SpecialForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) 6. Jeg synger for bikkja... (den eneste som orker og høre på ) Synger for den grønne lille undulaten vår på "plystrespråket" jeg Endret 8. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Glema Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sjekker klokka konstant. Noen gangen tar jeg opp mobilen, ser på klokka og legger den ned igjen, uten å faktisk huske hva den var. Bare gammel vane Så må dobbeltsjekke en god del ganger. Gjør akkurat det samme :!: Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når jeg er glad og hyper om kvelden teiper jeg igjen munnen min.. Skummelt.. Prøv det! Det gir en gledesrus. Jeg vil anbefale Scotch gjennomsiktig teip for den er skikkelig god å ta av og på pluss at den har god teipeevne. Du blir ikke å få bart før du er 35. Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når jeg spiller kabal må bestandig essene være i rekkefølgen: hjerter --> ruter --> kløver --> spar Samme her! Bare at jeg vil ha essene i rekkefølgen: Hjerter --> Kløver --> Ruter --> Spar Jeg sitter på gulvet når jeg dusjer. Noen ganger synger jeg med vannstråla i munnen. Stjeler ost og skinke fra kjøleskapet. Det hender jeg deler med bikkja om han spør pent. Kler av meg i søvne. Sokkene går alltid av først. Jeg blåser på maten, selv om den ikke er varm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fant ut for en uke siden at jeg kan lage prompe lyder med høyre bryst! Fungerer ikke med venstre. Jeg tar hånden under genseren, og med hånflaten vendt mot "kløfta", strammer brystet og dytter og får en stor prompe lyd. gjør det hele tia nå Dritt gøy og litt deilig =) Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sjekker klokka konstant. Noen gangen tar jeg opp mobilen, ser på klokka og legger den ned igjen, uten å faktisk huske hva den var. Bare gammel vane Så må dobbeltsjekke en god del ganger. Gjør akkurat det samme :!: Meg å ! Føler meg litt dum Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vær gang jeg spørr noen om hva klokken er så hører jeg aldri etter og må spørre en gang til. Så må jeg alltid trykke toppen på kulepenner opp og ned. Irriterer vettet av hele klassen. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg og sjekker klokka hele tiden.. har en uvane med og bluinke farlig mye Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Når jeg går opp en trapp der det ertomrom mellom stegene, springer jeg opp de siste. Er alltid redd for at en eller annen hånd skal gripe tak i beinet mitt. Der er sykt, for det kiler i magen hver eneste gang jeg går opp en slik trapp. Det der var sykt, JEG trodde jeg var den eneste som gjorde det!!! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Av og til så skriver jeg i takt med musikken. Kan hende jeg stopper opp midt inne i et ord bare for å komme i takt med musikken igjen. Men hvis takten går for fort så klarer jeg ikke det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det hender jeg skriver på tastaturet som om jeg spiller piano... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fant ut for en uke siden at jeg kan lage prompe lyder med høyre bryst! Fungerer ikke med venstre. Jeg tar hånden under genseren, og med hånflaten vendt mot "kløfta", strammer brystet og dytter og får en stor prompe lyd. gjør det hele tia nå Dritt gøy og litt deilig =) Det kan jeg og. Kan det derimot like godt med venstre og høyre bryst Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har en eller annen merkelig grunn begynt å snu tungen sidelengs... (til vanlig ligger tungen slik --- men jeg har fått meg en vane å snu den slik ] ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det hender jeg skriver på tastaturet som om jeg spiller piano... Hmm, jeg bare dunker huet på venstresia og ruller bortover. Kommer som regel noe fornuftig ut av det. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg holder på med rare ting med vinduer mens jeg ser på serier. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg holder på med rare ting med vinduer mens jeg ser på serier. Fascinerende :!: Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Når eg søker på noko på Google, åpner eg alltid det som kjem opp i ny fane. T.d. om eg leiter etter ein C# tutorial, søker eg på det, og dei sidene som virker interessante o.l. åpner eg i ny (bakgrunns)fane. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Når jeg spiller kabal må bestandig essene være i rekkefølgen: hjerter --> ruter --> kløver --> spar Aaa. hahaha.. Så jævlig bra! .. det MÅ jeg også gjøre!! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Når eg søker på noko på Google, åpner eg alltid det som kjem opp i ny fane. T.d. om eg leiter etter ein C# tutorial, søker eg på det, og dei sidene som virker interessante o.l. åpner eg i ny (bakgrunns)fane. Hvorfor er det rart, det er en effektiv måte å finne ut hvilken tutorial du vil lese. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Når eg søker på noko på Google, åpner eg alltid det som kjem opp i ny fane. T.d. om eg leiter etter ein C# tutorial, søker eg på det, og dei sidene som virker interessante o.l. åpner eg i ny (bakgrunns)fane. Hvorfor er det rart, det er en effektiv måte å finne ut hvilken tutorial du vil lese. Enig. Jeg gjør det også. Ikke noe rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå