Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Blir hypnotisert av kjøleskapet, kan stå der i 5-10 min uten å se etter noe spesielt eller ta ut noe. Dagdrømming!

Fukter leppene og "drar" de inn relativt ofte. Spiser også innsiden av kinn og lepper. Sjekker 20-30 ganger daglig at lommebok, busskort og nøkkel ligger i venstre lomme og mobilen i høyre. Om en mangler får jeg hetta og leter febrilsk til jeg finner den manglende delen (som regel ligger i jakkelomma).

Konstant frykt for å ha tråkka i hundedrit, sjekker relativt ofte.

Kommer nær høyre museknapp hele tia når jeg bruker en annen mus enn min.

Fikler nesten alltid med noe, en flaske, en pose, noe plastikk, hva som helst.

Unngår å trå på streker når flisene er tilstrekkelig store og blir skuffa når de skifter retning og jeg må legge en ny "plan" for hvordan jeg skal gå mest effektivt iforhold til flisene.

Og symmetri! Argh, alt må være symmetrisk. Om to bøker ligger ved siden av hverandre i timen, så må de stikke like mye ut på begge sider og bak, de må ligge i plan også.

Det med å klemme boller flate er jeg fæl til, eller forme de til en søt kule og brekke av fine biter som jeg spiser :)

 

Hoho, ser ut som blir instutisjon neste dette :wee:

Faen meg mye samme som meg der, var redd jeg var den eneste som gjorde de tinga der, er bare ikke redd for det med hundedriten :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
-Må sitte med et bein over det andre, ikke på kjerringmåten.

 

Det gjør jeg når jeg sitter på PC-en. Syns det er behagelig å ikke noe små-rart med det ^^

 

-edit-

 

Kan også nevne at jeg er også veldig nøye med streker på bakken :p Resulterer allitd at jeg går på en rar måte for å unngå de ;o

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

MÅ alltid dunke tuppen av skoene nedi bakken når jeg går, sinnsykt irriterene fordi det ødelegger skoene mine, og kan ikke gå uten å gjøre det.

 

Edit: Den andre store tingen er at jeg må ALLTID må åpene kjøleskapet når jeg går forbi det uansett om jeg ikke er sulten.

Endret av maxxi
Lenke til kommentar
Jeg får ikke sove på kvelden om jeg ikke har trekt ut kontakt "strømpadda" som PC-en og anlegget er på. Vet jo at det ikke gjør noe om kontakten er i på natta når det ikke står på, men vil liksom være på den sikre siden eller noe. :hmm: Tror jeg er litt smårar i hodet.:p

 

Også må jeg alltid sjekke hvor mange grader det er ut før jeg legger meg, er liksom fast rutine.

 

Den var fin :) personlig så drar jeg ut støpselet jeg også før jeg legger meg, spesiellt ved sommertider og det er dårlig vær. gjorde det istad når jeg skulle være borte en helg..

 

syns det er en fin vane egentlig

Lenke til kommentar
Det gjør jeg når jeg sitter på PC-en. Syns det er behagelig å ikke noe små-rart med det ^^

Gjør visst det jeg og! sitter alltid med beina rett og over hverandre på "tuppen".

Har også på meg jakke nesten hele tia dersom været ute tillater det.

"Bøyer" også peketåa sånn at jeg får krampe, for så å ta den ut, er så godt :wee:

Lenke til kommentar
Trykker Start > Documents hele tiden for å se at det ikke ligger noe der. Hvis jeg har klikket på en film eller et bilde, så må jeg slette det fra recent documents med engang.

 

Må høre på musikk når jeg er alene.

 

Og så reiser jeg meg og går rundt i rommet når jeg snakker i moben :)

 

Hvis du egentlig ikke vil gjøre dette kan du høyreklikke på startknappen -> egenskaper -> fanen start-meny -> Tilpass -> Fanen avansert -> og huke av "list opp mine sist åpnede dokumenter" under "nylig brukte dokumenter". Bare et tips :)

Lenke til kommentar
Har ikke peiling hvordan jeg får til det, men når jeg plutselig klarer å låse tåa slik så har jeg den der til smerten går over :ph34r:

Gjør det hele (!) tia når jeg sitter uten sko jeg. Bortsett fra når det er så "strukket" at det ikke gir noen effekt og går over av seg selv med en gang :(

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Jeg kjenner noen som har tre i stua. De setter det fast, og henger ting på det :ermm:

 

Okay... det var jo en smule eksentrisk, da. Men kult nonetheless.

 

Men.. hvorfor? Sier de det? :p

 

 

Tror det har med religion å gjøre. De går rundt det og synger og sånt...

 

T-t-tog du an 'kje ennå?

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Samme, bytter på, men mest venstre vil jeg tro.

 

Bare meg som klikker på klikkpenner uansett? Av en eller annen grunn har det seg slik at når jeg spør lærern om hjelp og han kommer og skal skrive med min penn, så er alltid blyet (trykkblyant) inne eller pennhodet inne. Går på det hver gang. Til og med fått anmerkning for å klikke for mye på pennen under en prøve :(

Lenke til kommentar

Når jeg ser på en youtube video, MÅ jeg alltid høyreklikke og få opp valg. Deretter må jeg høyreklikke sånn at "valgboksen" er parallellt med toppen på videoboksen (se bilde for illustrasjon). Og når jeg har fått det til, venstreklikker jeg, flytter musa og prøver på nytt.

post-123737-1192222431_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Samme, bytter på, men mest venstre vil jeg tro.

 

Bare meg som klikker på klikkpenner uansett? Av en eller annen grunn har det seg slik at når jeg spør lærern om hjelp og han kommer og skal skrive med min penn, så er alltid blyet (trykkblyant) inne eller pennhodet inne. Går på det hver gang. Til og med fått anmerkning for å klikke for mye på pennen under en prøve :(

 

Jeg òg er en klikker! Har jeg klikkpenn er ofte fingrene mine fulle av små streker når skoledagen er fedig.

 

Edit: kom på at jeg leser tråder som er under 6 sider baklengs før jeg leser dem forlengs.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...