Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Når jeg tar bussen, skal jeg alltid la være å trykke på stopp-knappen og "stole" på at andre gjør det. Heldigvis pleier jeg å gå av på buss-stopper hvor relativt mange andre også pleier å gå av på, men hvis ingen andre tilfeldigvis skal av, kan jeg ikke trykke før i siste øyeblikk for å være sikker på at ingen andre trykker :dontgetit: tror ikke sjåførene er så glad for denne. Men hvis jeg er mutters alene i bussen (bortsett fra sjåføren) er det ok, da har jeg "lov" til å trykke på stopp-knappen i god tid. :huh:

 

Jøss, du er like teit som meg jo :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... (tvangstanker om stopp-knappen på bussen) ...

Jøss, du er like teit som meg jo :D

Se opp neste gang vi er på bussen og skal av på samme stopp hvor ingen andre skal... Da skal vi se hvem som greier å psyke ut den andre til å trykke på stopp-knappen da :innocent:

Haha :wee: Begge stirrer hverandre i øya og håper den andre skal trykke. Ender opp med at ingen får gått av.

Selv tar jeg og trykker tidligst mulig og planlegge hvordan jeg skal komme meg lettest ut :) . Men såklart, alltid bedre når andre trykker. Må da planlegge enda nøyere og se hvem jeg kan dytte litt til for å vise at jeg skal av osv :wee:

Sist igår holdt jeg på å ikke få gått av siden jeg var sistemann på den stoppen og han begynte å lukke dørene litt tidlig.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Jeg legger spesielt merke til spesielle klokkeslett. F.eks hvis klokka nærmer seg et spesielt klokkeslett så kan jeg kikke flere ganger på klokka for å se om jeg ser på klokka nøyaktig når det skjer.

 

Spesielle klokkeslett:

00:00:00

10:00:00

20:00:00

 

00:01:23

00:12:34

01:23:45

12:34:56

23:45

 

00:35:17 (opp ned "Lise")

03:14:15 (Pi)

9:11 (Porsche)

12:48:16 (2n)

13:37 (Leet)

19:40-19:45 (2. verdenskrig)

 

Det tøffeste er om jeg helt uten å ha sett på forhånd sjekker klokka tilfeldigvis nøyaktig på ett av disse tidspunktene.

Lenke til kommentar
-Må tygge/sutte på noe mens jeg er inne, blir som oftest ei penn eller en bit av ei penn.

 

-Må ødelegge alt jeg fikler med, penner/viskelær/cd-cover/ledninger.

 

-Sjekker klokka når jeg ikke trenger å vite den.

 

-Går jeg i byen unngår jeg sprekker for å ha noe å gjøre mens jeg går.

 

-Må sitte med et bein over det andre, ikke på kjerringmåten.

Lenke til kommentar
Jeg legger spesielt merke til spesielle klokkeslett. F.eks hvis klokka nærmer seg et spesielt klokkeslett så kan jeg kikke flere ganger på klokka for å se om jeg ser på klokka nøyaktig når det skjer.

 

Spesielle klokkeslett:

00:00:00

10:00:00

20:00:00

 

00:01:23

00:12:34

01:23:45

12:34:56

23:45

 

00:35:17 (opp ned "Lise")

03:14:15 (Pi)

9:11 (Porsche)

12:48:16 (2n)

13:37 (Leet)

19:40-19:45 (2. verdenskrig)

 

Det tøffeste er om jeg helt uten å ha sett på forhånd sjekker klokka tilfeldigvis nøyaktig på ett av disse tidspunktene.

Jeg merke til de fleste du nevner der, men også

01:02

07:14

11:22

12:24

osv.

I tillegg til 12:13:14 og sånn selvfølgelig

Elsker tallrekker. :love: og partall....

For ikke å snakke om alle binære klokkeslett som 01:10:11 f.eks

Lenke til kommentar
- Trommer alltid på rattet med tommelene, de andre i bilen går fra vettet.

- Når jeg skal skru opp lyden på anelgget må det alltid være partall. Nytter ikke å høre på en sang med volumet på 11.

- Driver alltid å hiver på telefonen når jeg kjeder meg. Har blitt en kløpper på telefontriksing.

- Sitter alltid å vipper på føttene under pulten, klikker med pennen, trommer med fingrene eller noe annet irriterende under forelesning.

Jeg trommer med fingrene generelt(har ikke bil), plager vettet av alle. Dama bruker å legge handa si oppå mi for at jeg skal la være å gjøre det. Kan jeg forsåvidt leve med.

 

Jeg sitter på do uansett.

 

Så må jeg alltid trykke toppen på kulepenner opp og ned. Irriterer vettet av hele klassen.

 

Når jeg snakker med jenter, så ser jeg ned på puppene hele tida

Den er kjip ! Trenger ikke engang å synes de er pene : // Bare bliiiir sånn.

 

Jeg har alle de der jeg :blush:

 

 

Edit:

 

Dama har uvane med at hun kan ikke gå på kumlokk/rister som er i veien, sånn ned til kloaken vet dere ? Hun sier at det er bare feil å gjøre det. Og vist hun gjør det, så slår hun seg 3 ganger på venstre skulder med høyre arm.

 

Jeg bor tydeligvis på enn rar plass :blush:

Endret av krattlusker
Lenke til kommentar
Dama har uvane med at hun kan ikke gå på kumlokk/rister som er i veien, sånn ned til kloaken vet dere ? Hun sier at det er bare feil å gjøre det. Og vist hun gjør det, så slår hun seg 3 ganger på venstre skulder med høyre arm.

 

Jeg bor tydeligvis på enn rar plass :blush:

 

Dama mi klarer heller ikke å gå på kumlokkene/ristene. I begynnelsen var hun redd for å falle ned, nå er det mer en vanesak. (Jeg vet lite om hvor redd hun egentlig er for å falle ned per dags dato :p)

 

Det jeg synes er mest plagsomt er vanen med å låse dører. Jeg låser tre dører for å komme meg ut av huset, og når jeg har gått 500m unna grubler jeg fælt på om jeg har låst eller ikke. Så springer jeg ofte tilbake og ser at dørene er låst.

Lenke til kommentar
Dama mi klarer heller ikke å gå på kumlokkene/ristene. I begynnelsen var hun redd for å falle ned, nå er det mer en vanesak. (Jeg vet lite om hvor redd hun egentlig er for å falle ned per dags dato :p)

 

Det jeg synes er mest plagsomt er vanen med å låse dører. Jeg låser tre dører for å komme meg ut av huset, og når jeg har gått 500m unna grubler jeg fælt på om jeg har låst eller ikke. Så springer jeg ofte tilbake og ser at dørene er låst.

Har du sett The Others? Deeet, er enn uvane det o:

Lenke til kommentar

det er kanskje ikke en smårar ting jeg gjør, men det er en smårar ting jeg aldri gjør. jeg har ikke drukket vann på mange måneder!!! jeg hater vann det smaker så ekkelt! derfor har jeg erstattet det med brus som er me bedre :) . og please ikke kom å si jeg ødelegger tennene, jeg var hoss tannlegen for noen uker siden og han sa jeg hadde kjempesterke tenner og jeg har ikke hatt hull noen gang :) its a gift

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...