Laughing Madcap Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har profil på nettby og facebook som jeg sjekker ofte, men som jeg egentlig synes er drit kjedelig og meningslöst. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg skjekker alltid minst 5 ganger at døra er låst når jeg er på do... Føler at den låse seg opp av seg selv:S Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har profil på nettby og facebook som jeg sjekker ofte, men som jeg egentlig synes er drit kjedelig og meningslöst. Gjør det samme. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 * "Tenne" på lakenet (bare en kort "klikk" med lighteren). Det lager små brannbølger aka area-of-effect-spells i spill. Ganske underholdende, men husk å klappe lakenet etterpå slik at ALLE små glør forsvinner. Kjedelig å mangle loppekasse. Oppfordrer deg ikke. Hvem vil vel se noe fascinerende og fantastisk underholdende.. Har du prøvd med sokken din? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg må hele tiden vurdere folk, om jeg kan stole på dem eller ei. Tenker meg fram til drømmene deres, problemene deres, bardommen osv. Det er spennende egentlig, å bedømme folk utenfra som dyr... Kommende psykolog? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når jeg har lagt meg må jeg ALLTID stå opp og dobbeltsjekke at døra er låst, at ALLE vinduer er lukket, at kraner er av osv. Obsessive compulsive disorder? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg må hele tiden vurdere folk, om jeg kan stole på dem eller ei. Tenker meg fram til drømmene deres, problemene deres, bardommen osv. Det er spennende egentlig, å bedømme folk utenfra som dyr... Kommende psykolog? Ok, det der er jo gøy. Spesielt folk man absolutt ikke kjenner. Man bare sitter der, og tenker seg fram til ting. ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ok, det der er jo gøy. Spesielt folk man absolutt ikke kjenner. Man bare sitter der, og tenker seg fram til ting. ^^ Enda mer morro, når man har venner som driver med det samme. Utrolig hva man kan komme fram til Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hmm... det høres utrolig artig ut ^^ Må få med meg noen av kompisene mine på det der en gang Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hmm... det høres utrolig artig ut ^^ Må få med meg noen av kompisene mine på det der en gang Go for it, men pass på at det er gode venner. Du vil vel ikke bli stemplet som gal? Neida, men det er drittsekker overalt Vær forsiktig med din "evne", og bruk den til kun gode formål ^^ Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er fæl til å kikke inn i folks stuer når jeg passerer hus, i håp om å få øye på et stereoanlegg. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stereoanlegget ja... *ro-ro-ro* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er fæl til å kikke inn i folks stuer når jeg passerer hus, i håp om å få øye på et stereoanlegg. Kall det hva du vil. Selv ser jeg etter hvordan sofa de har. Eller TV'en, kommer ann på hva som er mot veien. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg ser på hva de driver med... Endret 2. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stereoanlegget ja... *ro-ro-ro* Hvis du ser i signaturen min så finner du kansje en logisk forklaring på at jeg ser etter stereoanlegg? Siden alt taes opp i verste mening, bør det vel også presiseres at jeg ikke går opp til vinduet og kikker inn med nesa på ruta, jeg ser igjennom vinduet fra veien mens jeg går forbi. Jeg vet at det kan være vanskelig å forestille seg dette, men jeg satser på at dere gjør deres beste! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har en tendens til å telle trappetrinnene til folk jeg er oss. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg begynner av og til og se en plass og bli helt stille og svare folk kort. Vet ikke hvorfor jeg gjør det men plutselig skjer det bare. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kommer stadig på nye ting å poste her ^^ Jeg har for uvane og bli litt fjern til tider. Litt sånn som Batnobbit sier. Da kan jeg bare sitte der, helt til noen snakker til meg, eller jeg tar meg selv i å se rart på folk. Det er flaut, da jeg egentlig ikke sitter å kikker sånn på folk Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stereoanlegget ja... *ro-ro-ro* Hvis du ser i signaturen min så finner du kansje en logisk forklaring på at jeg ser etter stereoanlegg? Siden alt taes opp i verste mening, bør det vel også presiseres at jeg ikke går opp til vinduet og kikker inn med nesa på ruta, jeg ser igjennom vinduet fra veien mens jeg går forbi. Jeg vet at det kan være vanskelig å forestille seg dette, men jeg satser på at dere gjør deres beste! Skjønner, gjør det samme selv hvis jeg ser gløden fra en tv der. Prøver å se hva som står på. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Er et lite tvangs tanke menneske, skal ha alt ryddig og rett, ikke sån at ting står til alle kanter. Jeg gjør det jeg først bestemmer meg for F.eks: Jeg skal gå i trappa, så bestemmer jeg meg for å ta 2 steg på første skrittet, gjør jeg ikkedet går jeg tilbake og gjør det ordentlig. Det er ikk bare trappa jeg tenker sånt med. Musa pekeren på PC-en SKAL ligge akuratt perfekt inne i "pause knappen" på youtube og andre mediesider / programmer Musa skal ligge midt på musematta før jeg legger meg.. Jeg skal lukke dører med venstre hånd, og åpne dem med høyre. Jeg skal ha Volum og andre instillinger helst på et helt tall. Som nevn ovenfor så teller jeg også alle trappetrinn jeg går i. dette er bare litt av det jeg kommer på akuratt nå... Endret 2. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå