chokke Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 folk som lyver HELE tiden. har en kompis som lyver absolutt hele tiden, og så tror han folk ikke merker han lyver. det er så utrlog irriterende Bare synd det kom i feil tråd Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hver gang noen sier "gjett hva jeg drømte i natt" eller "veit du hva jeg drømte, da?" så må jeg synge følgende setning inne i hodet mitt : at video og vannseng va forbi, og at skateboard va den nye tid. Noen ganger må jeg si det høyt også, men jeg prøver å la være, for folk ser dumt på meg og skjønner ikke poenget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 - Når jeg går på fortau med firkantede heller så prøver jeg å trå midt på hellene og unngå kantene. Ikke for noen logisk grunn men bare for at skrittene skal stemme over ens med hellene. Akkurat som sjakkbrikker ikke går på kantene mellom ruter så prøver jeg også å unngå det. Haha! Der er vi 2.. Gjør det hele tiden, selvom det av og til svekker ned farten min. +1. Trodde jeg var aleine, da klassekameratene klager på meg, når jeg går sikksakk.. Holdt på med dette da jeg var mindre, men har stort sett vokst det fra meg. Unngår dog alltid sånne streker mellom "sjakkplatene", men ikke sånn tydelig slik at andre ser det. Jeg har lagt merke til andre voksne som har gjort det samme. Da tenkte jeg "Yess!, jeg er ikke alene!" Men jeg er da ikke voksen.. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hver gang noen sier "gjett hva jeg drømte i natt" eller "veit du hva jeg drømte, da?" så må jeg synge følgende setning inne i hodet mitt : at video og vannseng va forbi, og at skateboard va den nye tid. Noen ganger må jeg si det høyt også, men jeg prøver å la være, for folk ser dumt på meg og skjønner ikke poenget. Hva er poenget? (Klarte ikke la være.) Hver gang jeg skriver et ord jeg ikke synes passer inn i setningen, så lager jeg en grimase... Vet ikke helt hvorfor, men har alltid gjort det. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hver gang noen sier "gjett hva jeg drømte i natt" eller "veit du hva jeg drømte, da?" så må jeg synge følgende setning inne i hodet mitt : at video og vannseng va forbi, og at skateboard va den nye tid. Noen ganger må jeg si det høyt også, men jeg prøver å la være, for folk ser dumt på meg og skjønner ikke poenget. Hva er poenget? (Klarte ikke la være.) Det er en sang av Hans Rotmo som går slik:Æ drømt i natt at video og vannseng va forbi, og at skateboard va den nye tid. Carl I. Hagen tok mæ med, oppi Holmenkollen et sted, så sparka vi fra og susa ned. Jeg må bare, klarer ikke å la være, litt sånn som: - Når ordet "Inevetable" blir uttalt på engelskspråklige filmer; MÅ jeg gjenta det! Lenke til kommentar
TheBlow Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 når jeg skriver på word. Trykker jeg på lagre-knappen all the time Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 når jeg skriver på word. Trykker jeg på lagre-knappen all the time word. (Bokstavelig talt ) Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det har jeg også begynt med etter en ikke så gøy opplevelse på tentamen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det har jeg også begynt med etter en ikke så gøy opplevelse på tentamen. Velkommen i klubben 6 FUKKINGS SIDER! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det gjør jeg også, ALT for masse har gått tapt pga dårlig stabilitet i word-programmet Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hos meg var det en som skulle være artig å skru av skjermen. Jeg skrudde den på igjen og der var det et tomt skrivebord gitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Når jeg skreller klementiner så MÅ jeg få av hele skallet i EN bit. Det smaker liksom ikke like bra ellers Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Alt MÅ være symetrisk! Kan ikke tygge mat på venstre side av munnen uten å "ta det igjen" på høyre siden.. Dette høres helt teit ut men har alltid vert slik :!: Samma når jeg sparker borti noe med venstrefoten så må jeg sparke dobbelt så hardt med høyrefoten.. Og så har jeg en forferdelig tendens til å herme etter folk, selvom de sier noe helt naturlig.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Når jeg skreller klementiner så MÅ jeg få av hele skallet i EN bit. Det smaker liksom ikke like bra ellers Enig, og det må gjerne gjøres på en lekker måte. F.eks en spiral som går fra "nordpolen" til "sørpolen" på mandarinen, eller f.eks en stjerneform med den ene polen i sentrum. Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det komplisert? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Enig. Blir så sykt irritert visst jeg ødelegger spiralen. Nesten så jeg tar en ny klementin. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har det samme med snop som er innpakket i papir. Jeg bare MÅ prøve å pakke det opp uten å ødelegge papiret. Også julepresanger er slik. Bruker laang tid på å pakke de opp, og sitter som regel og studerer pakken litt for å finne beste start. (nesten så jeg sitter med tapetkniv ved siden av) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Pøh, ta 4-5 klementiner i slengen Tar det i en klynge. Smårart? i don't know. Og samme med godteri. Om det er sånn twist-papir så må jeg brette det til en fin firkant. De fere roche (Jada, helt feil skrivemåte) er jo umulig å bevare hele papiret på Endret 5. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eg er en jævle å skrelle klementiner Får de alltid av i et skall i samme mønster. Mønsteret er foresten veldig likt en dametruse så den har vi ledd mye av Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg og skreller klementiner sånn. Det er da helt logisk å gjøre det. Det er jo et helvete å stå med masse små skallbiter i henda Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har noen merkelige ting jeg gjør på også. Drikker alltid sinnsykt masse vann når jeg sitter på dataen. Alltid Ellers når jeg går til skolen stopper jeg alltid etter noen meter, snur, går tilbake og dobbeltsjekker at døren er låst. Jeg høyreklikker hele tiden med musen rundt omkring på skjermen. Jeg løper alltid opp trapper. Men ikke ned :!: Ellers pleier jeg alltid å fikle med ting. Som f. eks. nøkler og andre småartikler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå