Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel eller minnekort til kinnemort og syltetøy til tyltesøy og pannekaker til kannepaker. Sier man det fort så er det ikke sikkert de merker det. Men merkes det så er det litt morsomt å se reaksjonen/spørsmålstegnet.

 

Det gjør jeg faktisk ganske ofte, men folk sier bare "Hæ?"

 

:(

Lenke til kommentar

... Nå har jeg endret tittelen, men nå er den ikke like.. innbydende lenger.

 

Poenget var jo at du i denne tråden skulle innrømme ting du ikke har inn.. RUMMET før, og ja jeg var klar over hvor anti-anti-paradoksal tittelen var før.

 

Gah, gledesdrepere. :nei:

 

* "Tenne" på lakenet (bare en kort "klikk" med lighteren). Det lager små brannbølger aka area-of-effect-spells i spill. Ganske underholdende, men husk å klappe lakenet etterpå slik at ALLE små glør forsvinner. Kjedelig å mangle loppekasse. Oppfordrer deg ikke. Hvem vil vel se noe fascinerende og fantastisk underholdende..

 

Rent teknisk er det vel døde hudceller og støv som brenner. Impressing nonetheless. Jeg vil faktisk påstå det er miljøvennlig. Jepp.

 

EDIT: Nei vettuhva. Jeg bytter tilbake igjen! Hah!

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Ser også ut til at jeg er glad i å abbonere på altfor mange nyhetsbrev. Som den unødvendige varslingen når nye tråder opprettes i tråder og varsel for hvert innlegg som jeg nesten alltid sjekker før jeg får mailen :p har 4-5000 mailer jeg kan slette og rundt 2000 uåpna og 4000+ åpna.

Stakkars nerden.. :p Har en tendens til å sjekke pakkesporing "litt" for ofte. Dette har jeg ikke inrømemt ovenfor andre enn de forumwhores/nerder som leser dette innlegget.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...