Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg spiller kabal bestandig essene være i rekkefølgen: hjerter --> ruter --> kløver --> spar

 

Samme her! Bare at jeg vil ha essene i rekkefølgen: Hjerter --> Kløver --> Ruter --> Spar

 

Jeg sitter på gulvet når jeg dusjer. Noen ganger synger jeg med vannstråla i munnen.

 

Stjeler ost og skinke fra kjøleskapet. Det hender jeg deler med bikkja om han spør pent.

 

Kler av meg i søvne. Sokkene går alltid av først.

 

Jeg blåser på maten, selv om den ikke er varm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Fant ut for en uke siden at jeg kan lage prompe lyder med høyre bryst!

 

Fungerer ikke med venstre. Jeg tar hånden under genseren, og med hånflaten vendt mot "kløfta", strammer brystet og dytter og får en stor prompe lyd. gjør det hele tia nå:D Dritt gøy :p og litt deilig =)

Lenke til kommentar
Når jeg går opp en trapp der det ertomrom mellom stegene, springer jeg opp de siste. Er alltid redd for at en eller annen hånd skal gripe tak i beinet mitt. Der er sykt, for det kiler i magen hver eneste gang jeg går opp en slik trapp.

 

Det der var sykt, JEG trodde jeg var den eneste som gjorde det!!!

Lenke til kommentar
Fant ut for en uke siden at jeg kan lage prompe lyder med høyre bryst!

 

Fungerer ikke med venstre. Jeg tar hånden under genseren, og med hånflaten vendt mot "kløfta", strammer brystet og dytter og får en stor prompe lyd. gjør det hele tia nå:D Dritt gøy :p og litt deilig =)

Det kan jeg og. Kan det derimot like godt med venstre og høyre bryst :p

Lenke til kommentar
Når eg søker på noko på Google, åpner eg alltid det som kjem opp i ny fane. T.d. om eg leiter etter ein C# tutorial, søker eg på det, og dei sidene som virker interessante o.l. åpner eg i ny (bakgrunns)fane.

Hvorfor er det rart, det er en effektiv måte å finne ut hvilken tutorial du vil lese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...