har en forklarelse. Og da er det ikke særlig rart lenger.

 

-Sitter jeg å fikler med enn penn, så blir den demontert og remontert hele tiden. Fordi det er mer underholdene enn å ikke gjøre det...

-Må alltid ta dobbeldrag når jeg røyker. Trekker inn, puster litt ut nesen i 1 sekund, tar ett dypere drag. Fordi da kommer det mer glød, som gjør at neste drag får bedre trekk (Røyker rullings).

-Må alltid ta hore-trekk når jeg røyker. Trekke røyken inn gjennom nesen, mens den er på vei ut munnen, for så å puste ut den resirkulerte røyken. Fordi da får jeg utnyttet sigaretten mer. Pluss jeg liker smaken av å ha røyk i nesen.

-Må alltid har noe å høre på. Samme faen egentlig, bare ikke stillhet. Hater stillhet. Fordi lyd er mer spennende enn stillhet.

-Må alltid hoppe i spill som CS (Hater anti-bunny jump) og WoW. Fordi det er mer spennende enn å ikke gjøre det.

 

Slike ting er jo ikke rart. Det er helt logisk.

 

 

Forresten. Kom på en ting som mange gjør, men det er helt sykt. Når jeg snakker til hundene, så snakker meg med en slags babystemme, og gjenntar settningene flere ganger. Får lyst å slå meg selv hver gang det skjer. Er jo bare tull.

Lenke til kommentar

Vel, får vel komme med noen innrømmelser jeg også :p

 

Alltid når jeg spiser boller grafser jeg ut innmaten først, slik at bare "bolleskinnet" blir igjen, før jeg også spiser det :p

 

Hvis jeg er oppreist når jeg snakker i mobilen går jeg alltid rundt, klarer bare ikke å stå stille da...

 

Hvis jeg går rundt i en by e.l og det er murstein/fliser med forskjellige farger i bakken/gulvet prøver jeg å tråkke på de med den fargen det er færrest av, og hvis det er like mange av hver farge , sørger jeg for å tråkke på samme farge hele tiden.. skremmende :p

Lenke til kommentar

Klarer dere å kremte uten å lage lyd?

 

Flere rare ting jeg gjør:

 

Jeg må sjekke om døren er låst mange ganger før jeg legger meg. Tar ned håndtaket og presser ut så godt jeg kan i ca 10 sekunder, sånn at jeg er sikker på at det er låst.

Jeg har helt noia for at det skal brenne mens jeg er vekke, så alt av ledninger blir plugget ut før jeg går.

Jeg slutter noen ganger å puste, for så å gjøre sånn at jeg får frysninger, og forandrer hjerterytmen.

 

Før jeg legger meg (hvis jeg skal på jobb dagen etterpå) så stirrer jeg på vekkerklokken lenge for å være sikker på at den er slått på. Selv om jeg ser at den er slått på, så må jeg kjenne og dobbeltsjekke mange ganger

 

Og hele kroppen min er under dynen mens jeg sover, i tilfelle monstre! (er godt over 20, men er fortsatt redd)

 

edit: Jeg og klemmer bollen flat før jeg spiser den! Ihvertfall de bollene man kjøper i 8 pakninger.

Endret av kmfdm
Lenke til kommentar

Har også en ekstrem frykt for at låser på offentlige toalett skal henge seg opp, eller ikke funke. Så jeg sjekker alltid ganske bra om den faktisk funker, og om den er lett å få opp, ellers bytter jeg avlukk :wee: .

Det med dyna høres bra ut, "om jeg ikke kan se dem, kan ikke de se meg" så ligger i fosterstilling med huet klint inn i hjørnet. Ben utenfor er dødsfare.

 

Må jo høres ut som den skada personen her jeg skriver.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Noen andre som av og til lager lyden av bølger i ørene? Hvis jeg presser på noen muskler ett sted inni øret, så kommer en lyd som minner om den lyden man får av å plassere et sjøskjell ved øre. Slik at man hører 'lyden av sjøen/bølger'. Husker jeg ble helt hekta når jeg først oppdaget det.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Noen andre som av og til lager lyden av bølger i ørene? Hvis jeg presser på noen muskler ett sted inni øret, så kommer en lyd som minner om den lyden man får av å plassere et sjøskjell ved øre. Slik at man hører 'lyden av sjøen/bølger'. Husker jeg ble helt hekta når jeg først oppdaget det.

Haha, jo jeg kjenner igjen det der. Første gangen jeg har sett noen klare å beskrive det også.

 

Hver jævla kulepenn jeg kommer over blir alltid klikket, så spissen går inn.

Lenke til kommentar
Noen andre som av og til lager lyden av bølger i ørene? Hvis jeg presser på noen muskler ett sted inni øret, så kommer en lyd som minner om den lyden man får av å plassere et sjøskjell ved øre. Slik at man hører 'lyden av sjøen/bølger'. Husker jeg ble helt hekta når jeg først oppdaget det.

Sånn at du "åpner" noen kanaler så det kommer sånn dyp lyd når du puster? Som om noen blåser deg i øret? Kan også lette på trykket på dnene måten, praktisk når man flyr å bruke disse fancy musklene istedet for å se ut som en og annen tulling.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg har rare ting jeg alltid gjør.

 

Når jeg skal skru av lyset på et rom, så trykker jeg ned bryteren og stirrer inn i rommet i 10 sek, så skrur jeg på lyset igjen forså skru det av. Bare for å forsikre meg at lyset er av. Ganske irriterende, men klarer ikke å la være.

 

Når jeg skrur av vannet i vannkranen, så må jeg alltid sette hendene mine under kranen bare for å forsikre meg at det ikke renner mer.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...