Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt MÅ være symetrisk! Kan ikke tygge mat på venstre side av munnen uten å "ta det igjen" på høyre siden.. Dette høres helt teit ut men har alltid vert slik :!: Samma når jeg sparker borti noe med venstrefoten så må jeg sparke dobbelt så hardt med høyrefoten..:p

 

Og så har jeg en forferdelig tendens til å herme etter folk, selvom de sier noe helt naturlig..

Eg et aldri mat med høgre side. Snop, chips o.l. er greit, men mjuk mat som skiver o.l. klarer eg ikkje. :p

Lenke til kommentar

Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel eller minnekort til kinnemort og syltetøy til tyltesøy og pannekaker til kannepaker. Sier man det fort så er det ikke sikkert de merker det. Men merkes det så er det litt morsomt å se reaksjonen/spørsmålstegnet.

Lenke til kommentar
Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel.

Det gjør jeg også veldig ofte med vilje for å se om folk reagerer. Det gjør de overaskende sjeldent. Et annet ord som kan stokkes om er Episode -> Epidose

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel eller minnekort til kinnemort og syltetøy til tyltesøy og pannekaker til kannepaker. Sier man det fort så er det ikke sikkert de merker det. Men merkes det så er det litt morsomt å se reaksjonen/spørsmålstegnet.

 

Haha! :!: Dette må jeg prøve.

Jeg pleier å bytte om på "s" og "k" visst de kommer rett etter hverandre i ett ord. Frikst i steden for friskt eller Fiks for fisk eller flask i steden for flaks osv.

Lenke til kommentar
Ikke akkurat vers men jeg stokker av og til om på bokstavene før jeg uttaler doble ord, rett og slett for å forvirre den som hører på. F.eks blir fiskepinner fort til piskefinner eller busstopp til sussbtopp eller regnjakke til jegnrakke eller polvotter til volpotter eller teflonpanne til peflontanne eller vaskemiddel til maskeviddel eller minnekort til kinnemort og syltetøy til tyltesøy og pannekaker til kannepaker. Sier man det fort så er det ikke sikkert de merker det. Men merkes det så er det litt morsomt å se reaksjonen/spørsmålstegnet.
Åh, det er så gøy! Personlig er jeg veldig fan av ordet panokadling. Høres jo rett ut og greier.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...