Underpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er et lite tvangs tanke menneske, skal ha alt ryddig og rett, ikke sån at ting står til alle kanter.Jeg gjør det jeg først bestemmer meg for F.eks: Jeg skal gå i trappa, så bestemmer jeg meg for å ta 2 steg på første skrittet, gjør jeg ikkedet går jeg tilbake og gjør det ordentlig. Det er ikk bare trappa jeg tenker sånt med. Musa pekeren på PC-en SKAL ligge akuratt perfekt inne i "pause knappen" på youtube og andre mediesider / programmer Musa skal ligge midt på musematta før jeg legger meg.. Jeg skal lukke dører med venstre hånd, og åpne dem med høyre. Jeg skal ha Volum og andre instillinger helst på et helt tall. Som nevn ovenfor så teller jeg også alle trappetrinn jeg går i. dette er bare litt av det jeg kommer på akuratt nå... Har det sånn med noen ting, men du er virkelig syk. "Tvangs tanke menneske"? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er et lite tvangs tanke menneske, skal ha alt ryddig og rett, ikke sån at ting står til alle kanter.Jeg gjør det jeg først bestemmer meg for F.eks: Jeg skal gå i trappa, så bestemmer jeg meg for å ta 2 steg på første skrittet, gjør jeg ikkedet går jeg tilbake og gjør det ordentlig. Det er ikk bare trappa jeg tenker sånt med. Musa pekeren på PC-en SKAL ligge akuratt perfekt inne i "pause knappen" på youtube og andre mediesider / programmer Musa skal ligge midt på musematta før jeg legger meg.. Jeg skal lukke dører med venstre hånd, og åpne dem med høyre. Jeg skal ha Volum og andre instillinger helst på et helt tall. Som nevn ovenfor så teller jeg også alle trappetrinn jeg går i. dette er bare litt av det jeg kommer på akuratt nå... Må jo være ganske jævlig til tider det der, har det litt sånn selv. Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Markerer nesten alltid teksten jeg leser på pcen.. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg peller meg i nesa kontant når jeg er aleine. Hvis jeg ikke gjør det så klør jeg meg på ballene. Konstant. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nårr jeg hører musikk så kn jeg ta helt av. Lukker øynene og banger vilt med hodet, hr rocke fot og slår takten med hendene og synger selfølgelig samtidig.. Som sagt så gjør jeg dette når jeg er alene Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noe jeg kom på nå: Hver eneste gang jeg åpner nettleseren min så trykker jeg automatisk på "Hardware.no"-snarveien min. Uansett hvor mange ganger jeg har vært der i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Nårr jeg hører musikk så kn jeg ta helt av. Lukker øynene og banger vilt med hodet, hr rocke fot og slår takten med hendene og synger selfølgelig samtidig.. Som sagt så gjør jeg dette når jeg er alene Skjedde meg faktisk under tentamen... Alle sto og stirra på meg, så kom læreren og skjelte meg ut Fy faen, så flau jeg var... Huff, glad jeg går på VGS... dette skjedde under siste tentamen i tiende. Edit: Jeg tenker også høyt noen ganger. Morro å se avisbudet snakke med seg selv klokka fem på en søndag morgen. Ender opp med enda mer stirring... Jeg tror jeg er sikkelig rar, men sånn kan det gå... Endret 3. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har en skremmende nødvendig trang til å konstant høyreklikke på desktop og oppdater, gjerne 5 ganger etterhverandre. Etter et nytt program er åpnet, skal jeg ut på desktop og oppdatere. Ikke spørr hvorfor. Jeg har også en trang til å legge opp absolutt alt systematisk når jeg først rydder. Rommet mitt ser kronisk jævlig rotete ut, og ingenting er systematisk, men så fort jeg skal rydde der må alt ifra kabler til blyanter ligger rett og systematisk på sin plass. Blir også gal hvis noen rør eller flytter på Master-chief-hjelmen min, som står på gaming-hylla. Alle må løfte den opp, og klasse mest mulig på visiret Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg tenker også høyt noen ganger. Morro å se avisbudet snakke med seg selv klokka fem på en søndag morgen. Får du avis på søndager? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har det med å snoke uvanlig mye på folk jeg misliker skikkelig mye/har noe imot/synes er rare/patetiske/spesielle. Som for eksempel en fryktelig spesiell jente som meldte seg inn på ett hundeforum jeg er medlem av og som ikke gjorde noe annet enn å skryte av sine webdesignferdigheter, ombestemme seg anng. valg av rase annenhverdag (og dette var et forum for en spesiell rase..) og skrive usannsynlig dårlig norsk. Jeg syntes det var fantastisk morsomt å gå inn og snoke på hjemmesiden hennes som var a'la typen piczo og slettes ikke webdesignet Skikkelig irriterende for jeg blir jo sittende å irritere meg grønn ... Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg peller meg i nesa kontant når jeg er aleine. Hvis jeg ikke gjør det så klør jeg meg på ballene. Konstant. Jeg klør meg på ballene når jeg ikke er alene..? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noe jeg kom på nå: Hver eneste gang jeg åpner nettleseren min så trykker jeg automatisk på "Hardware.no"-snarveien min. Uansett hvor mange ganger jeg har vært der i løpet av dagen. Jeg også! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg sitter nesten konstant med en q-tips i øret. Først var det for å kurere røykesuget, men nå er jeg avhengig. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noe jeg kom på nå: Hver eneste gang jeg åpner nettleseren min så trykker jeg automatisk på "Hardware.no"-snarveien min. Uansett hvor mange ganger jeg har vært der i løpet av dagen. Jeg også! Den fører til mine innlegg Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Eh, jeg er vel ikke helt perfekt heller... Tåler ikke at folk snakker no serlig når jeg ser på TV. Jeg tenker også Engelsk, det har seg slik at i huet mitt foregår nesten alt på Engelsk, ganske merkerlig men jeg har alltid vært glad i språket og kunne allerede en del i første klasse. MVH Ban-One Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg tenker også på engelsk Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg tenker også høyt noen ganger. Morro å se avisbudet snakke med seg selv klokka fem på en søndag morgen. Får du avis på søndager? Jeg er avisbudet... Jeg tenker også på engelsk Jeg tenker på serbisk, norsk og engelsk. Snart begynner jeg vel å tenke på spansk Endret 3. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvorfor skal jeg innrømme det her?En ting er at jeg alltid går på tå opp trappen. Haha, me 2 Endret 3. januar 2008 av Stratosphere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den fører til mine innlegg Slik den skal se ut. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den fører til mine innlegg Slik den skal se ut. min ser slik ut : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå