Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg går opp en trapp der det ertomrom mellom stegene, springer jeg opp de siste. Er alltid redd for at en eller annen hånd skal gripe tak i beinet mitt. Der er sykt, for det kiler i magen hver eneste gang jeg går opp en slik trapp.

 

Faen jeg gjør det hver dag jeg :p Har sånn trapp ned til rommet mitt

 

Jeg har sånn trapp opp til rommet mitt ;)

Lenke til kommentar

masse og skrive her ja :)

 

1. brødskiven MÅ være riktig vei, skorpen må gå ut på en måte, hvis den vender mot skiven, så føles det bare galt og spise den

 

2. jeg kan ikke spise brød med "hull" i, får brekninger... huff.

 

(jeg er ganske sær på brødfronten)

 

3. jeg liker IKKE oddetall.

 

4. Jeg liker og stå opp tidlig om morgenen (ihvertfall hvis jeg har fri)

 

5. Jeg har 2 skrujern på skrivebordet til enhver tid, for det er så utrolig typisk at datamaskinen klikker, også må jeg fly rundt hele huset for og finne den.

 

6. Jeg synger for bikkja... (den eneste som orker og høre på :p)

 

7. Jeg har aldri klart og se på en tv kanal i over en halvtime, må alltid bytte kanal.

 

8. jeg liker ikke og spise frokost med andre.. den skal nytes i ro og mak med en avis... orker ikke mas om morgenen.

 

det er vel det jeg kom på nå.. men jeg gjør egentlig alltid mye rart.. ihvertfall når jeg er i godt humør, tenker jo egentlig ikke på de rare tingene først.

Lenke til kommentar

Hmm ...

 

- Trommer alltid på rattet med tommelene, de andre i bilen går fra vettet.

- Når jeg skal skru opp lyden på anelgget må det alltid være partall. Nytter ikke å høre på en sang med volumet på 11.

- Driver alltid å hiver på telefonen når jeg kjeder meg. Har blitt en kløpper på telefontriksing.

- Sitter alltid å vipper på føttene under pulten, klikker med pennen, trommer med fingrene eller noe annet irriterende under forelesning.

Lenke til kommentar

Hehe.. morsom tråd.

 

Har veldig mange sære baderomsvaner jeg egentlig ikke er så stolt av.

 

Jeg må alltid sjekke at jeg har låst dodøra enten 2 eller 3 ganger.

 

Jeg sitter på do uansett.

 

Jeg sitter på en krakk med fotbad til beina når jeg dusjer. Har jeg ikke dusjstol sitter jeg på bareromsgulvet (lat?).

 

Jeg shamponerer alltid håret 2 ganger selv om håret er svært kort. Når jeg dusjer prøver jeg alltid ut alle hud og hårproduktene søstrene mine har i dusjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...