Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er nysnø og lite fotspor der jeg går, prøver jeg å forvirre eventuelle forfølgere ved å kanskje gå baklengs, hoppe så langt jeg kan sånn at fotsporene på mystisk vis opphører, tråkke i andres fotspor osv.

 

Er ikke bare-bare å være forfulgt...

 

Gjør dette også :p

 

Det gjør jeg også.. Aner ikke hvorfor.. Hopper bortover på veien for å treffe fotsporene.

Lenke til kommentar
Alt MÅ være symetrisk! Kan ikke tygge mat på venstre side av munnen uten å "ta det igjen" på høyre siden.. Dette høres helt teit ut men har alltid vert slik :!: Samma når jeg sparker borti noe med venstrefoten så må jeg sparke dobbelt så hardt med høyrefoten..:p

 

Og så har jeg en forferdelig tendens til å herme etter folk, selvom de sier noe helt naturlig..

Eg et aldri mat med høgre side. Snop, chips o.l. er greit, men mjuk mat som skiver o.l. klarer eg ikkje. :p

må si meg enig i den.

når jeg sitter i soffan, å ser på tv eller noe, dunker jeg fingrene i sofaen, men vis jeg dunker to ganger på pekefingret, tar jeg to på neste, men vis det blir litt hardere på den siste tar jeg en halv på pekefingret.

 

 

er bare sån

Lenke til kommentar
mobilen skal være i venstre, sammen med eventuell ipod, i høyre har jeg penger og nøkler

No no no no! Mobilen i høyre, nøkler og bankkort i venstre. Ipod og lignende skal i jakkelommen.

Jeg må ha pengbok i hørebaklomme, mobil i høyrelommen og nøkler og mp3spiller i venstrelommen.

 

Yes, sånn er det med meg og!

Blir helt feil å ta opp mobilen fra venstre lomme, den MÅ være i høyre ellers blir det jo helt feil!

Lenke til kommentar
Om det er nysnø og lite fotspor der jeg går, prøver jeg å forvirre eventuelle forfølgere ved å kanskje gå baklengs, hoppe så langt jeg kan sånn at fotsporene på mystisk vis opphører, tråkke i andres fotspor osv.

 

Er ikke bare-bare å være forfulgt...

 

haha det gjør jeg av og til når jeg kjeder meg :p

 

men ellers så har jeg fått høre at jeg har så lange skritt, så ingen klarer å gå i mine fotspor :p

Lenke til kommentar
Merket nettopp at når jeg kommer ut av dusjen så må jeg dekke meg til med et håndkle for å klare å lese meldinger. xD

Den var litt merkelig ja. Er jo ikke som om de som hadde sendt melding ser deg :wee:

 

Selv så kan jeg finne på å sprade rundt naken en stund om jeg kommer fra dusjen og ingen andre tilstede.

Merk: kun bak lukkede gardiner da :p

Lenke til kommentar

Jeg tør ikke være i nærheten av et kamera om jeg ikke hadde tålt å blitt tatt bilde av. Du ser ikke meg ta et bilde halvnaken, for jeg er redd for at det kan være et speilbilde, eller at kameraet egentlig tar bilder av den som tar bilder.

 

Better safe than sorry, sier nå jeg!

 

Jeg innser nå at jeg egentlig er rimelig paranoid.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Merket nettopp at når jeg kommer ut av dusjen så må jeg dekke meg til med et håndkle for å klare å lese meldinger. xD

Den var litt merkelig ja. Er jo ikke som om de som hadde sendt melding ser deg :wee:

 

Selv så kan jeg finne på å sprade rundt naken en stund om jeg kommer fra dusjen og ingen andre tilstede.

Merk: kun bak lukkede gardiner da :p

Men jeg føler meg skikkelig ukomfortabel om jeg svarer på meldinger uten at jeg er tildekt. Med mindre jeg allerede ligger i badekaret eller stikker huet ut av dusjen. Da er det helt greit, liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...