Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
* "Tenne" på lakenet (bare en kort "klikk" med lighteren). Det lager små brannbølger aka area-of-effect-spells i spill. Ganske underholdende, men husk å klappe lakenet etterpå slik at ALLE små glør forsvinner. Kjedelig å mangle loppekasse. Oppfordrer deg ikke. Hvem vil vel se noe fascinerende og fantastisk underholdende..

Har du prøvd med sokken din?

Lenke til kommentar
Jeg må hele tiden vurdere folk, om jeg kan stole på dem eller ei. Tenker meg fram til drømmene deres, problemene deres, bardommen osv. Det er spennende egentlig, å bedømme folk utenfra som dyr...

 

Kommende psykolog?

Ok, det der er jo gøy. :D

 

Spesielt folk man absolutt ikke kjenner. Man bare sitter der, og tenker seg fram til ting. ^^

Lenke til kommentar
Stereoanlegget ja... *ro-ro-ro*

 

Hvis du ser i signaturen min så finner du kansje en logisk forklaring på at jeg ser etter stereoanlegg? :)

 

Siden alt taes opp i verste mening, bør det vel også presiseres at jeg ikke går opp til vinduet og kikker inn med nesa på ruta, jeg ser igjennom vinduet fra veien mens jeg går forbi. Jeg vet at det kan være vanskelig å forestille seg dette, men jeg satser på at dere gjør deres beste!

Lenke til kommentar

Kommer stadig på nye ting å poste her ^^

 

Jeg har for uvane og bli litt fjern til tider. Litt sånn som Batnobbit sier. Da kan jeg bare sitte der, helt til noen snakker til meg, eller jeg tar meg selv i å se rart på folk. Det er flaut, da jeg egentlig ikke sitter å kikker sånn på folk :blush:

Lenke til kommentar
Stereoanlegget ja... *ro-ro-ro*

 

Hvis du ser i signaturen min så finner du kansje en logisk forklaring på at jeg ser etter stereoanlegg? :)

 

Siden alt taes opp i verste mening, bør det vel også presiseres at jeg ikke går opp til vinduet og kikker inn med nesa på ruta, jeg ser igjennom vinduet fra veien mens jeg går forbi. Jeg vet at det kan være vanskelig å forestille seg dette, men jeg satser på at dere gjør deres beste!

 

Skjønner, gjør det samme selv hvis jeg ser gløden fra en tv der. Prøver å se hva som står på. :)

Lenke til kommentar

Er et lite tvangs tanke menneske, skal ha alt ryddig og rett, ikke sån at ting står til alle kanter.

Jeg gjør det jeg først bestemmer meg for F.eks: Jeg skal gå i trappa, så bestemmer jeg meg for å ta 2 steg på første skrittet, gjør jeg ikkedet går jeg tilbake og gjør det ordentlig.

Det er ikk bare trappa jeg tenker sånt med.

Musa pekeren på PC-en SKAL ligge akuratt perfekt inne i "pause knappen" på youtube og andre mediesider / programmer

Musa skal ligge midt på musematta før jeg legger meg..

Jeg skal lukke dører med venstre hånd, og åpne dem med høyre.

Jeg skal ha Volum og andre instillinger helst på et helt tall.

Som nevn ovenfor så teller jeg også alle trappetrinn jeg går i.

dette er bare litt av det jeg kommer på akuratt nå...

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...