Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekker klokka alt for ofte, og to minutter etter kan jeg finne på å spørre noen andre hva den er.. :p

 

I tillegg merker jeg at jeg ofte både tenker og drømmer på engelsk, men det er jo bare phun å innrømme^^

 

Og når jeg nyser vrir jeg alltid hodet mot venstre :hmm:

Endret av edge
Lenke til kommentar

Ja da var det bare å åpne seg opp her da, og offentliggjøre alle de tingene jeg gjør da.

 

Når jeg var liten, måtte jeg alltid telle trinnene i trappa, og gikk uansett to og to opp om det var mulig. Kunne antallet trinn i huset til alle vennene mine, hehe, og jeg husker mestparten enda. 14 og 15 er veldig utbredt.

 

Jeg må høyreklikke - refreshe i dødtid på datamaskinen, helt til jeg finner på noe nytt å gjøre, eller går fra datamaskinen.

 

Må alltid spytte i doen før jeg skyller ned. :laugh:

 

Plukker på et eller annet i ansiktet når jeg er ukomfortabel med en situasjon.

 

Påpeke små feil i grammatikk/staving til folk.

 

Tenker på engelsk ofte. (Er kanskje ikke så uvanlig?)

 

Fikler også veeeldig ofte med småting når jeg er nervøs eller rastløs :p

Lenke til kommentar

Genialt emne! Jeg trodde at jeg hadde mye tvangstanker, men etter å ha lest emnet (ja, leste faktisk hele) så er jeg ikke helt sikker lenger. Men er en del jeg kjenner meg igjen i. Her kommer mine små-rare ting/tvangstanker. Kan kanskje bli en del.

 

Sjekker til stadig klokka uten å huske hva den var, sånn at jeg må sjekke en gang til.

 

Lager firkanter på skriveborder på PC-en. Ofte er det kun på et spesielt punkt, f.eks nå har jeg et bilde av en som holder en gitar som bakgrunn og da er det et punkt på gitaren til høyre hvor jeg lager firkanten på, fordi det punktet er ganske ”nøytralt”. Før hadde jeg ensfarget bakgrunn, da var ikke så nøye, men på høyre siden en plass. Minimerer også programmer for å lage denne firkanten en gang, for så å fortsette det jeg holdt på med.

 

Når jeg ser på serier klarer jeg ikke å bare se på, så må holde på med noe ved siden av. Går veldig mye i minesveiper og kabal.

 

Rister mye med beina, både når det er musikk og uten musikk.

 

Liker ikke tallet 13. Kan ikke ha volumstyrke på 13 eller 20, de fleste andre tall går greit. Hvis jeg vet at det er 13 trappetrinn i en trapp (har det hjemme) hopper jeg ofte over det siste.

 

Kikker i kjøleskapet uten grunn

 

Snakker til meg selv når jeg er stressa

 

Dyna må brettes helt i enden slik at føttene ligger på dyna, og ikke på lakenet.

 

Beveger leppene når jeg hører på musikk. Er jeg alene synger jeg høyt.

 

Liker ikke å ha beina i bakken når jeg sitter, så sitter nesten alltid med beina i kors, også på vanlige stoler.

 

Liker å ta av meg skoene på skolen.

 

En litt sær en, men i det siste får jeg av og til plutselig trang til å hoppe. Kun ett hopp. Men er jeg blandt mye folk klarer jeg å kontrollere meg og lar være, men med en litt innestengt følelse.

 

Kommer sikkert på fler seinere...

Lenke til kommentar
En litt sær en, men i det siste får jeg av og til plutselig trang til å hoppe. Kun ett hopp. Men er jeg blandt mye folk klarer jeg å kontrollere meg og lar være, men med en litt innestengt følelse.

 

Hehehe, samme her, bare at jeg er nødt til å klappe, og det så høyt som overhodet mulig! Skjer bare når jeg er alene hjemme da. Jeg må forresten ha volumet på noe som går opp i 5 jeg=D 15, 20, 25 etc.

Lenke til kommentar
Hvis jeg drikker 0.5 l brus, så knekker jeg alltid de taggene på den sikringa/beskyttelsen på colakorken. Knekker og bøyer på de slik at alle leddene blir hvite, og taggene blir knekt. Hvis noen tagger ikke blir knekt, blir jeg litt småirritert. :wee:

 

Jeg gjør noe lignende. Jeg må også ta av den greia. Bare at jeg må ha den i munnviken og tygge på den.

 

Drar litt i lappene på alle flasker jeg drikker av. (Øl, Brus, Vann.)

Det irriterer meg litt at jeg gjør det. Typisk for et kjedelig vors / en kjedelig fest er jo at alle flaskene er uten lapper.

 

Jeg drar også av alle lapper. Blir virkelig irritert når jeg ikke får en lapp ordentlig av.

Lenke til kommentar

Når jeg tar bussen, skal jeg alltid la være å trykke på stopp-knappen og "stole" på at andre gjør det. Heldigvis pleier jeg å gå av på buss-stopper hvor relativt mange andre også pleier å gå av på, men hvis ingen andre tilfeldigvis skal av, kan jeg ikke trykke før i siste øyeblikk for å være sikker på at ingen andre trykker :dontgetit: tror ikke sjåførene er så glad for denne. Men hvis jeg er mutters alene i bussen (bortsett fra sjåføren) er det ok, da har jeg "lov" til å trykke på stopp-knappen i god tid. :huh:

 

Pålegget skal alltid dekke brødskiva helt. Det skal ikke være en smule u-dekt. Fin "unnskyldning" for å ha masse Nugatti på skiva ;)

 

Jeg tar alltid trappen, så fremt det ikke er snakk om 80. etasje i en Manhattan-type skyskraper. Jeg har ingen problemer med å gå opp trappen fra første til åttende etasje, for eksempel :)

 

Når jeg er alene eller fullstendig oppslukt av noe, gjør jeg rare ting med munnen/tunga. Suger på tenna, biter sammen tenna på en bestemt måte, osv. Jeg har også en merkelig greie med å "klype" leppa mi ved å klemme den i mellomrommet mellom negl og huden på undersiden på tommelen. Høres freaky ut, jeg vet :blush:

 

Når jeg reiser med fly, må jeg alltid sitte på siden som vender mot kysten (dvs jeg vet hvor flyet skal gå, og hvilken side som da vil vende mot kysten under flyturen). Stedet jeg kommer fra er på kysten, antar det er noe slags ubevisste hjemlengsel-greier :p

 

Og jeg har en digital vekkerklokke, hvis jeg skal stille inn den og uheldigvis trykker så mye som ett minutt over riktig tid, må jeg trykke 59 ganger på minutt-knappen for å få et rundt antall minutter igjen. Selv om ett minutt fra eller til ikke har noe å si. Jeg vil forsove meg med 2 timer uansett :innocent:

 

Jeg har også en tendens til å legge ene eller begge armene i kors bak hodet mitt og hvile hodet mitt på dem. Jeg har opplevd at lærere har trodd at jeg har rekt opp hånden og hadde spørsmål når jeg gjorde det :blush:

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Sjekker klokka alt for ofte, og to minutter etter kan jeg finne på å spørre noen andre hva den er.. :p

 

I tillegg merker jeg at jeg ofte både tenker og drømmer på engelsk, men det er jo bare phun å innrømme^^

akkurat det samme gjelder meg.

og når eg speler spel der eg kan kan ta quicksave med å trykke F5 (eller liknande) fort, quicksaver eg i et sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...