Skjeggvekst Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg "kakker" (slår) alltid brødskivene mine i tallerkenen før omtrendt alle biter jeg tar, for å riste av smulene fra brødet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg tisser i dusjen! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg tisser i dusjen! Jeg sier æsj til de som sier at de gjør det og det er rart gjort av meg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Teh ironi Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Av og til så skriver jeg i takt med musikken. Kan hende jeg stopper opp midt inne i et ord bare for å komme i takt med musikken igjen. Men hvis takten går for fort så klarer jeg ikke det. Da er det jo bare å ta halvarten. For eks. 4-deler istedet for 8-deler. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hmm rare ting jeg gjør. Må alltid rive av den metaldingsen på ølbokser, den som gjør man får åpnet dem. Og når ølboksen er tom så hiver jeg den metaldingsen oppi. Må alltid holde fjernkontrollen når jeg ser på tv. Og må alltid bla gjennom alle kanalene på tv før jeg bestemmer meg før hva jeg skal se på, selv om det er noe kjempebra jeg blar førbi. (det kan jo komme noe bedre på de andre kanalene) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Sjekker klokka konstant. Noen gangen tar jeg opp mobilen, ser på klokka og legger den ned igjen, uten å faktisk huske hva den var. Bare gammel vane Så må dobbeltsjekke en god del ganger. Gjør akkurat det samme :!: Meg å ! Føler meg litt dum :O, trodde jeg var den eneste. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Så må jeg alltid tromme med føttene i gulvet. Uansett hvor jeg er. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg kaller folk for Karl helt automatisk, slev om de ikke heter Karl i det hele tatt Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 noen andre små rare ting jeg gjør er at jeg Må alltid sitte på samme plass på bussen (om morgenen) og jeg Takler ikke å ha sko på kino eller i timen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Akkurat nå sitter jeg og "rammm, rammm, ramm , rammpappapam!" på den Little Drummer Boy av Nat King Cole! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Drikker jeg kaldt vann rett fra springen på ene siden av munnen, må jeg snu meg og drikke på andre siden. Må utjevne temperaturforskjellen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Når jeg gjør noe den ene veien, så må jeg gjøre den samme tingen omvendt. Men ikke alltid da Og så må jeg alltid sitte sånn at jeg lener meg til høyre. Rart... Endret 11. desember 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Finne smertegrensen for hvor varmt vann jeg han dusje i før jeg justerer ned til en nærliggende behagelig temperatur. Bruker gjenstander (nøkler, kortholder etc) til å trykke på heisknapper, buss-stoppknapp, osv. Tror nok jeg gjør dette av frykt for bakterier. Krysser hendene når jeg sykler. Hørte en historie om en som gjorde det en gang og gikk rett på trynet. Må alltid teste om det samme skjer meg eller ikke. Jeg har enda ikke falt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Krysser hendene når jeg sykler. Hørte en historie om en som gjorde det en gang og gikk rett på trynet. Må alltid teste om det samme skjer meg eller ikke. Jeg har enda ikke falt. Det gjør jeg og, men bare når det er kaldt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg går storsett uten bh når jeg er hjemme. Det er så deilig uten Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen ganger i stedet for å gå å kjøpe røyk (sent på kvelden eller lite med penger), så tar jeg heller alle sneipene i askebegeret og tømmer de for tobakk. Ruller meg en skikkelig nikotinbombe og patter fornøyd i vei Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg går storsett uten bh når jeg er hjemme. Jeg er så deilig uten Det leste jeg Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg går storsett uten bh når jeg er hjemme. Det er så deilig uten pics or it didn't happen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg går storsett uten bh når jeg er hjemme. Det er så deilig uten pics or it didn't happen haha. Jeg sjekker klokken hele tiden uansett om det er noe jeg skal nå eller ikke. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 En ting er at jeg kan bli irritert hvis jeg har oppe ett nettleservindu eller lignende og det ikke er maksimert, mens vinduer som notepad og cmd må jeg kjøre i små vinduer. Og på Nettby må jeg alltid sjekke loggen selv om det bare er en ny der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå