Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leke med tissetassen når jeg sitter i bokseren, nei ikke onanere men dra i skinnet og ta helikopteren osv

 

:blush:

Hva vil det egentlig si å ta helikopteren?

lage bevegelser meg hofta så tissefanten beveger seg rundt i en sirkel som rotoren på et helikopter. Ikke så lett som det høres ut som hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Husker på norwaycup, da 2 stk fra island som spilte for 92 holdt meg nede, og han sang "Rosa helecopter" mens han snurra fanten i håret mitt.. :sick:

 

EDIT: Skrev 95 istedet for 92.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til at jeg gjør det samme som mange andre her på forumet gjør:

- jeg kan ikke svare på meldinger uten at jeg er tildekket på et eller annet vis etter at jeg har kommet ut av dusjen

- jeg fikler altfor mye med nøklene hvis jeg har dem i hånda

- må ha enkelte ting på hver sin plass: mobilen i venstre bukselomme, nøklene i høyre og kortholderen i høyre baklomme. Sigarettene har jeg alltid i venstre baklomme, og har derfor en tendens til å klemme dem flate...

- og så ser jeg på mobilen i 2 sek, legger den ned og glemmer hva klokka var. Da sjekker jeg klokka mi, og om jeg glemmer hva klokka var da, spør jeg en kamerat.

 

etc. Kommer tilbake med mer hvis jeg kommer på noe mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Fordi han ene var 90 gutt, han andre var 91, spilte for 91-92. (Brutter'n sitt lag).

 

Kan trøste meg med at det ikke bare var meg de gjorde dette med...

 

EDIT: Grunnen til at de spilte med oss, var fordi de ville komme til Norge igjen, da de har bodd her ganske lenge. Så han ene hadde jeg _aldri_ sett, og han som drev på å snurra'n har jeg kjent og stått på ski med en stund.. ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...