Imzdal Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg skjekker postkassen hver gang jeg går forbi Gjorde også dette en periode, men sluttet en natt jeg stod med trynet nedi kassa en lørdagskveld. Klokken var halv 3, og jeg tenkte hvorfor i alle dager jeg hadde behov for å sjekke postkassen på vei hjem på denne tiden av døgnet... Har lært meg å beherske denne uvanen litt, men av og til så må man abre sjekke Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg skjekker postkassen hver gang jeg går forbi Gjorde også dette en periode, men sluttet en natt jeg stod med trynet nedi kassa en lørdagskveld. Klokken var halv 3, og jeg tenkte hvorfor i alle dager jeg hadde behov for å sjekke postkassen på vei hjem på denne tiden av døgnet... Har lært meg å beherske denne uvanen litt, men av og til så må man abre sjekke Det gjør jeg også. Om det er mørkt må jeg ta hånda nedi for å sjekke og. Vet ikke helt hvorfor jeg absolutt må sjekke, men får liksom helt feil følelse om jeg går forbi uten å sjekke. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Må prompe når jeg bæsjer Endret 27. desember 2007 av Almadora Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Må prompe når jeg bæsjer Jeg må bevege beina når jeg går Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Må prompe når jeg bæsjer Jeg må bevege beina når jeg går Jeg må... Hyperventilere hvis jeg spiser noe jævlig sterkt. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Sitter jeg på et do, og dass-rullen ligger gal vei, så må jeg snu den slik at bretten kommer ut Når jeg kjører firmabilen, så sjekker jeg alt for ofte at håndbrekket er tatt av mens jeg kjører. Endret 27. desember 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jeg leser tråder som er proppfulle av ingenting, f. eks Denne ^^ Endret 27. desember 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 På Nettby har jeg vane å sjekke loggen... Selv om det ikke er noe nytt i den. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Aldri skjønt det der. Gjør det ikke selv ;o Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg reloader sider som mine innlegg, diverse logger med mere, alt for ofte. Har jeg fått mail? Har det kommet ett nytt innlegg i tråden min? Har noen kommentert bildet mitt? Jeg har for lite å gjøre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 I en del tråder her på diskusjon.no skriver jeg et innlegg, men rett før jeg skal trykke 'svar' så finner jeg ut "Nei, jeg orker ikke begynne i denne tråden. Er ikke så nyttig". Mange innlegg tapt der gitt Bla.a. I denne tråden Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Kaster forskjellige ting i vedovnen for å se hvordan de smelter ikke helt sunt og friskt kanskje, men morro når en kjeder seg ja Endret 28. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Samme med meg og. Jeg kan skrive en mail til Sony Ericsson om et teit problem jeg har på movilen min, og når jeg nesten er ferdig, trykker jeg på krysset ved fanen øverst fordi jeg ikke orker å skrive mer i mailen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 I en del tråder her på diskusjon.no skriver jeg et innlegg, men rett før jeg skal trykke 'svar' så finner jeg ut "Nei, jeg orker ikke begynne i denne tråden. Er ikke så nyttig". Mange innlegg tapt der gitt Me too. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg også, jeg også! *skrive skrive skrive* - næh, gidder ikke poste i denne tråden allikevel, jeg. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Leke med tissetassen når jeg sitter i bokseren, nei ikke onanere men dra i skinnet og ta helikopteren osv Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Haha, det gjør jeg også Ikke noe onani som du sier, men jeg bare sitter der og "Leker" Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det gjør vel alle respektable mannfolk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kanskje jeg burde begynne med det. Selv om jeg er jente. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Flott! Trodde jeg var den eneste som gjorde slik *kosepåtissen* Endret 29. desember 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå