Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, skeiv som jeg er, må jeg si at jeg ler litt av den Norwaycup episoden. ^^

 

Hvor lenge er dette siden? Klarer ikke å tro at han er helt straight, om han gjør sånnt xD

 

Men nok om det ^^

 

Jeg har for uvane å innrømme ting jeg egentlig ikke vil innrømme. Slå den dere :) Ellers må jeg si at jeg kjenner meg igjen i "helikopteret" og de greiene der. Kommer nok av at jeg har for lite å gjøre. (Ja, hva skal man gjøre, mens man venter på nye innlegg her på forumet?) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Haha, skeiv som jeg er, må jeg si at jeg ler litt av den Norwaycup episoden. ^^

 

Hvor lenge er dette siden? Klarer ikke å tro at han er helt straight, om han gjør sånnt xD

 

Dette skjedde sist Norwaycup, og min/lagets første gang.. Du kan spørre broren min, Matsemann. Han spiller/spilte for 91-92. Går på vg nå, så veit ikke om laget er splitta.

 

På skola, så kommer folk ofte bort til vi som ble tatt, meg og 3-4 andre, og roper "Helecoptaaah" mens de løper etter oss med fingeren.. ^^

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Bare jeg som bruker å dra forhuden fram og tilbake selvom tissen er helt slapp? Bare fordi jeg er ombringet av stor kjedsomhet...

 

Nja det hender.

 

Btw, kuk lukter drit. Og pungsvette er det verste.

 

Dusj da mann

 

I sommerferien dusjer jeg nesten aldri, til tross for at den svette rævva mi er plantet i pc stolen og på spill. Dusjer bare med mindre skjorten faktisk er...bokstavelig tat gjennomvåt overalt. Og jeg kjenner svetten etse på huden, og det stinker på rommet. Hjelper ikke om jeg fjerner taket og åpner en vegg, teh zmell nevzer leavze. Men kuk lukter dritt, face it. Stakkars jenter som skal suge en stakkars mann med kukost.

 

 

*Sigh*

 

Og nei, det er ikke mitt tilfelle, har ikke annet på kuken enn...På tide å legge seg, døgnet nå. :p

Lenke til kommentar
Haha, skeiv som jeg er, må jeg si at jeg ler litt av den Norwaycup episoden. ^^

 

Hvor lenge er dette siden? Klarer ikke å tro at han er helt straight, om han gjør sånnt xD

 

Dette skjedde sist Norwaycup, og min/lagets første gang.. Du kan spørre broren min, Matsemann. Han spiller/spilte for 91-92. Går på vg nå, så veit ikke om laget er splitta.

 

På skola, så kommer folk ofte bort til vi som ble tatt, meg og 3-4 andre, og roper "Helecoptaaah" mens de løper etter oss med fingeren.. ^^

Hmm.. når jeg tenker etter, så høres det ikke mye gøy ut...

 

En annen uvane jeg har, btw. Sitte for lenge oppe om kvelden, sånn at jeg ikke rekker å sove ordentlig før jeg må opp dagen etter ^^

Lenke til kommentar
Ok! *Manne seg opp*

Er lite fristende å løpe fra den kjære PC-en min, samme hvor godt det faktisk er å legge kabel.

Hvorfor ikke bare ta med pcen?

Fordi man bruker lengre tid på å pakke med seg pcen, ta ut alle kabler, sette i støpsel, raske med seg skjerm og PC-en, høyttalere osv. enn man bruker på å legge kabel'n :)

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar

har altfor mange småting som jeg gjør...

1. jeg må klemme bollene flatte. smaker bedre og er gøy:P

2. bruker altfor mange smily, hehe;) blir så tomt viss ikke føler jeg.

3. synger alltid med musikk uten at jeg merker det. kan begynner mitt i timen og synge.( kan heller ikke synge så er litt ubehagelig for andre og høre på:p)

4. jeg prøver uten og tenke på det og holde rytmen til musikken men jeg har ikke rytme i kroppen. samtidig som jeg gjør det så "spiller" jeg gitar til musikken. ser forferdelig dumt ut tror jeg:P

5. jeg tar av og på tastlåsen på mobilen:P

Lenke til kommentar
Ikke hvis man har en bærbar tilgjengelig.

vel jeg som har mistet stasjonæren min( ødelagt) så tar det forsatt lengre tid en og løpe frem og tilbake. siden det er nettverkskabel(gir mer stabilt nettverk) har jeg i tilvanelig så er det eksterne hardisker og så er det mus. og lader. så tar litt tid. ;) hehe

Lenke til kommentar
Det er da ikke snakk om mange minuttene man er på do, med mindre man har en skikkelig kabel på lur. En klarer seg nok med litt ustabilt nettverk og med touch pad den lille tiden man er å gjør sitt fornødigste.

nja det kommer ann på:p hehe;) mitt trådløs nettverk er fucka:p så jeg gjør ikke det:P men jeg kan heller løpe da frem og tilbake:p skjeldent noe som er så viktig at det ikke kan vente i 5-10 min( viss man har en lang en:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...