Darkbuster Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vann smaker ingenting. Det er bare forfriskende og kaldt. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vann smaker da noe det. Ingenting smaker som vannet hjemme i springen, det er sikkert. Vann andre steder kan da smake direkte ekkelt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Da jeg bodde i Askim smakte vannet alltid klor. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 forfriskende æsj nej!!! ' jeg får frysninger bare av å tenke på vann det er så jævli ringt! hjernen min fryser hver gang jeg hører det. det er på grunn av jeg drakk så mye av det engang at jeg spydde alt, etter det har jeg ikke greid å drikke det Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vann smaker ingenting, det er bare friskt og tørsteslukkende. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 det er cola og. det er frisk og tørsteslukkende pluss at det smaer mye bedre! Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 det er cola og. det er frisk og tørsteslukkende pluss at det smaer mye bedre! + at Cola er like tilgjengelig, sunt for kroppen, og billig som vann Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg skjekker postkassen hver gang jeg går forbi Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 det er cola og. det er frisk og tørsteslukkende pluss at det smaer mye bedre! + at Cola er like tilgjengelig, sunt for kroppen, og billig som vann Du har jo skjønt hele greia, Stratosphere. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vann smaker ingenting, det er bare friskt og tørsteslukkende. Jeg har til gode å kommer over vann som smaker ingenting. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vel om vannet er 100% rent så smaker det vel ingenting Men det er jo såogsi umulig å få tak i 100% rent vann da Lenke til kommentar
GeO Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vann som kommer fra springen skal da ikke SMAKE noe, med mindre man befinner seg i et land litt lengre sør enn Norge. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vann som kommer fra springen skal da ikke SMAKE noe, med mindre man befinner seg i et land litt lengre sør enn Norge. Vann i springen vil alltid smake noe, du har helt sikkert ikke 100% rent vann i springen din For at vann ikke skal smake noe, så må destilleres i ett 100% sterilt miljø Det er KUN da at vann ikke smaker noe Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Når jeg kjeder meg så går jeg og spiser som regel. Lurer på når jeg skal legge på meg, høy forbrenning is a bitch. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 det er cola og. det er frisk og tørsteslukkende pluss at det smaer mye bedre! + at Cola er like tilgjengelig, sunt for kroppen, og billig som vann det er verdt det!!!! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Når jeg kjeder meg så går jeg og spiser som regel. Lurer på når jeg skal legge på meg, høy forbrenning is a bitch. Ja stakkars deg med høy forbrenning ;o Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Lurer på når jeg skal legge på meg Den dagen du spiser mer enn du forbrenner. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 igår var en slik dag Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det tror jeg det var for de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå