SuKa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Før jeg skal spille kamper slår jeg meg alltid i ansiktet. Har gjort det helt siden jeg var liten. Så det vel på TV eller noe. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Alt MÅ være symetrisk! Kan ikke tygge mat på venstre side av munnen uten å "ta det igjen" på høyre siden.. Dette høres helt teit ut men har alltid vert slik :!: Samma når jeg sparker borti noe med venstrefoten så må jeg sparke dobbelt så hardt med høyrefoten.. Og så har jeg en forferdelig tendens til å herme etter folk, selvom de sier noe helt naturlig.. Eg et aldri mat med høgre side. Snop, chips o.l. er greit, men mjuk mat som skiver o.l. klarer eg ikkje. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg lager alltid sånne teite dikt til meg selv.. Eksempel: Sjohei! Julen er kommet til meg! Eller: Brus er deilig, brus er godt. Uten brus sier magen min stopp! Noen som har noen dumme dikt å dele med meg? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel eller minnekort til kinnemort og syltetøy til tyltesøy og pannekaker til kannepaker. Sier man det fort så er det ikke sikkert de merker det. Men merkes det så er det litt morsomt å se reaksjonen/spørsmålstegnet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel. Det gjør jeg også veldig ofte med vilje for å se om folk reagerer. Det gjør de overaskende sjeldent. Et annet ord som kan stokkes om er Episode -> Epidose Endret 5. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel eller minnekort til kinnemort og syltetøy til tyltesøy og pannekaker til kannepaker. Sier man det fort så er det ikke sikkert de merker det. Men merkes det så er det litt morsomt å se reaksjonen/spørsmålstegnet. Haha! :!: Dette må jeg prøve. Jeg pleier å bytte om på "s" og "k" visst de kommer rett etter hverandre i ett ord. Frikst i steden for friskt eller Fiks for fisk eller flask i steden for flaks osv. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel eller minnekort til kinnemort og syltetøy til tyltesøy og pannekaker til kannepaker. Sier man det fort så er det ikke sikkert de merker det. Men merkes det så er det litt morsomt å se reaksjonen/spørsmålstegnet.Åh, det er så gøy! Personlig er jeg veldig fan av ordet panokadling. Høres jo rett ut og greier. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Vesp er jo en slager Sier faktisk noen ord med k og s etter hverandre feil. "Der hadde du flask." "De juska på prøven". Blah Tar meg i det og har blitt flinkere til å si k-s. Endret 5. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Åh, det er så gøy! Personlig er jeg veldig fan av ordet panokadling. Høres jo rett ut og greier. Haha, tok en stund før jeg så hva som var feil. Alright, I'm slow... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Åh, det er så gøy! Personlig er jeg veldig fan av ordet panokadling. Høres jo rett ut og greier. Haha, tok en stund før jeg så hva som var feil. Alright, I'm slow... Samme her, jeg synes ordet hørtes ordentlig ut når jeg sa det høyt for meg selv Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Make that three! Mener jeg leste en plass at selv om en del av bokstavene er stokket om i et ord så vil vi likevell oppfatte hvilket ord det er. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jpep, det er snån at man fnit kan lsee ord slev om de er stkeokt om. Man tegnrer etglineg brae frøtse og stsie bksaotven. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det var en r for mye i trenger, så det slet jeg med. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det var en r for mye i trenger, så det slet jeg med. Nei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nei. Jeg blingset. Men jeg leste tegner. Ehehe. På tide å legge seg nå, Eple.. -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Rommet mitt må være strøkent før jeg kan sove. Har eksamen i morra, og se på klokka, jeg måtte rydde rommet først. Haha så pinlig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Eg er en jævle å skrelle klementiner Får de alltid av i et skall i samme mønster. Mønsteret er foresten veldig likt en dametruse så den har vi ledd mye av Har du mulighet til å gi oss et bilde så vi andre får noe å le av as well? Endret 6. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Etter å ha lest gjennom denne tråden(igjen), virker det som halve forumet lider av tvangstanker :!: Og jeg er en av dem :!: ... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tvangstanker er frihet. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Et fint ordtak! :!: "Tvangstanker er frihet." Endret 6. desember 2007 av SuKa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå